Презентація Шкільний булінг

Про матеріал

Мною надана презентація для використання на батьківських зборах в 4-8 класах. На даному матеріалі було проведено зустріч батьківськів збори в 6 класі. В презентації надані основні види булінгу, причини, що спонукають до насильницьких дій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Якщо у вас немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс. Справжня перемога тоді, коли ніхто не відчуває себе переможеним. Будда Хто роздмухує полум’я суперечки, той не має скаржитися, якщо іскри потрапляють йому в обличчя.

Номер слайду 3

Барготи живуть в країні, яка називається Баргонія. Мешканці Баргонії - прекрасні люди! Діти там майже ніколи не б’ються, а дорослі спокійно працюють. Їдять вони здебільшого рис, але тарілки барготів ніколи не бувають пустими. Погода в Баргонії не змінюється весь рік – там тепло і сонячно, і дме легкий вітерець.

Номер слайду 4

Рутери живуть в країні, яка називається Рутрією. Її мешканці - дуже погані люди. Діти завжди сваряться, дорослі не працюють, ніколи не миряться і завжди б’ються. Погода в Рутрії завжди холодна, дощова.

Номер слайду 5

Якщо уявити, що у вас виник конфлікт із одним із цих казкових героїв, то хто це буде – баргот чи рутер? Приклад з життя, коли через «навішування ярликів» виникають конфлікти між людьми і нерозуміння в спілкуванні.

Номер слайду 6

«Мудре й добре слово радує, дурне й зле, необдумане й безтактне приносить лихо. Словом можна вбити й пожвавити, ранити й вилікувати, посіяти сумління й безнадійність і одухотворити, розсіяти сумніви і повалити в зневіру, створити посмішки й викликати сльози, породити віру в людину й зародити невір'я, надихнути на працю й привести в заціпеніння сили душі» В.О. Сухомлинський у своїй книзі «Серце віддаю дітям»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

“Булінг”- соціальне явище, яке характеризується травлею, дискримінацією. “Булі”(агресори) – діти, які використовують таке відношення. “Кібербулінг” – булінг з використанням електронних заходів комунікації (соцмережі).

Номер слайду 9

ВИДЫ ШКОЛЬНОГО БУЛЛИНГА ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ НАСИЛИЕ: насмешки, присвоение кличек, бесконечные замечания, отторжение, изоляция, отказ от общения с жертвой и т.п. физическое насилие: применение физической силы, нанесение физических травм, шлепки, подзатыльники, и т.п.

Номер слайду 10

Зависть Месть Чувство неприязни Восстановление справедливости Борьба за власть Подчинение лидеру Нейтрализация соперника Самоутверждение Удовлетворение садистских потребностей отдельных личностей

Номер слайду 11

Особливості особистості: потреба підкоряти, лідерство, імпульсивність. Особливості поведінки: демонстративне. Девіантна поведінка (що відхиляється від прийнятих соціальних і правових норм). Безцільне проведення часу. Вандалізм. Ранні сексуальні контакти. Фізичний статус: фізично сильніше інших. Особливості виховання: спотворені стилі виховання в сім'ї.

Номер слайду 12

Фізична агресія Словесний булінг Залякування Ізоляція Вимагання Пошкодження майна

Номер слайду 13

– фізичні вади або ті хто не взмозі захищати себе; – особливості поведінки - замкнуті, чутливі, сором'язливі, тривожні діти або діти з імпульсивною поведінкою, не впевнені в собі, нещасні і мають низьку самоповагу; - особливості зовнішності - руде волосся, веснянки, відстовбурчені вуха, криві ноги, особлива форма голови, вага тіла (повнота або худорба) і т.д .;

Номер слайду 14

нерозвинені соціальні навички - не мають близького друга, успішніше спілкуються з дорослими, ніж з однолітками; - страх перед школою, неуспішність у навчанні - негативне ставлення до школи, страх відвідування окремих предметів, що сприймається оточуючими іноді як підвищена тривожність, невпевненість, провокуючи агресію; – відсутність досвіду життя в колективі; - хвороби - епілепсію, тики, заїкання, енурез, енкопрез, порушення мови – дислалия, дисграфія, дислексія, дискалькулия і т. д.

Номер слайду 15

Поганий мікроклімат в учнівському колективі. Байдуже ставлення однокласників.

Номер слайду 16

Не надам значення. Відбудуся жартом (демонстративно розкланяюся| і подякую за “добрі” слова). Віддячу тим же (обізву). Поскаржуся . Якими ж якостями характеру повинна володіти людина, яка гідна наслідування, якій можна завжди і у всьому довіритися?

Номер слайду 17

доброзичливість, безвідмовність, тактовність, миролюбність, ввічливість, чесність, великодушність, гостинність, добросердість, життєрадісність, ініціативність, чуйність, справедливість, коректність, непідкупність. грубість, нетактовність, нестриманість, дратівливість, агресивність, заздрісність, байдужість, Балакучість, жадність, злопам'ятність, легковажність, лицемірство, користолюбство, недбалість, настирливість, образливість. Негативні якості:

Номер слайду 18

Найголовніша людина на світі – це той, хто перед тобою. Полюбіть його, знайдіть позитивні якості в ньому. Подаруйте йому знаки уваги і пошани. Шукайте те, що вас зближує, прагніть не суперечити розмовникові співрозмовникові з будь-якому приводу. Прагніть не відзиватися про людей погано, ні в чому не звинувачуйте співбесідника. Будуйте спілкування на рівних. Бережіть співрозмовника, позбавте його від образ і звинувачень. Не сперечайтеся з приводу дрібниць. Уникайте категоричності, особливо в запереченнях. Шукайте можливість погодитися, а не заперечити. Прагніть не до перемоги, а до істини і миру. Ніколи не говоріть іншим того, що було б неприємно вислухати вам самим. Грубі, різкі слова часто повертаються бумерангом і б'ють того, що самого говорить.

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тризно Любов Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
1543
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку