У цьому параграфі ми ознайомимось : із сучасним уявленням про безпеку людини та її життєдіяльності. навчимося найпростішим діям у разі потрапляння у небезпечну ситуацію.
Номер слайду 3
Основні поняття і терміни: безпека • небезпека• життєдіяльність • служби порятунку
Номер слайду 4
У цьому параграфі ви:• потренуєтеся розпізнавати безпечні та небезпечніситуації;• пригадаєте номери телефонів служб порятунку;• дослідите телефони місцевих екстрених та аварійних служб;• дізнаєтесь, як діяти у небезпечній ситуації.
Номер слайду 5
Безпека — це ситуація, коли не існує загрози твоєму життю, здоров'ю і добробуту
Номер слайду 6
Мозковий штурм. Види життєдіяльності, зображені на малюнках. Доповніть перелік іншими видами своєї життєдіяльності. Проаналізуйте, які з них можуть бути небезпечними.
Номер слайду 7
Небезпека виникає тоді, коли з'являється загроза твоєму життю, здоров’ю і добробуту.
Номер слайду 8
Небезпечні ситуації.
Номер слайду 9
Небезпечна ситуація вдома
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Принципи безпечної життєдіяльності
Номер слайду 12
Алгоритм дії у небезпечній ситуації
Номер слайду 13
Розгляньте ситуації, зображені на мал. Задопомогою алгоритму на попередній сторінці визначте, як правильно діяти у кожнійб ситуації. Надійка поїхала з класом на екскурсію і загубилася. Що вона має зробити?• Віталик піднімався уліфті. Несподівано ліфт зупинився між поверхами. Що можна порадити хлопцеві?• В автобусі, яким їхала Марійка, запахло димом. Хтось вигукнув:«Пожежа!» Автобус зупинився, двері відчинилися. Як слід діяти пасажирам? 123
Номер слайду 14
Рятувальні та аварійні служби в Україні. Існує Державна служба з надзвичайних ситуацій. Її працівники займаються гасінням пожеж, порятунком та евакуацією постраждалих, пошуком людей, що заблукали в горах чи лісах, ліквідацією наслідків повеней тощо.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
1. Назвіть, які ситуації А- безпечні, а які Б - небезпечні:1. Відчиняти двері незнайомцям2. Повідомляти батькам своє місцезнаходження3. Користуватися несправними електроприладами4. Брати солодощі від незнайомих людей. Зразок: А - 1,3. Б - 2,4.2. Запам'ятайте : 101; 102; 103; 104.3. За матеріалами параграфа створіть тест з однією правильною відповіддю. Наприклад, швидку допомогу можна викликати за номером телефону:а) 101;б) 102; в) 103;г) 104.4. Оцініть свої досягнення.а) Я можу розпізнати небезпечну ситуацію. ☆☆☆б) Я знаю номери телефонів рятувальних служб. ☆☆☆в) Знаю, як діяти в разі виникнення небезпечних ситуацій. ☆☆☆
Номер слайду 17
Домашнє завдання 1. Опрацювати § 2. ст. 16. СКАЧАТИ ПІДРУЧНИК ЗА ПОСИЛАННЯМhttps://pidruchnyk.com.ua/1707-zdorovia-bezpeka-ta-dobrobut-voroncova-5-klas.html2. Виконати дистанційне завдання.