Презентація до уроку на тему: "Тканини рослин". На цьому уроці учні розглядують будову рослинних тканин; вивчають їх функції; розвивають поняття про взаємозв'язок будови й функцій тканин.
Встав пропущені слова. Рослини досліджує наука __. За способом живлення рослини __. Клітини рослин містять зелений пігмент __. Рослини здатні засвоювати сонячну __. За участі сонячної енергії рослини з неорганічних речовин утворюють____. Цей процес називається__. Під час фотосинтезу в навколишнє середовище виділяється __. Процес засвоєння рослинами вуглекислого газу з повітря називають ___. Поглинання рослиною з ґрунту мінеральних речовин, розчинених у воді, називається___. Засвоєння кисню з повітря з виділенням вуглекислого газу - це процес____. Рослина утворює органи: ___ та __.
«Коло ідей» 1) Поміркуйте, чи могли б існувати рослини без якоїсь тканини. Відповідь обґрунтуйте. Втрата якої тканини є найменш важливою для рослини? Чому?2) Допоможіть основній тканині змінити свою функцію на якусь іншу. Уявіть і спрогнозуйте, якими можуть бути наслідки таких змін функцій тканинами? Помінялися якось в органах рослин усі тканини. «Не хочу, - каже покривна тканина, захищати і край! Буду тепер запасати речовини», – і занурилася всередину стебла, полізла в бульби і плоди. Тут обізвалася твірна: «Скільки можна все утворювати і ділитися? У мене вже сил немає, хочу бути опорою», - і побігла в жилки, деревину, кісточки плодів. Далі мовила провідна: «Хочу захищати, а не працювати все життя як насос», - і перемістилася на зовнішню частину стебла і листків. Не забарилась і механічна тканина: «А я, бідолашна, для всіх завжди опорою була. А відтепер хочу, щоб з мене формувалися всі органи рослини!» Основна ж сказала: «Ви, дівчата, вже всі «теплі» місця позаймали, а що ж мені залишили?»