Презентація на тему "Сучасні форми підвищення професійної компетентності педагога"

Про матеріал
В презентації міститься матеріал щодо сучасних форм підвищення професійної компетентності педагога.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні форми підвищення професійної компетентності педагога

Номер слайду 2

Удосконалення рівня професійної компетентності – один із основних напрямків реформування освіти. «Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». (Закон України «Про освіту»)«Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти». (Національна доктрина розвитку освіти)

Номер слайду 3

Модель вчителя-майстра

Номер слайду 4

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГА -це особистісні можливості викладача, які дозволяють йому самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу.

Номер слайду 5

УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ :• позитивний духовно-моральний імідж школи: сприятливі, інноваційно-творчі умови роботи; акцент на інноваційному, творчо-пошуковому компоненті методичної діяльності; • довіра, можливість виявляти ініціативу, творчість;• любов до професії, дітей;• потреба в самовдосконаленні, зокрема самореалізації, самоствердженні та самовияві; можливість отримати визнання в колективі;• систематична самоосвітня діяльність протягом курсового й міжкурсового періоду; навчання на курсах підвищення кваліфікації;• приклад і вплив учительського середовища, зокрема колег, адміністрації;• організована робота методичних об'єднань, усього вчительського колективу.

Номер слайду 6

Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України. Вимоги, висунуті до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетентнісно-орієнтованого підходу.

Номер слайду 7

Конкурентоспроможність учителя визначається обсягом компетенцій у сфері професійної діяльності, залежить від рівня кваліфікації, педагогічного досвіду, майстерності, професійно значущих якостей особистості. Рівень професійної компетентності вчителя — це його знання, вміння, особистий досвід. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Професійна компетентність учителя потребує постійного розвитку й удосконалення. Поняття професійної компетентності педагога виражає єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності й характеризує його професіоналізм. Педагогічний професіоналізм, педагогічна компетентність — розглядається в контексті безперервної педагогічної освіти й педагогічної діяльності, вимог до вчителя і його підготовки.

Номер слайду 8

Підвищення компетентності учителя :

Номер слайду 9

Основні завдання систематичного підвищення педагогами свого професійного рівня:- вдосконалення теоретичних знань, професійної компетентності вчителя;- оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей;- вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій;- розвиток у школі інноваційних процесів.

Номер слайду 10

Джерела отримання знань:-наукова, науково-методична, методична, публіцистична, художня та інші літератури);-фахова періодика (газети, журнали);-Інтернет;-телебачення;-відео, аудіо інформація;-семінари, круглі столи, конференції;-майстер-класи;-курси підвищення кваліфікації;-екскурсії, театри, виставки, музеї, концерти;-заходи з обміну досвідом;-різноманітні курси;-подорожі тощо.

Номер слайду 11

Форми самоосвіти:- доповіді, виступи на семінарі, педагогічні раді, методичному об`єднанні;- реферати;- програми;- методичні посібники;- статті до фахового видання;- дидактичний матеріал;- науково-методичні розробки;- проекти.

Номер слайду 12

З появою в роботі вчителя комп’ютера та Інтернету значно підвищуються можливості педагогічної самоосвіти. З`являються нові теми, цікаві завдання та способи їх розв’язання, нові способи самореалізації:-розробка електронних уроків, посібників тощо;-розробка пакету тестового матеріалу в електронному вигляді;-розробка пакету стандартного поурочного планування з теми чи групи тем;-комплект дидактичного матеріалу з предмета;-розробка комплекту роздаткового матеріалу з предмета;-створення термінологічного словника з предметної теми, розділу;-кабінет інформаційних технологій;-розробка навчальних проектів;-розробка пакету олімпіадного матеріалу для підготовки учнів;-проект особистої методичної веб-сторінки;-база даних питань і задач з предмета;-створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програм;-зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога.

Номер слайду 13

Сучасний учитель повинен уміти сам і навчити учнів творчо опановувати знання, застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вміннями й навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки. Учитель має оволодіти всіма складовими професійної компетентності, зокрема когнітивно-технологічною, методичною, комунікативно-ситуативною, ауто-психологічною, кооперативною, валеологічною, загальнокультурною тощо, а також способами мотивації діяльності, навичками формування необхідних компетенцій для здійснення професійного самовдосконалення на засадах компетентнісного підходу.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
18 лютого
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку