Світ раціональних чисел«Недостатньо мати лише добрий розум, головне – це раціонально застосовувати його». Рене Декарт
Номер слайду 2
«Життя людини – це сума позитивного і негативного в людині»
Номер слайду 3
Учні дають відповідь на запитання „Так”, або „Ні”. Якщо відповідь „Так” учні малюють ˄ , якщо „Ні” то малюють -. Хоча слова „так” і „ні” дуже короткі. Але вони вимагають серйозних роздумів.1. 0 - натуральне число 2. -2 від'ємне число3. -(-5) = 54. 2,5 - ціле5. |-7| = 76. -7>07. -7+4 = 38. 10 - 16 = - 69. (-2)2 = - 410. (-40) : (-5) = 8 Графічний диктант
Номер слайду 4
«Числа керують світом; принаймні немає сумніву в тому, що числа показують, як він керується».І. Гете
Номер слайду 5
1. Щоб додати два раціональні числа з різними знаками…2. Щоб додати два від’ємні числа потрібно…3. Добуток двох раціональних чисел з різними знаками є …4. Добуток двох раціональних чисел з однаковими знаками є…5. Добуток кількох множників дорівнює нулю, якщо…6. Часткою двох чисел з різними знаками є…7. Часткою двох від’ємних чисел є… 8. Якщо перед дужками стоїть знак «+»… 9. Якщо перед дужками стоїть знак «-»… МИТНИЙ КОНТРОЛЬ
- Хто працював так, як перша людина? (Піднімаємо Червоні картки)- Хто працював сумлінно? (жовті картки) - А хто брав участь в будівництві Храму знань? (Зелені картки)ПРИТЧА ПРО МУДРЕЦЯ
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Повторити ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛПідготуватися до контрольної роботи.№1124;1126 Творче завдання: визначити середню денну температуру повітря протягом наступних 6 днів.«Корінь навчання гіркий, а плоди його солодкі» Аристотель