Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд
Номер слайду 2
Ти вчитимешся:• записувати багатоцифрові числа, виконуючи письмовіобчислення;• обчислювати письмово значення виразів надодавання і віднімання без переходу через розряд;• визначати в числі загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків і сотень тисяч.
Номер слайду 3
Математичний диктант. Виконайте необхідні обчислення. Різниця чисел 674 і 553. Сума чисел 264 і 325. Знайдіть половину 700. Суму чисел 46 і 54 помножити на різницю 52 і 46. Знайдіть сьому частину суми чисел 390 і 30. Сторона квадрата 12 см. Знайдіть периметр квадрата. Запишіть «сусідів» числа 10 000; числа 6999.121,589,350,600,60,48 см,9999,10001,6998,7000.
Пригадайте!Щоб письмово обчислити значення виразів, требазаписати багатоцифрові числа одне під одним (розряд під розрядом). Починати обчислення потрібно з найменшого розряду — одиниць.
Номер слайду 6
657 312-+1625 174+6544 312– 36821535196999712326
Номер слайду 7
Задача. Марина отримала зарплату 8677 грн і придбала квиток на потяг за 435 грн і валізу за 1230 грн. Скільки грошей залишилося в Марини?Було – 8677 грн. Витратила – 435 грн і 1230 грн - ?грн. Залишилось - ?грн. Розв’язання1) 1230 435+5661(грн) – всього витратила;8677 1665-2107(грн)Відповідь:7012 гривень залишилося в Марини.