Площа прямокутника і квадрата. Підготувала вчитель математики Великокрупільського НВКБілецька І. В.
Номер слайду 2
ІІ. Актуалізація опорних знань . Пригадаємо формули які вам зараз знадобляться:- Як знайти площу квадрата?- Формула для знаходження площі прямокутника.- В яких одиницях вимірюється площа?-В яких одиницях я можу виміряти площу ось цієї плитки?-А в яких одиницях можна виміряти площу парти?-А чому не можу в м2?-В яких одиницях краще вимірювати мм2 чи см2?
Номер слайду 3
ІІІ. Гра «Math duel» (усний рахунок),в результаті якої учні поділяються на дві команди : фірма з виготовлення меблів та будівельна фірма, кожна фірма обирає директора, замірщиків та бухгалтерів.
Номер слайду 4
ІV. Розвязування задач. 1. Учням пропонується виміряти розміри титульної сторінки зошита та щоденника і обрахувати їх площі. Задачі оформити у зошиті . По одному представнику кожної групи виконують завдання на дошці.
Номер слайду 5
2. - Перш ніж почати працювати у групах, на даному етапі уроку наш клас перетворюється у будівельно – ремонтну компанію і отримує завдання.«Будівельно – ремонтна компанія» (Розв’язування задач практичного змісту)Вам необхідно кахлем, що має ширину 20 см і довжину 25 см, обкласти стіну, ширина якої 250см , а висота- 4м. Скільки потрібно кахлю? (один із учнів розв’язує задачу біля дошки, решта учнів записують розв’язання у зошитах)
Номер слайду 6
Номер слайду 7
- Ми з вами все повторили, обчислили скільки потрібно кахлю. А тепер час показати свої знання під час розв’язування задач практичного змісту. Давайте уявимо,що ви дорослі та успішні підприємці. Перша група – досить відома фірма з виготовлення меблів, а друга –будівельна фірма. Завдання для кожної групи: V. Гра «Скарбничка знань»
Номер слайду 8
Фірма з виготовлення меблів: Практичне завдання з інформатики: Знайти в Інтернеті вартість однієї стільниці. Виконати розрахунки. Згурівський ліцей замовив виготовити 10 стільниць для парт.(Виміряти розміри парт у класі). Вартість однієї стільниці складає ? грн.(Знайти в інтернеті). Ми маємо 1 лист ДСП шириною 2 м та довжиною 3 м. Треба визначити, чи вистачить 1 листа та обрахувати загальну вартість замовлення. .
Номер слайду 9
Будівельна фірма: Практичне завдання з інформатики: Знайти в Інтернеті вартість однієї упаковки плиток для стелі. Виконати розрахунки. Згурівський ліцей замовив виготовлення підвісної стелі , розміри якої ширина 360 см, довжина 3 м. Треба обрахувати кількість упаковок , що необхідні для стелі, знаючи, що в одній упаковці 10 плиток (зробити заміри однієї плитки),а також вартість замовлення , якщо відомо , що 1 упаковка коштує ? грн (знайти в інтернеті).
Номер слайду 10
VІ.Інтерактивна вправа в сервісі Learning app https://learningapps.org/view4276376 -
Номер слайду 11
VІІ. Закріплення вивченого матераілу. Один мудрець сказав: «Дві людини обмінялися золотими монетами не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожен з них стає розумнішим». Обмінюючись думками люди набувають нових знань. Тож і ми почнемо обмінюватися думками даючи правильні відповіді на запитання. А зробимо ми це у формі гри «Sweet math lotto» (солодке математичне лото). Вибираєте з коробки цукерку з числом. Під цим числом зашифроване запитання. Відповідаєте на запитання і переходить черга до наступного учня. І так ми починаємо. Чому дорівнює площа квадрата, якщо його сторона 20 см.2. Сторона квадрата 9 см. Чому дорівнює його площа? 3. Скільки м2 в 1 га? 4. Обчисліть площу прямокутника зі сторонами 7 см і 12 см. 5. Чому дорівнює сторона квадрата якщо його площа 81 см 6. Чому дорівнює сторона прямокутника, якщо його площа 50 см2, а друга сторона 10 см.
Номер слайду 12
VІІІ. Домашнє завдання. Виміряти вдома свій робочий стіл та обрахувати його площу, знайти у домі предмет квадратної форми виміряти його та обрахувати площу. Оформити у зошиті задачі.
Номер слайду 13
ІX. Підсумки уроку та оцінювання. До знань ведуть три шляхи: Шлях наслідувань – він найлегший;Шлях міркувань - цей шлях благородний;Шлях досвіду – найтяжчий. Конфуцій- «Не достатньо опанувати премудрість, потрібно ще вміти нею користуватися». Отже, користуйтеся нею і йдіть вперед до знань цими трьома шляхами, які ви сьогодні відкрили для себе.- Діти! У вас на партах лежать смайлики. Оберіть за допомогою смайлика свій настрій. Веселий чи похмурий? Підніміть вгору та покажіть всім.