Презентація на тему ПРО ПІДСУМКИ МОНІТОРИНГУ ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В 1-4х КЛАСАХ

Про матеріал
Презентація на педагогічну раду на тему ПРО ПІДСУМКИ МОНІТОРИНГУ ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В 1-4х КЛАСАХ буде зразком для виступу з аналогічного питання для представника адміністрації ЗО
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРО ПІДСУМКИ МОНІТОРИНГУ ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В 1-4х КЛАСАХ У 2022/2023 н. р.

Номер слайду 2

Відповідно до перспективного плану моніторингу стану викладання навчальних предметів на 2020-2025 рр., передбаченого Стратегією розвитку ЗЗСО №243 на 2020-2025 рр., річного плану роботи ЗЗСО №243 на 2022/2023 навчальний рік, на виконання наказу від від 02.11.2021 р. № 262 «Про проведення моніторингу стану викладання літературного читання у 1-4-х класах у 2022/2023 навчальному році» проведено моніторинг викладання читання у 1-4 класах з 06.02 по 06.03.2023 року

Номер слайду 3

Моніторинг стану викладання літературного читання у І семестрі 2022/23 н.р. проводився. На основі наступних матеріалів: - вивчення стану навчально-матеріальної бази викладання предмета; - відвідування уроків та заходів з предметів мовно-літературної галузі («Літ.читання», «читання», «Українська мова»); - моніторингу навчальних досягнень учнів 3-4 класів з літературного читання за результатами адміністративних моніторингових діагностувальних робіт; вивчення учительської та учнівської документації; - співбесід з учителями та учнями.

Номер слайду 4

Вивчення математики у 2022-2023 навчальному році здійснюється: та підручниками, які є в переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2022/2023 навчальному році. Освітньої програми для 1-4х класів на 2022-2023 н.р., затвердженої педагогічною радою СЗШ №243 від 31.08.2022 (протокол №1). {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Класи. Варіант Типових освітніх програм, затверджених Міністерством освіти і науки України1, 2-БТипова освітня програма Нової української школи, розроблена авторським колективом під керівництвом Шияна Р. Б., затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 № 743-223, 4-БТипова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б., затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 року №743-221, 2-В,Г Типова освітня програма Нової української школи, розроблена авторським колективом під керівництвом Савченко О. Я., затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 року № 743-22.3, 4-В,ГТипова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я., затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 року №743-221,2,3,4-А Освітня програма початкової школи науково-педагогічного проекту «Інтелект України», затверджена наказом МОН України від 03.02.2021 № 140

Номер слайду 5

За навчальним планом на вивчення предметів мовно-літературної галузі в 1-4 класах відведено таку кількість годин, а саме: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Клас. Години за навчальним планом. Години на додаткове вивчення предмета1, 2, 3,4-А6 годин(3/3)1 год. з інтегрованого курсу«Я пізнаю світ» 1, 2-Б5 годин(2,5/2,5)2 год. з інтегрованого курсу«Я досліджую світ» +0,5 год індивідуальних консультацій1-В,Г7 годин (3,5/3,5)0,5 год. індивідуальні консультації2-В,Г7 годин(3,5 /3,5)0,5 год. індивідуальні консультації3,4-В,Г7 годин(3,5/3,5)0,5 год. індивідуальні консультації -3,4-Б5 годин2 год. з інтегрованого курсу«Я досліджую світ» +0,5 год. індивідуальні консультації

Номер слайду 6

Аналіз забезпеченості підручниками з читання учнів 1-4х кл.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Клас. Назва підручника. Рік. Автори. Затверджені (рекомендовані) МОНЗабезпече-ність1-АУкраїнська мова. Читання2022І. В. Гавриш,Н. Ф. Андрєєва. Схвалено(лист ДНУ «ІМЗО»МОНУ від 26.06.2018 № 22.1/12-Г-432)100%1-БУкраїнська мова та читання2018І. О. Большакова, М. С. Пристінська. Рекомендовано(Наказ МОН від 06.07.2018 №734100%1-В,ГУкраїнська мова. Буквар2018 Н. О. ВоскресенськаІ. В. Цепова. Рекомендовано(Наказ МОН від 06.07. 2018 №734100%2-АУкраїнська мова. Читання2022І. В. Гавриш,Н. Ф. Андрєєва. Схвалено(лист ДНУ «ІМЗО»МОНУ від 26.06.2018 № 22.1/12-Г-432)100%  2-БУкраїнська мова та читання2019 Л. Тимченко, І. Цепова. Рекомендовано(Наказ МОН від28.03.2019 № 407)100%2-В,ГУкраїнська мова та читання2019 Лариса Тимченко, Ірина Цепова. Рекомендовано(Наказ МОН від 28.03.2019 № 407)100%

