Слова, що
означають назви предметів
Мета: розширити уявлення про слово; ознайомити з лексичним значенням слова; вчитись розрізняти види слів (назви предметів, ознак та дій); збагачувати
словниковий запас; розвивати мислення та мовлення учнів; корегувати поведінку; виховувати інтерес до слова.
Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли Й працювати почали.
Дихальна гімнастика
“Фокус”
Візьміть вату, покладіть на кінчик носа, витягніть губу вперед і подуйте. Вата повинна злетіти вгору.
Роздивись малюнки. Дай відповіді на питання що це?
Запам’ятай! Слова, які називають предмети або явища природи, відповідають на питання що?
Наприклад: ручка, олівець, папір, сонце, вітер
Прочитай слова. Усно постав до них питання.
Хмара, зірка, двері, вікно, олівець, ручка, тарілка
Наприклад, хмара (що?)
Прочитай. Яке слово зайве ?
буряк шафа стілець диван
Фізкультхвилинка Щоб нічого не боліло.
Один, два, три, чотири – набираємося сили,
Нахились, повернись
І до друга посміхнись.
Пальчикова гімнастика
Прилетіло сонечко
На мою долонечку
Крильця червоненькі Цяточки чорненькі. По всіх пальчиках ходило, З мізинчика полетіло.
18 лютого
![]() |
Запиши назви природних явищ за зразком
дощ сніг сонце
Що це? Це-місяць.
Прочитай. Випиши слова, які відповідають на питання що?
Куртка, морозно, біжить, пластилін, човен, чашка, ножиці, папір, машина.
Прочитай речення. Спиши, підкресли слова -назви дерев
Це парк. Тут ростуть липа, клен, береза,. ясен, сосна.
Прочитай речення. Спиши, підкресли слова, що відповідають на питання що?
![]() |
сніговий килим. Падають сніжинки. на землю.
![]() |