2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація на тему " Розвитолк діалогічного мовлення "

Про матеріал

У час глобалізації, в якому ми живемо, і який повністю стер кордони між країнами Європи, та час науково-технічного прогресу, який завдяки Інтернету стирає поняття відстані, національності, статусу, люди все частіше спілкуються іноземними мовами. Знання іноземних мов допомагає людям не лише подорожувати та спілкуватися, а й навчатися, працювати та жити, одним словом, само реалізуватися у будь-якій країні, а не тільки у себе вдома. І чим більше мов знає людина, тим більше у неї й можливостей. 'So many languages you know , so many times you are a man' Мислення і мовлення підняли людину на найвищий щабель розвитку. Завдяки мовленню людина винайшла письмо і зуміла зберегти та передати власний досвід нащадкам. Це стало важливим фактором еволюції та технічного прогресу

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИЗІППО  Розвиток діалогічного мовлення на уроках англійської мови  Вчитель англійської мови Широківської Зош І-ІІІ ступенів. Купар В. М.

Номер слайду 2

Вступ Мислення і мовлення підняли людину на найвищий щабель розвитку. Завдяки мовленню людина винайшла письмо і зуміла зберегти та передати власний досвід нащадкам. Це стало важливим фактором еволюції та технічного прогресу. Уміння спілкуватися, як вродливе обличчя чи дорогий одяг допомагає людям відчинити будь-які двері, реалізувати будь-які можливості, досягти бажаного успіху. Уміння спілкуватися потрібне кожній людині – від продав чині овочів на ринку до міністра. Уміння спілкуватися дуже важливе, адже ми частіше ходимо за покупками у магазин, де нам кажуть: "Доброго дня! Ну й погода надворі ! Чи ви не змокли?"; а стригтися – в салон, де перукар питає: "А як ваш синочок?"; і політикові довіряємо тому, який уміє переконувати у своїх поглядах, а не читає з папірця, часто-густо роблячи помилки.(Хоча даємо шанс й останньому тому, що він все-таки намагається говорити рідною для нас, та іноземною для себе мовою). У час глобалізації, в якому ми живемо, і який повністю стер кордони між країнами Європи, та час науково-технічного прогресу, який завдяки Інтернету стирає поняття відстані, національності, статусу, люди все частіше спілкуються іноземними мовами.. 

Номер слайду 3

Знання іноземних мов допомагає людям не лише подорожувати та спілкуватися, а й навчатися, працювати та жити, одним словом, само реалізуватися у будь-якій країні, а не тільки у себе вдома. І чим більше мов знає людина, тим більше у неї й можливостей. Звідси – й надзвичайно великий інтерес до вивчення іноземних мов, який не згасає на протязі багатьох десятиліть, а , навпаки, дістався до кожного найвіддаленішого куточка та процвітає у кожній, найповноціннішій школі. Звідси – й переосмислення ролі вчителя та розуміння його цінності у цивілізованому світі. Звідси – й вимоги до рівня вчителя, рівня освіти та виховання у сучасній школі, бо від цього залежить майбутнє людей у нашій державі. Звідси – й увага держави до вивчення іноземних мов у школах. Адже хто думає на рік наперед – сіє хліб, хто думає на десять років – садить сад, а хто на сто – навчає.

Номер слайду 4

Lesson 5 My Favourite Dish. Key words: vegetables, tomatoes, potatoes, carrots, cabbage, cucumbers, beans, radish, onion, garlic, dish, good-better-the best, bad-worse-the worst, little-less-the least. Key phrases: I’m crazy about…; Well, I like it, but I like…better; less tasty than.1. Presentation. Read the dialogue. Hi, Jane!Hello, Paul!Jane, let’s go to the café. Would you like some ice-cream?With pleasure. Do you like banana ice-cream? I’m crazy about it!Well, I like it, but I like chocolate ice-cream better. Practising. a) T: Work in pairs: work own dialogues.b) T: Look at the table and say which dishes are: good, better, the best, bad, worse, the worst, less tasty.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Soup. Salad. Ice-cream. Drinks. Sandwichchickencucumberbananateaeggmeatvegetablechocolatecoffeehamfishpotatovanillamilkcheeseonionchickenlemoncoca-colatomatovegetablemeatorangepepsychickenpotatobaconjammineral watercucumber

Номер слайду 6

Oral production activities. T: Interview your family members and classmates about dishes they: like;don’t like;love;hate. E.g. 1)What is favoutite soup, Selia?I like chicken soup. And you?I’m crazy about fish soup.2)Do you like vegetable soup, Harry?Well, I like it, but I think it is less tasty than meat soup. And what about you?I think potato soup is the best!

Номер слайду 7

Висновки. Діалог – це розмова двох або більшої кількості людей. Методисти цілком справедливо вважають, що навчання усному мовленню потрібно починати з діалогу. І не тільки тому, що ця форма спілкування засвоюється учнями найменше. Справа в іншому Ми з самого початку представляємо учням іноземну мову як процес, як нову форму спілкування і починаємо навчання з того, що намагаємося встановити контакт з класом та окремими учнями іноземною мовою. Навчаючи їх будувати найпростіші фрази ( наприклад, називаючи предмети, їх колір, їх місцезнаходження ) ми одразу ж здійснюємо короткі акти спілкування, нехай і умовні. А це вже елементи діалогічного мовлення. Потім, у процесі засвоєння лексики та граматичних структур, ми спонукаємо учнів до побудови більш розширених реплік у рамках діалогу. Так, навчаючи діалогічному мовленню, ми починаємо навчати будувати монологічні висловлювання. Звичайно ж, навчати монологічному мовленню ще не означає навчити тільки розширювати репліки діалогу, але значною мірою це так. Навчаючись діалогічному мовленню та шляхам побудови розширених реплік діалогу, учні поступово переходять до вільного спілкування, що і є кінцевою метою навчання говорінню у школі.

pptx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку