Презентація на тему "Покритонасінні, або Квіткові рослини".

Про матеріал

Продовження формування знань про рослини, дати загальну характеристику відділу Покритонасінні, звернути увагу на виникнення у цієї групи органу насінневого розмноженняквітки, з'ясувати переваги покритонасінних над голонасінними, підвести до висновку про те, що квіткові рослинице сама високоорганізована та панівна група рослин на земній кулі, узагальнити знання про квіткові рослини; розвивати знання про різноманіття квіткових рослин та їх спільні риси, формувати поняття про систематику та про таксономічні одиниці ( клас, родина, рід, вид); з'ясувати характерні ознаки класу Однодольні та класу Дводольні рослини; розвивати практичні вміння по визначенню класів рослин.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОКРИТОНАСІННІ, або КВІТКОВІ Підготувала вчитель біології Паранічєва В.Г.

Номер слайду 2

Мета уроку: Продовжити формування знань про рослини, дати загальну характеристику відділу Покритонасінні, звернути увагу на виникнення у цієї групи органу насінневого розмноження – квітки, з'ясувати переваги покритонасінних над голонасінними, підвести до висновку про те, що квіткові рослини – це сама високоорганізована та панівна група рослин на земній кулі, узагальнити знання про квіткові рослини; розвивати знання про різноманіття квіткових рослин та їх спільні риси, формувати поняття про систематику та про таксономічні одиниці ( клас, родина, рід, вид); з'ясувати характерні ознаки класу Однодольні та класу Дводольні рослини; розвивати практичні вміння по визначенню класів рослин.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань Бесіда 1. Які групи рослин вам відомі? 2. На які групи поділяють вищі рослини? 3. Назвіть представників групи насінневі рослини.

Номер слайду 4

Епіграф уроку Різноманітний і чудовий світ рослин: мохи, водорості, плауни і насінні: сосни, туї, ялиці, ялини, але володарі царства не вони…

Номер слайду 5

Обговорення епіграфа уроку Яка група рослин і чому стала панівною на нашій планеті?

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Мотивація навчальної діяльності Запиння: Що дозволило кітковим рослинам стати панівною групою в рослинному покриві землі?

Номер слайду 8

Вивчення нового матеріалу Різноманітність покритонасінних рослин. (Робота з фото та гербаріями). Уважно розгляньте зовнішні ознаки запропонованих екземплярів рослин класу Дводольні та класу Однодольні рослини. 1. Які однакові ознаки у них можна відзначити, а по яким ознакам вони відрізняються? 2. Про що свідчать риси подібності? 3. Про що свідчить наявність характерних ознак?

Номер слайду 9

Кукурудза

Номер слайду 10

Квасоля

Номер слайду 11

Соняшник

Номер слайду 12

Тюльпан

Номер слайду 13

Овес

Номер слайду 14

2. Загальна характеристика відділу Покритонасінні рослини. Заселяють всі континенти й усі середовища існування. Форма життя – дерева, кущі, трава. Однорічні, дворічні, багаторічні рослини. Насінне і вегетативне розмноження. Генеративні органи: квітка, плід, насіння. У життєвому циклі переважає спорофіт. Після подвійного запліднення розвивається насіння із запасом поживних речовин.

Номер слайду 15

3. Поділ квіткових рослин на класи. Самостійна робота з підручником (стор.168, мал.181). Заповнення у зошитах таблиці «Порівняльна характеристика квіткових рослин» . Ознаки для порівняння Клас Дводольні Клас Однодольні Зародок насінини Коренева система Стебло Листя

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Як ви гадаєте, до яких класів покритонасінних належать ці рослини?

Номер слайду 18

Подорожник У подорож­ника дугове жилкування листків, мичкувата коренева система, але його відносять до дводольних рослин, бо зародок має дві сім’ядолі.

Номер слайду 19

Вороняче око Трав’яниста лісова рослина вороняче око має листки з сіт­частим жилкуванням, але зародок з однією сім’ядолею. Вороняче око належить до однодольних рослин.

Номер слайду 20

Висновок. 1. Головною ознакою покритонасінних (квіткових) рослин є здатність до утворення квіток і плодів. 2. Ці рослини поділяють на однодольні (зародок з однією сім'ядолею) і дводольні (зародок має дві сім'ядолі).

Номер слайду 21

Узагальнення вивченого матеріалу Виконання практичної роботи №3. « Порівняння будови Мохів, Папоротей, Голонасінних та Покритонасінних (Квіткових) рослин».

Номер слайду 22

Контроль вивченого матеріалу. Тестовий контроль, рішення біологічних задач. Домашнє завдання. Прочитати відповідний параграф (45) підручника. Підсумок уроку.

Номер слайду 23

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Машкіна Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
9104
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку