Мета: ознайомити учнів з писемністю, освітою, наукою в Стародавньому Єгипті, навчити застосовувати поняття ієрогліф, папірус; розвивати інтерес до писемності єгиптян, до особливостей архітектури, мистецтва; виховувати повагу до освіти і писемності єгипетської цивілізаціїОчікувані результати; пояснювати та доречно вживати поняття «ієрогліф», «папірус», «мумія»; визначати особливості писемності, науки, мистецтва та архітектури Стародавнього Єгипту;Стисло характеризувати пам*ятки Стародавнього Єгипту, наводити приклади їхнього зв’язку з релігійними віруваннями давніх єгиптян; висловлювати міркування щодо внеску єгипетської цивілізації до світової культури
Наукові знання в Стародавньому Єгипті. Єгиптяни були землеробами. Вони мали землеробський календар, що складався з дванадцяти місяців. Календар був повʼязаний з розливами Нілу. З давніх-давсн жерці у храмах вели спостереження за зоряним небом. Вони помітили, що вода в Нілі прибуде тоді, коли на небі зʼявляєтся зоря Сіріус. Це й прийняли за початок нового року. Щодня піднімалися на високу храмову вежу жерці в білому одязі. Вони несли згортки папірусу з малюнками зоряного неба. Один жрець сідав на визначене місце, я інший спостерігав, як розташовуються зорі відносно його голови і плечей.