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3-АУкраїнська мова. Читання2022І. В. Гавриш,Н. Ф. Андрєєва. Схвалено(лист ДНУ «ІМЗО»МОНУ від 26.06.2018 № 22.1/12-Г-432)100%3-БУкраїнська мова та читання2020І. О. Большакова, М. С. Пристінська. Рекомендовано(Наказ МОН від 21.02.2020 № 271)100%3-В,ГУкраїнська мова та читання2020 Кравцова Н. М.; Романова В. МРекомендовано(Наказ МОН від 21.02.2020 № 271)100%4 - А Українська мова. Читання2022І. В. Гавриш,Н. Ф. Андрєєва. Схвалено(лист ДНУ «ІМЗО»МОНУ від 16.01.2018 № 22.1/12-Г-432)100%4 - БУкраїнська мова та читання2021І. О. Большакова, І. Г. Хворостяний. Рекомендовано(Наказ МОН від 16.01.2021 № 53)1004-В,ГУкраїнська мова та читання2021 А Савчук. Рекомендовано(Наказ МОН від 16.01.2021 № 53)100%

Номер слайду 8

Аналіз кадрового забезпечення викладання літературного читання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п. П.І. П. учителяосв.рівень/категорія. Звання. Педстаж (років)Клас1. Городнича Т. М.вища категоріяучитель-методист172-А2 Агапова А. С.спеціаліст/ІІ категорія-112-Б3 Дончук Л. М. Спеціаліст/вища кат.учитель-методист392-В4 Надзьон О. О.вища категорія-212-Г5 Дупліхіна А. О.мол. спец./спеціалістст.вчитель353-А 6 Бойко М. С.магістр/І категорія-143-Б7 Ященко Т. О.магістр, /не атестув.-53-В8Ісаєнко Я. В.студентка--3-Г

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 9 Бондарук У. О.студентка-1 р. 9 міс4-А 10 Карпенко І. С. Бакалавр/ 12 т.р-104-Б11 Власюк О.І. Спеціаліст/вища категорія-244-В12 Бірчак О. О. Спеціаліст/Вища категоріястаршийучитель204-Г13Ісаєнко Ю. В. Спеціаліст/І категоріястаршийучитель151-А14 Гуменюк Н.І. Бакалавр/спеціалістстарший учитель241-Б15 Крамаренко О. Ю. Бакалавр/ не атес.-6 р.8 міс.1-В16 Лавшук І. В. Спеціаліст/ вища категоріястарший учитель371-Г

Номер слайду 10

ІСАЄНКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Вдало використовує інтерактивні форми та методи роботи. Учитель детально продумує всі етапи уроку, змінює види діяльності, розвиваючи логічне мислення. З перших днів навчання в школі, Юля Василівна привчає уянів 1 класу до правильної вимови голосних та приголосних звуків, що у подальшому є запорукою грамотного усного та писемного мовлення школярів Багато часу на уроках приділяє фонетичній роботі, звуко-буквеному та поскладовому аналізу слів, формуванню культури мовлення.«МІНУСИ» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ГУМЕНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Сумлінно готується до уроків, використовує різні форми, методи та засоби навчання, комп’ютерні технології, Розвиває в учнів навички самостійної роботи, уміння висловлювати, обґрунтовувати власні судження, практично використовувати набуті знання. Роботу з розвитку практичних навичок організовує на матеріалі різної складності. Поряд із фронтальними та індивідуальними формами роботи учитель залучає школярів до колективної діяльності (парна, групова робота) із застосуванням інноваційних методик та використанням інформаційно-комунікаційних засобів, що сприяє формуванню в учнів мовних компетентностей. Застосовує прийоми самооцінювання учнем/ученицею власної роботи на уроці«МІНУСИ» Розміщати авторські публікації на освітніх порталах. Педагог не запрошує молодих малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки 

Номер слайду 13

Номер слайду 14

КРАМАРЕНКО ОЛЬГА ЮРІЇВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Володіє методикою викладання предмета, забезпечує засвоєння учнями навчального матеріалу, передбачених програмою практичних умінь та навичок. Багато уваги приділяє індивідуальній роботі з учнями, Старанно готує роздаткові матеріали та використовує диференційовані завдання. Правильно чергує навчальну діяльність та рухову активність учнів на уроках, виховує культуру спілкування. Уроки будуються на педагогіці співробітництва, окрім того поєднуються парні та групові форми роботи, у яких учні є не об'єктами, а суб'єктами навчальної діяльності; Педагогом застосовуються прийоми формувального оцінювання, що забезпечує високу мотивацію школярів до навчання.«МІНУСИ» Відсутні авторські публікації на освітніх платформах. Підвищений емоційний рівень подачі матеріалу може призвести до емоційного виснаження та педагогічного вигорання

Номер слайду 15

Номер слайду 16

ЛАВШУК ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Під час проведення уроків читання використовує ігрові форми роботи, які допомагають учням краще зрозуміти та запам’ятати головних героїв літературних творів застосовує завдання на розвиток творчого мислення, аналітичної діяльності, передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок. вчитель в своїй роботі широко використовує дидактичні матеріали, відео, презентаційний та роздавальний матеріал відповідно темі уроку, пропонує цікаві завдання, спрямовані на розвиток творчого мислення, уяви першокласників«МІНУСИ» Відсутні публікації на освітніх платформах. Педагог не запрошує молодих та малодосвідчених вчителів на свої уроки 

Номер слайду 17

Номер слайду 18

ГОРОДНИЧА ТАМАРА МИКОЛАЇВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога. На своїх уроках педагог приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання й розвитку учнів, враховуючи індивідуальні особливості, здібності та інтереси школярів. формуванню чіткої, правильної вимови. Використовує завдання на розвиток логічного мислення школярів, уваги, спостережливості, пам’яті; багато працює над засвоєнням нових слів та мовленнєвих конструкцій: словосполучень, фразеологізмів, прислів’їв. уроки часто носять інтегрований характер і роботу, розпочату на літературному читанні вчитель вдало продовжує на уроці мови і навпаки. ефективно використовує формувальне оцінювання з метою відстеження динаміки навчального поступу учнів, визначення навчальних потреб кожного здобувача освіти та з метою підвищення ефективності навчання. «мінуси» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 19

Номер слайду 20

АГАПОВА АЛІНА СТЕПАНІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Вчитель на уроках літературного читання підбирає види робіт, що сприяють зацікавленню учнів літературними творами - творчі ігри за змістом прочитаного, подорожі разом з казковими героями. наполегливо працює над виробленням в учнів умінь правильного, свідомого читання; умінь правильно оцінювати вчинки героїв опрацьованих літературних творів. використовує достатньо наочності, що дозволяє розвивати в учнів цікавість до навчання велику увагу приділяє розвитку самостійності учнів, застосовуючи групову форму роботи, де кожному членові команди дається окреме завдання як частинка загального проекту, що сприяє розкриттю індивідуальних умінь учнів, сприяє закріпленню знань та досвіду їх застосування. «МІНУСИ» Більше уваги приділяти застосуванню прийомів самооцінювання учнем/ученицею власної роботи на уроців, розвивати практику взаємооцінювання

Номер слайду 21

Номер слайду 22

ДОНЧУК ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Вчитель старанно готується до уроку, підбирає цікавий матеріал, продумує форми його проведення. значну увага приділяє розвитку читацьких компетенцій, навичкам роботи з літературним твором. Із цією метою використовує наочність: презентації, ілюстрації, таблиці, дидактичний матеріал, що дозволяє учням швидше запам’ятати головних героїв творів, що вивчаються, зрозуміти особливості поведінки. Уроки Лідії Миколаївни несуть значний виховний потенціал: як себе поводити на уроці та на перерві, дотримання порядку на своєму столі, бути дружніми та допомагати один одному. Вчитель в повній мірі забезпечує реалізацію формувальної та діагностичної функції оцінювання, що дає можливість побудувати індивідуальні освітні траєкторії учнів класу.«МІНУСИ» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 23

Номер слайду 24

НАДЗЬОН ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога значну увагу приділяє розвитку творчого мислення учнів, використовує достатньо наочності до уроків читання використовує інформаційно-комунікаційні технології для роботи з фото та відео завданнями, що покращує сприйняття школярами навчального матеріалу, активізує їх увагу, образне мисленнятакож значну увагу відводить самостійній роботі з матеріалами теми уроку, працює над розвитком в учнів навичок систематизації отриманих знань.вчитель використовує у своїй діяльності ігрові прийоми роботи: загадки, скоромовки, вправа «Доповни римований рядок», «Словесні гірки» тощо. Педагог використовує прийоми формувального оцінювання.«МІНУСИ» Темп роботи учнів класу - середній,Більше уваги приділяти застосуванню прийомів самооцінювання учнем/ученицею власної роботи на уроців розвивати практику заємооцінювання

Номер слайду 25

Номер слайду 26

ДУПЛІХІНА АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Сумлінно готується до уроків, використовує різні форми, методи та засоби навчання, комп’ютерні технології, Розвиває в учнів навички самостійної роботи, мовну грамотність, уміння висловлювати, обґрунтовувати власні судження, практично використовувати набуті знання. Вдало використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Організовує діяльність учнів задля отримання даних про стан сформованості очікуваних результатів навчання з певної програмової теми предмету;. Оптимальний темп уроків забезпечує високий рівень навчальних умінь учнів, які мають багатий словниковий запас, стійкий пізнавальний читацький інтерес. Застосовує формувальне оцінювання для відстеження особистісного розвитку учнів класу.«МІНУСИ» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 27

Номер слайду 28

БОЙКО МАРИНА СЕРГІЇВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Педагог на уроках читання користується ілюстраціями, схемами, інформаційно-комп’ютерними технологіями, працюючи з якими, учні вчаться систематизувати матеріал, швидко і правильно виконувати творчі практичні завдання, що призводить до розвитку пам’яті, активізації уваги. Вчителем використовуються методики міжпредметних зв’язків української мови з математикою, літературою, природничою галуззю, історією, що сприяє всебічному розвитку школярів, удосконаленню в них навичок систематизації навчального матеріалу. На більшості уроків Бойко М. С. використовує конструктор Lego (6 цеглинок) для проведення рефлексії щодо матеріалу теми уроку.«МІНУСИ» Вчитель недостатньо уваги приділяє такій формі проведення формувального оцінювання як взаємооцінювання. Відсутні публікації на освітніх платформах

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ЯЩЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога «МІНУСИ» Не завжди відбувається підведення підсумків за матеріалами теми уроку. Більше уваги приділяти застосуванню прийомів самооцінювання учнем/ученицею власної роботи на уроців, розвивати практику взаємооцінювання Вчитель приділяє велику увагу наочним презентаційним матеріалам до тем уроків літературного читання. такі завдання як: 1) мовчазне читання вже прочитаних вголос творів, осмислення працювати з літературним твором. прочитаного, добір речень з тексту, що підтверджує/спростовує вказане твердженя; 2) мовчазне читання без попереднього читання вголос з вказівкою часу, а потім – вголос привчає школярів до швидкого читання. завдання творчого характеру, підібрані педагогом, сприяють розвитку творчого мислення учнів та є наочною ілюстрацією практичного застосування знань, сприяють розвитку вмінь

Номер слайду 31

ІСАЄНКО ЯНА ВІКТОРІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога При подачі нового матеріалу створює ігрові ситуації;  Використовує фронтальні та індивідуальні форми роботи з учнями. В достатній кількості   використовує  наочність на уроках мовно-літературної галузі; готує змістовні  матеріали презентацій до матеріалу уроку; Застосовуються педагогом наступні форми читання вголос: індивідуальне, колективне (хорове). Серед індивідуального - ланцюжкове, естафетою, вибіркове та читання в особах. здійснює індивідуальний підхід до учнів,  привчає дітей самостійно працювати на   етапі закріплення знань матеріалу уроку.«МІНУСИ» не систематично проводить з учнями рефлексію щодо матеріалу уроку;Звернути увагу на розвиток уміння проводити учнями само-, взаємооцінювання роботи на уроці

Номер слайду 32

Номер слайду 33

БОНДАРУК УЛЯНА ОЛЕГІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Вчитель старанно готується до уроку, підбирає необхідний до теми уроку читання матеріал, використовує наочні матеріали: презентації, відео - сюжети, ілюстрації, таблиці, схеми.вчить аналізувати літературні твори, виконуючи завдання: знайти і пояснити образні слова та вислови, якими передаються суттєві ознаки явища, події у творі; пояснити походження слів, які є важливими для розуміння ; поставити питання до тексту; знайти слова, які підказують від чиєї особи ведеться розповідь; визначити головну думку прочитаного; вибіркове читання для доведення власної думки тощо. Виконання вказаних завдань сприяє розвитку пам’яті, активізації уваги молодших школярів, які є необхідними умовами свідомого читання. достатньо уваги приділяє розвитку культурних компетенцій учнів класу, умінню працювати в парах та мобільних групах; використовує прийоми формувального оцінювання . «МІНУСИ» Звернути увагу на розвиток уміння проводити учнями само-, взаємооцінювання роботи на уроці

Номер слайду 34

Номер слайду 35

КАРПЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога використовує сучасні форми і методи навчання, що сприяють підвищенню в учнів інтересу до уроків мовно-літературної галузі, працює над розвитком у них образного мислення і культури мовлення. Під час вивчення нового матеріалу педагог використовує методи, що ґрунтуються на активній роботі всіх учнів класу: «Інтерв’ю», «Асоціації», «Мозковий штурм», «Коло ідей» і т.д. Забезпечує  диференційований підхід до навчання, використовуючи завдання різного рівня складності, тестові завдання, індивідуальні завдання, враховуючи здібності, можливості та інтереси дітей. З метою розвитку навиків свідомого читання, застосовує ряд вправ: «Розташуй запитання у потрібному порядку», «Розташуй речення у потрібному порядку» (вчителем готується стислий переказ тексту, а потім перемішуються речення і подаються для відновлення), «Поділи твір на частини», «Яке з двох речень є у тексті» тощо. Формувальне оцінювання педагог спрямовує на з’ясування індивідуальних проблем в опануванні учнем програмовим матеріалом та для запобігання утруднень на подальших етапах навчання, що сприяє формуванню впевненості у власних можливостях кожного учня класу.«МІНУСИ» Розміщувати авторські матеріали на освітніх платформах. Заохочувати учнів 4-го класу брати участь в онлайн-конкурсах, олімпіадах на освітніх платіормах «На Урок», «Всеосвіта»

Номер слайду 36

Номер слайду 37

ВЛАСЮК ОКСАНА ІВАНІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Педагог в достатній мірі володіє методикою проведення сучасних уроків, вдало поєднуючи презентативні матеріали та роботу з підручником, роздатковими матеріалами та роботою в зошитах. Активно застосовує фронтальні, індивідуальні, групові, парні форми роботи, постійно залучаючи до роботи всіх учнів класу: читання тексту в темпі скоромовки (до 30 с), читання скоромовок як реплік в діалозі (одна із питальною інтонацією, друга - зі ствердною); виразне читання з переходом на незнайому частину тексту. Наполегливо працює над розвитком образного мислення, дикції (правильної артикуляції), розширенням кута зору для збільшення швидкості читання, виробленням в учнів стійких читацьких умінь. Використовуються вправи на визначення емоційного навантаження тексту, читання одного і того ж речення з різною інтонацією, продовження розпочатої вчителем розповіді тощо. «МІНУСИ» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 38

