Презентація на тему : Профілактика «шкільних хвороб».

Про матеріал

Презентація на тему:Профілактика «шкільних хвороб» розкриває такі питання:порушення зору та як вберегти зір. Порушення постави та визначення правильної постави.

5 клас НУШ «Здоров'я, безпека та добробут » підручник Воронцова Т. В., Пономаренко В.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

§ 14. Тема: Профілактика «шкільних хвороб».

Номер слайду 2

Основні поняття і терміни: ЗІР ПОСТАВА КОРОТКОЗОРІСТЬ • СКОЛІОЗ

Номер слайду 3

У цьому параграфі ви:1. Потренуєтеся робити вправи для очей.2. Визначите, чи правильна у вас постава.3. Дізнаєтесь, який наплічник найкраще.

Номер слайду 4

ЯК ЗБЕРЕГТИ ЗІРЧи відомо вам, що навчання в школі пов’язане з ризиком виникнення деяких захворювань? Їх навіть умовно називають «шкільними хворобами». Це зниження гостроти зору - короткозорість і викривлення хребта.

Номер слайду 5

Зір - важливий канал отримання інформації знавколишнього світу. Недарма, маючи на увазі щось цінне, кажуть: «Бережи як зіницю ока». Найбільше навантаження на очі - під час читання, писання, а також перед телевізором чи монітором комп’ютера, екраном смартфона. Прочитайте поради, як правильно читати й писати, щоб зберегти зір.

Номер слайду 6

Як правильно читати1. Сядьте зручно, розслабте м'язи спини та шиї.2. Тримайте книжку нижче від підборіддя.3. Кліпайте очима двічі на кожний рядок тексту.4. Не читайте на сонці, а також коли ви хворі або втомлені.

Номер слайду 7

Як правильно писати1. У процесі письма не перечитуйте щойно написаного. Стежте поглядом за кінчиком стержня ручки. Щоб навчитися цього, прикривайте написаний текст аркушем паперу.2. Частіше кліпайте очима.

Номер слайду 8

Вправи для очей. Перейдіть за QR-кодом, збережіть ці вправи для очей на свій смартфон чи комп'ютер та виконуйте їх через кожні 20-30 хвилин роботи за екраном.

Номер слайду 9

Обговоріть, як живуть люди з порушенням зору.

Номер слайду 10

ПОСТАВА І ЗДОРОВ'ЯХребет людини має 33 хребці. Кожен із них «лежить» на міжхребцевому диску, який нагадує мішечок із желе. Завдяки цьому людина може згинатися і розгинатися. Та якщо хребет часто й неприродно викривлюється, може виникнути сколіоз.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Розгляньте малюнки та спробуйте виконати зображені на них вправи. Вони допоможуть уникнути порушень постави й викривлення хребта.

Номер слайду 13

Перевірте себе, чи правильна у вас постава. Для цього станьте прямо у звичному для вас положенні й визначте, якими частинами тіла ви торкаєтеся стіни чи одвірка. Порівняйте результати з нормами правильної постави (потилиця, лопатки, сідниці, литки, п'яти) на с. 108.

Номер слайду 14

ЯК ОБИРАТИ НАПЛІЧНИК Без наплічника не обходиться жоден школяр/школярка. У продажу є великий вибір наплічників і сумок: 1. Широкими шлейками. 2. З багатьма відділеннями.3. Синтетичних, значно легший.

Номер слайду 15

Маса наплічника не повинна бути більшою за 15 % від маси вашого тіла. Отже, якщо хтось важить 35 кг, маса його наплічника не має перевищувати 5 кг. Визначте максимальну масу для свого наплічника. Для цього масу свого тіла в кілограмах поділіть на 100 і помножте на 15.

Номер слайду 16

Мозаїка завдань до теми1. Оберіть те, що допомагає запобігти порушенню постави. А) носити сумку на одному плечіБ) виконувати вправи для зміцнення м'язів спини. В) читати у транспортіГ) підбирати робочий стіл і стілець відповідно до зросту

Номер слайду 17

2. Визначте, які твердження хибні, а які - істинні. А. Під час читання книжку треба тримати вище рівня очей. Б. Під час письма слід частіше кліпати очима. В. Не можна читати на сліпучому сонці.

Номер слайду 18

3. Назвіть дитину, яка правильно обрала і носить наплічник.

Номер слайду 19

4. Кароліна важить 32 кг. Розрахуйте максимальну масу її наплічника. Х = 32 : 100 Х 15 = 4,8 кг.

Номер слайду 20

5. Оцініть свої досягнення. 1. Я виконую вправи для очей.☆☆☆2. Я можу перевірити правильність своєї постави.☆☆☆3. Я знаю, як обирати наплічник та визначати його максимальну масу.☆☆☆

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Переглянути відео урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=3tdn. Q3t. Ouk. U1. Опрацювати. § 14 ст. 108‒1122. Виписати нові поняття.3. Виконати. Мозаїка завдань до теми.4. Виконати тести за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7261272

pptx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку