Презентація на тему "Повторення й узагальнення вивченого з лексикології"

Про матеріал
Презентація на тему: "Повторення й узагальнення вивченого з лексикології". Нестандартна форма проведення уроку, інтерактивні вправи й ігрові завдання сприятимуть ефективному закріпленню знань, умінь і навичок учнів і формуванню в них інтересу до вивчення рідної мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож країною Лексикологія Повторення й узагальнення вивченого з теми

Номер слайду 2

Маршрут подорожі країною «Лексикологія»

Номер слайду 3

Чарівна брама Поясніть лексичне значення слів:підсніжникквітеньзливареготатихвастливий

Номер слайду 4

Маршрут подорожі країною «Лексикологія»

Номер слайду 5

Міст переносних значень Розподіліть у два стовпчики словосполучення, що містять слова в прямому й переносному значеннях. Срібна прикраса, срібна роса; медовий погляд, медовий пиріг; золоте серце, золотий перстень; крила птаха, крила мрії; поспішає хлопець, поспішає літо.

Номер слайду 6

Маршрут подорожі країною «Лексикологія»

Номер слайду 7

Селище Творче Складіть і запишіть речення, у яких подані слова вживалися б у переносному значенні:теплийзалізнийллєтьсязаснуло

Номер слайду 8

Маршрут подорожі країною «Лексикологія»

Номер слайду 9

Лабіринт помилок Випишіть лише ті словосполучення, що не містять лексичних помилок. Передплатити журнал, виписати журнал; торішній сніг, минулорічний сніг; бувший однокласник, колишній однокласник; розплющити очі, відкрити очі; обідати в столовій, обідати в їдальні; на слідуючий день, наступного дня.

Номер слайду 10

Маршрут подорожі країною «Лексикологія»

Номер слайду 11

Замок «Три вежі»синонімиантонімиомоніми

Номер слайду 12

Вежа омонімів. Спишіть вірш, підкресліть омоніми. Був холодний місяць лютий. Лис ходив голодний, лютий. Всюди ліз, куди не слід,Замітав хвостищем слід. До курей поліз у хижу. Пес спіймав тварину хижу. А. Качан

Номер слайду 13

Вежа синонімів Гра «Аукціон» Хто останнім назве синоніми до слів:говоритиплакатималийсильнийіти

Номер слайду 14

Вежа антонімів Гра «Хто більше»За 4 хвилини потрібно виписати якомога більше антонімічних пар з вірша (на картках).

Номер слайду 15

Ділимося враженнями від мандрівки. Під час уроку мені найбільше сподобалося …Найскладнішим для мене виявилося …Здобуті знання я зможу використати…

Номер слайду 16

Нашу подорож закінчено! Бажаю вам успіхів у нових мандрівках Країною знань!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тишкевич Валерія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дженкова Марія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Данилевська Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Заяць Оксана
Додано
20 травня 2020
Переглядів
3091
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку