В презентації наданий матеріал,який розкриває важливість проведення рефлексії на кожному етапі уроку. Доводиться,що успішність уроку залежить від вміння учнів робити самоаналіз засвоєння матеріалу.
Як зробити так, щоб діти на уроці «не возили каміння», а «будували собор» свого майбутнього?Майстер клас ШМО природничих дисциплін.
Номер слайду 2
Структура сучасного уроку. Емоційна готовність до уроку. Перевірка д/з. Цілепокладання і планування. Мотивація. Вивчення нового матеріалу. Застосування вмінь. Узагальнення і систематизація знань. Контрольі самоконтроль. Корекція знань і способу дійІнформація про д/з Рефлексія
Номер слайду 3
Рефлексія та її сутність. Тлумачний словник самоаналіз. Сучасна педагогіка самоаналіз діяльності ,її результатів ,процесу досягнення, внутрішнього стану, самопізнання й самоусвідомлення
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Завдання вчителя –природничника . Зберегти й розвинути наявні рефлексивні вміння та навички. Проведення рефлексії на всих етапах уроку
Номер слайду 6
Умови розвитку рефлексії:обстановка кабінету;атмосфера уроку;власне вчитель
Номер слайду 7
Алгоритм формування й розвитку рефлексії на уроках хімії: Ліквідації страху учнів зробити помилку під час відповідіДемонстрація вчителем своїх рефлексивних навичок: а)використання фраз..б) критична оцінка особистих дійв) залучення дітей до оцінюванняг) прогноз можливого результату уроку та його наслідки
Номер слайду 8
Розвиток особистих рефлексивних якостей учителя
Номер слайду 9
Анкета. Результат, який я хотів би одержати з предмету. Оцінка за І (II) семестр. У мене добре вийшло: Причини моїх невдач: Для досягнення мрії мені потрібно: Допомога, яка мені потрібна від однокласників: Допомога, яка мені потрібна від учителя:
Номер слайду 10
Приклади прийомів рефлексііЕкспрес-аналіз. Здійсни свою мрію Відповідай самому собіІндикатор. Встиг- не встиг Мостобудівник. Оціни себе сам
Номер слайду 11
Бахаємо вам на уроці «не возити каміння», а «будувати собор» свого майбутнього?