Підготувала вчитель ЛФК Запорізької школи-інтернату №1 Людмила Володимирівна Леваднюк. Порушення постави у дітей
Номер слайду 2
Медики кажуть: «Здорова спина — здоровий організм». Правильна постава в дітей — це запорука нормальної роботи всіх органів, здоров’я суглобів і м’язів. Скелет отримує рівномірну напругу, навантаження правильно розподіляються на суглоби і м’язи. При порушеннях змінюється форма тіла, органи зміщуються та затискаються, защемляються нервові корінці, порушується циркуляція спинномозкової рідини. Все це завдає колосальної шкоди організму. У дітей з’являються головні болі, виникає швидка стомлюваність, знижуються увага й апетит, страждають слух і зір.
Номер слайду 3
Порушення постави призводить до деформації хребта, грудної клітини, тазу. Спричиняє сколіоз, плоскостопість, головний біль та інші проблеми.
Номер слайду 4
Сколіоз - викривлення хребта вбік. Виникає в дитячому або підлітковому віці і може призвести до серйозних ускладнень з боку серцево-судинної та травної систем, органів дихання.
Номер слайду 5
Кіфоз – викривлення хребта, при якому формується надмірна опуклість в грудному відділі. Через формування горба у людини виникають такі симптоми:біль в серці ( людина може прийняти такі болі за прояв серцево-судинних патологій).порушення дихання, поява задишки при невеликих фізичних навантаженнях і навіть у стані спокою.різні прояви порушень з боку травного тракту.
Номер слайду 6
Завдання ЛФК при порушеннях постави: навчання навички правильної постави та систематичне закріплення цієї навички; зміцнення м'язів тулуба та кінцівок. Багаторазове повторення окремих вправ, регулярні і тривалі заняття лікувальною фізкультурою закріплюють руховий навик і сприяють стійкому поліпшенню функціонального стану.
Номер слайду 7
Спеціально підібрані вправи служать як для зміцнення м’язового корсету, так і для формування правильної постави у дітей, покращення рівноваги, координації рухів. Ці вправи покращують не тільки фізичне здоров’я, але й впливають на психічні процеси людини: розвивають увагу, пам’ять, сприйняття, самоконтроль, силу волі, почуття ритму.