2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація на тему "Розвиток креативної компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури"

Про матеріал

Презентація може використовуватись для проведення майстер-класу з колегами на засіданні методичного об'єднання, а також елементи її можуть використовуватись при проведенні уроків в 5 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Манник Лідія Борисівна Вчитель зарубіжної літератури та російської мови Розівської ЗОШ №1

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо: « Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом».

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

“Я роблю це так” Тема: Розвиток креативної компетентності учнів за допомогою використання інноваційних методів навчання на уроках зарубіжної літератури.

Номер слайду 6

“Я роблю це так” Мета: Поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу інноваційних методів та прийомів роботи власної системи викладання; спільно опрацювати запропоновану тему та в процесі співпраці знайти творче вирішення проблеми, поставленої перед учасниками.

Номер слайду 7

Вправа «Подаруй посмішку»

Номер слайду 8

Вправа «Чарівна хмаринка» «Сучасний урок - 2018» Прихопіть із собою у подорож настій  оригінальних  думок, коктейль імпровізації, відвар  миттєвих творчих рішень, каву  успіху.

Номер слайду 9

Метод «Пошук»

Номер слайду 10

“Асоціативний кущ” радість

Номер слайду 11

Вправа «Амфора мудрості»

Номер слайду 12

Вправа «Ромашка вражень» - Яке враження на вас справила притча “Час”? Запишіть свої почуття на пелюстках і склейте квітку.

Номер слайду 13

Метод «Мозаїка» На поданих картках є слова, складіть із них афоризми та вкажіть, кому із персонажів комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» вони підходять.

Номер слайду 14

Метод «Мозаїка» – В людях не так смішні якості, якими вони наділені, як ті, на які вони схожі . (Журден)

Номер слайду 15

Метод «Мозаїка» – Найбільший подвиг дружби не в тому, щоб показати другові наші недоліки, а в тому, щоб відкрити йому очі на його власні. (Клеонт)

Номер слайду 16

Метод «Мозаїка» – Як тільки дурень похвалить нас, він вже не видається нам таким дурнем. (Вчителі і Журден)

Номер слайду 17

Метод «Мозаїка» – Будь-яка пристрасть підштовхує до помилок, але до найбільш дурних підштовхує кохання. (Журден)

Номер слайду 18

Метод «Мозаїка» – Можна дати іншому корисну пораду, але не можна його навчити розумній поведінці. (Клеонт, пані Журден)

Номер слайду 19

Метод «Мозаїка» – Немає нічого дурнішого за бажання завжди бути найрозумнішим. (Дорант)

Номер слайду 20

Метод «Мозаїка» – Люди невтішні, коли їх обманюють вороги або зраджують друзі, але вони нерідко отримують задоволення, коли обманюють або зраджують себе самі. (Пан Журден)

Номер слайду 21

Метод “Проблемне питання” - Чи можна назвати Дон Кіхота із роману Сервантеса «лицарем свого часу», який заслуговує не лише на осуд та насмішки, а й на співчуття та розуміння?

Номер слайду 22

Метод «Снігова куля» «Милосердя» Знаходьте у своєму серці місце для милосердя! Як ви вважаєте, чи може змінити милосердя однієї людини цілий світ? «Совість» Якщо людина має совість, то вона карбує розуміння вічних цінностей . Чи можна лицемірство приховати за маскою совісті? «Щастя» Щастя – це небо в зорях та бездонні ріки . Якого кольору щастя, можливо, самої веселки?

Номер слайду 23

“Навчання на протилежностях Визначає: ким є певний персонаж; опис зовнішнього вигляду; спосіб життя; вчинки; характер; уподобання; поведінку; ставлення до нього інших; долю персонажа; алегоричний зміст образу.

Номер слайду 24

“Навчання на протилежностях Порівняйте образи рідної доньки та падчерки із казки «Пані Метелиця».

Номер слайду 25

“Навчання на протилежностях Порівняйте образи рідної доньки та падчерки із казки «Пані Метелиця».

Номер слайду 26

Прийом «Обери позицію» Оберіть, будь ласка, одну з позицій: 1. Хлопчик-Зірка заслуговує на співчуття через свою самозакоханість. 2. Хлопчик-Зірка заслуговує на осуд через свою самозакоханість .

Номер слайду 27

Вправа “Символ”

Номер слайду 28

Що символізує пензлик?

Номер слайду 29

Пензлик є символом добра, справедливості.

Номер слайду 30

А що символізує сивобородий дідусь ?

Номер слайду 31

Сивобородий дідусь - це життєва мудрість, досвід.

Номер слайду 32

Що символізує птах?

Номер слайду 33

Птах є символом волі.

Номер слайду 34

Що символізує драбина?

Номер слайду 35

Драбина символізує прагнення піднестися над злом, подолати його.

Номер слайду 36

Що символізує ? журавель?

Номер слайду 37

Журавель – символ волі, Батьківщини, щастя, долі, домівки.

Номер слайду 38

Що символізує дракон?

Номер слайду 39

Дракон символізує владу.

Номер слайду 40

Що символізує море?

Номер слайду 41

Море – це символ життя.

Номер слайду 42

Прийом “Сенкан” Формула: 1. Тема (іменник). 2. Опис (два прикметника). 3. Дія (три слова). 4. Ставлення (фраза – чотири слова). 5. Перефразування сутності ( одне слово).   Зразок: 1. Міф. 2. Давній, таємничий. 3. Розповідає, описує, возвеличує. 4. Спадщина минулого велична, доречна. 5. Уявлення.

Номер слайду 43

Сенкан «Прометей» 1. Прометей. 2. Вічний, незламний. 3. Пробуджує, страждає, надихає. 4. «Тираноборець щирий, обраний людьми…» 5. Вогонь.

Номер слайду 44

Сенкан «Геракл» 1. Геракл. 2. Мужній, нездоланний. 3. Перемагає, працює, спонукає. 4. Виявляє хист до всього. 5. Сила.

Номер слайду 45

Презентацію підготувала Манник Лідія Борисівна Вчитель зарубіжної літератури та російської мови Розівської ЗОШ №1

Номер слайду 46

Дякую за увагу!

ppt
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку