Презентація до доповіді на тему : " Психолого-педагогічний супровід процесу адаптації учнів 5-го класу" . В якій містяться поради класному керівнику 5-го класу щодо успішної адаптації учнів.
Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п'ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів. Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня ,гігієнічних вимог віку. Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
4. Налагоджуйте емоційний контакт з класом. 5. На засіданнях методичних об'єднань, класних та шкільних нарадах відпрацьовуйте єдині вимоги для учнів. 6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентносте й дітей. 7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів. 8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учнів.
9. Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня. 10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. 11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально. 12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за підсумкові роботи.
Проявити доброзичливе ставлення, підтримку. Реалізувати демократичний стиль керівництва. Не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам'ятати різницю між 5-ми та іншими учнями середньої школи. Намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання, позитивне емоційне ставлення до предмету.
Орієнтувати дітей на вироблення об'єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення. Допомагати учням із низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі. Проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи.