Презентація на тему: " Принципи безпечної життєдіяльності."містить такі питання: сучасні уявлення про безпеку людини та її життєдіяльность,
найпростіші дії у разі потрапляння у небезпечну ситуацію..
5 клас НУШ
Розгляньте ситуації, зображені на мал. Задопомогою алгоритму на попередній сторінці визначте, як правильно діяти у кожнійб ситуації. Надійка поїхала з класом на екскурсію і загубилася. Що вона має зробити?• Віталик піднімався уліфті. Несподівано ліфт зупинився між поверхами. Що можна порадити хлопцеві?• В автобусі, яким їхала Марійка, запахло димом. Хтось вигукнув:«Пожежа!» Автобус зупинився, двері відчинилися. Як слід діяти пасажирам? 123
1. Назвіть, які ситуації А- безпечні, а які Б - небезпечні:1. Відчиняти двері незнайомцям2. Повідомляти батькам своє місцезнаходження3. Користуватися несправними електроприладами4. Брати солодощі від незнайомих людей. Зразок: А - 1,3. Б - 2,4.2. Запам'ятайте : 101; 102; 103; 104.3. За матеріалами параграфа створіть тест з однією правильною відповіддю. Наприклад, швидку допомогу можна викликати за номером телефону:а) 101;б) 102; в) 103;г) 104.4. Оцініть свої досягнення.а) Я можу розпізнати небезпечну ситуацію. ☆☆☆б) Я знаю номери телефонів рятувальних служб. ☆☆☆в) Знаю, як діяти в разі виникнення небезпечних ситуацій. ☆☆☆