Номер слайду 39

БІРЧАК ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА«ПЛЮСИ» в роботі педагога Уроки вчителя відзначаються чіткістю, доступністю, зрозумілістю викладення нового матеріалу. Педагог використовує сучасні методи навчання, що використовує сучасні методи навчання, що активізує розумову діяльність учнів, сприяє підвищенню в них інтересу до вивчення літературних творів, працює над розвитком художніх смаків, практикує організацію самостійної роботи учнів з підручником, довідковою літературою, дидактичним матеріалом, обирає різні форми проведення навчальних занять: урок - гра, урок – подорож, урок- творчий проєк, урок-презентація, на яких відбувається вирішення ситуативних завдань, творчих завдань за сюжетом твору: «Знайди місце у творі, де могло б стояти подане речення», «Розташуй малюнки до тексту у потрібному порядку», «Склади запитання до тексту», «Склади план переказу твору» тощо. Це позитивно впливає на формування емоційного ставлення до предмета, навчає оцінювати власну діяльність, сприяє розвитку уяви, фантазії, образного мислення учнів. Спілкування із учнями будує з метою формування впевненості у власних можливостях, за потреби коригує навчальний поступ учнів класу.«МІНУСИ» Частіше запрошувати молодих, малодосвідчених педагогів відвідувати свої уроки Ініціювати заходи практичного характеру по передачі власного педагогічного досвіду

Номер слайду 40

Рівень оволодіння вміннями і навичками з читання учнів 3-х кл.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Клас. К-сть учнів. Початковий рівень. Середній рівень. Достатній рівень. Високий рівень. Якість. К-сть учнів%К-сть учнів%К-сть учнів%К-сть учнів%%3-А23/14----7507501003-Б30/21--4181362418823-В31/29----155214481003-Г22/12--71786621783 Всього в 3х кл.104/81--111443532733 86

Номер слайду 41

Рівень оволодіння вміннями і навичками з читання учнів 4-х кл.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4-А31/13----1812921004-Б26(6сім.+1п/п)/10--220330550804-В35/15--427640533734-Г33/26----8311869100 Всього в 4х кл.131/64--691828406290 Разом 3-4 кл. 235/145--17126142674688

Номер слайду 42

РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ВМІННЯМИ І НАВИЧКАМИ УЧНІВ 3-Х КЛАСІВ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 

Номер слайду 43

РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ВМІННЯМИ І НАВИЧКАМИ УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

Номер слайду 44

Основними недоліками, які впливають на стан викладання літературного читання, є наступні:вчителі не достатньо працюють над розвитком інтересу і здатності до самостійної читацької діяльності учнів з метою задоволення різних потреб читача; недостатньою є робота вчителів з учнями, в яких частково сформовані читацькі вміння;педагогам слід більше приділяти уваги формуванню умінь молодших школярів самостійно працювати з різними видами і джерелами інформації;недостатній рівень роботи вчителів з обдарованими дітьми щодо їх підготовки та участі у різного рівня олімпіадах, конкурсах, проєктах; несистематично використовується на уроках існуюча дидактична база з мовно-літературної освітньої галузі;

Номер слайду 45

ПРОЕКТ РІШЕННЯ ПЕДРАДИВідзначити сучасний підхід та високий рівень проведення уроків літературного читаня вчителями Дупліхіною А. О., Городничою Т. М., Гуменюк Н.І., Дончук Л. М., Карпенко А. С., Агаповою А. С. Вчителям початкових класів:2.1. Дотримуватися вимог Концепції Нової української школи проведення сучасних уроків мовно-літературної галузі. 2.2. Бойко М. С. (3-Б клас), Ісаєнко Я. В. (3-Г клас), Карпенко І. С. (4-Б клас), Власюк О.І. (4-В клас) посилити роботу щодо формування читацьких компетентностей в учнів 3-4 класів (протягом ІІ семестру 2022/2023 н.р.);2.3. Пдготувати завдання річного (підсумкового) оцінювання з використанням завдань різної варіантності, форми, рівнів складності до 01.05.2023;2.4. Організувати участь молодших школярів у різного рівня онлайн-олімпіадах, інтерактивних конкурсах з мовно-літературної галузі (2022/2023 н.р.); 2.5. Провести зустріч з батьками на тему «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного» (квітень, 2023)

Номер слайду 46

3. Керівнику шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Городничій Т. М. 3.1. Провести відкрите засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів з теми «Формування читацьких компетентностей учнів Нової української школи: методичні здобутки» 3.2. Підготувати методичний збірник «Формування читацьких умінь учнів 1-4 класів на уроках мовно-літературної галузі» до 01.06.2023.4. Заступнику директора з НВР Хоменко Н. О. Провести моніторинг навичок читання учнів 1-4-х класів (до 10.06.2023)Організувати та провести шкільний Арт-фестиваль «Стежками улюблених казок» (червень, 2023)

pptx
Додано
24 листопада
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку