Завдання сучасної системи виховання школярів, які випливають із суспільних потреб сьогодення, полягають у необхідності трансформації діяльності класного керівника, у реальному переході до педагогічної творчості та індивідуального впливу, у переорієнтації учнівських і педагогічних колективів на гуманізацію виховного впливу, створення комфортних умов для цілеспрямованого розвитку людини як суб'єкта діяльності, особистості, індивідуальності. Це, в свою чергу, спонукає класного керівника до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення та упровадження передового педагогічного досвіду.
Співпраця з учнями, колегами й батьками; створення позитивного професійного іміджу класного керівника; систематизація та узагальнення власного досвіду; опанування інноваційних технологій і створення єдиного освітнього середовища - саме ці тези сьогодні є пріоритетом моє виховної роботи з класним колективом.