Презентація на тему: "Трансформація діяльності класного керівника в умовах сучасної освітньої реформи"

Про матеріал

Завдання сучасної системи виховання школярів, які випливають із суспільних потреб сьогодення, полягають у необхідності трансформації діяльності класного керівника, у реальному переході до педагогічної творчості та індивідуального впливу, у переорієнтації учнівських і педагогічних колективів на гуманізацію виховного впливу, створення комфортних умов для цілеспрямованого розвитку людини як суб'єкта діяльності, особистості, індивідуальності. Це, в свою чергу, спонукає класного керівника до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення та упровадження передового педагогічного досвіду.

Співпраця з учнями, колегами й батьками; створення позитивного професійного іміджу класного керівника; систематизація та узагальнення власного досвіду; опанування інноваційних технологій і створення єдиного освітнього середовища - саме ці тези сьогодні є пріоритетом моє виховної роботи з класним колективом.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАЙСТЕР-КЛАСТРАНСФОРМАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІКЛАСНОГО КЕРІВНИКАВ УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИЗ досвіду роботиЄрьоміної О. М.

Номер слайду 2

ВІЗИТНА КАРТКАЄРЬОМІНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА -вчитель-методист НВК «Кіровоградський колегіум»,переможниця міського етапу Всеукраїнського конкурсу«Класний керівник року – 2015» в номінації «Класний керівник 5-7 класів»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

У світі є 4 типи людей:*ті, які змінюють світ;*ті, котрі спостерігають за тими змінами;*ті, хто дивуються, дізнавшись про зміни, *і ті, котрі нічого не знають про ці зміни…

Номер слайду 5

Всі люди різні, тому вчаться по-різному і з різною швидкістю. Кожен має свої потреби, здатності та здібності, які слід розвивати. Стимулюючі цілі для кожного учня та прозорі й чіткі вимоги на кожному етапі навчання. Формування у кожного учня основи для персонального розвитку особистості, де самоконтроль, самопізнання, почуття відповідальності та довіри є власною здатністю, що забезпечує конструктивне ставлення кожного для суті життя. «Своє життя я будую сам» на основі самодисципліни, власних знань та конструктивного підходу до всіх проблем. Освіта для життя. Підготовка учнів для успішного життя і праці у сучасному глобальному суспільстві, яке постійно змінюється та потребує складного вибору. Формування життєвих компетентностей: робота в команді, вміння ефективно співпрацювати та комунікувати, критично мислити, бути проактивним, брати на себе відповідальність тощо. СУЧАСНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ

Номер слайду 6

ОСВІТНЬО-ВИХОВНІ ТРЕНДИФАСИЛІТАЦІЯ - це організація процесу колективного розв'язання проблем у групі, який керується ФАСИЛІТАТОРОМ – людиною, яка забезпечує успішну групову комунікацію. МЕНТОР - це людина, що самостійно встановлює інтенсивність та напрямок навчання; допомагає тоді, коли просять про допомогу; її вільні вибирати, щоб досягнути індивідуального зростання КОУЧИНГ - це процес створення КОУЧЕМ умов для всебічного розвитку особистості; це мистецтво створення, за допомогою бесіди й поведінки, середовища, яке полегшує рух людини до бажаних цілей, так, щоб воно приносило задоволення. КУРАТОР - організує систему відносин через різноманітні види виховної діяльності академічної групи, створює умови для індивідуального самовиразу кожного учня і розвитку кожної особистості

Номер слайду 7

КЛАСНИЙ КЕРІВНИКXXI СТОЛІТТЯ

Номер слайду 8

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМАСтворення інноваційного виховного середовища шляхом трансформаціїдіяльності класного керівника та упровадження системикомпетентнісно орієнтованого підходу щодо виховання школярів

Номер слайду 9

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКАТОП-7

Номер слайду 10

1. РОЗШИРЮЙТЕ СВІТОГЛЯД, ПРОЯВЛЯЙТЕ ПРОАКТИВНІСТЬОрієнтуйтесь у соціальних та освітніх трендах. Знайте про перспективні професії і вимоги до них. Спрямовуйте вихованців не на сьогоднішній день, а на завтрашній. Ресурси:відеозаписи освітніх подій України,сайт «Освітні тренди»,атлас нових професій.

Номер слайду 11

2. ПЕРЕОСМИСЛІТЬ СВОЮ РОЛЬ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ Будьте з учнями на рівних, живою неідеальною людиною. Плануйте виховні заходи з активною залученістю учнів і мінімумом власних слів. Пов’язуйте кожен захід із реальним життям. Ресурси:відеозаписи експертів Ed. Camp,спільнота вчителів-новаторів Microsoft,тренінги Центру нової освіти.

Номер слайду 12

3. ПОЛЮБІТЬ ЗМІНИ,МІРКУЙТЕ ОПТИМІСТИЧНОСпілкуйтесь із колегами-новаторами. Шукайте інструменти для урізноманітнення своєї виховної роботи. Вчіться знаходити інформацію з теми, якою не володієте. Ресурси:спільнота Facebook «Уміти вчити»,база Інтернет-ресурсів для освітян,відеокурс «Самооцінка і самосаботаж» (О. ТАРАРІН).

Номер слайду 13

4. ВІДІЙДІТЬ ВІД МОРАЛІЗМУ ТА ФОРМАЛІЗМУДумайте не про оформлення виховних заходів, а про діяльність учнів. Опановуйте інструменти для співпраці та спілкування. Будьте сміливі, не приховуйте проблем за красивими звітами. Ресурси:готові презентації,методичка з організації групової роботи,сервіс Class. Flow.

Номер слайду 14

5. НЕ БІЙТЕСЬ ПОМИЛЯТИСЯІ НАВЧАЙТЕ ЦЬОМУ УЧНІВСприймайте помилку як обов’язкову умову розвитку людини. Вітайте помилки учнів і залучайте їх до пошуку оптимального виправлення. Створюйте виховні ситуації, де не помилитись – неможливо!Ресурси:виступи TED про навчання на помилках,поради з виправлення власних помилок,сервіс з побудови карт знань (структурування помилок, причин, рішень).

Номер слайду 15

6. НЕ БУДЬТЕ НАДТО ПРАВИЛЬНІНе давайте учням і їхнім батькам сісти на шию, демонструйте професіоналізм. Не сприймайте все на віру, розвивайте критичне мислення. Вірте в себе, виявляйте ініціативу і креативність. Ресурси:поради з розвитку критичного мислення,техніки розвитку власної креативності,агрегатор новин (щоб читати політично різні ЗМІ одночасно).

Номер слайду 16

7. ВІДПОЧИВАЙТЕ,ПРИДІЛЯЙТЕ ЧАС РОДИНІ!Опановуйте інструменти тайм-менеджменту, відкидайте зайві справи. Намалюйте «колесо життя» і не забувайте про сфери, що відстають. Будьте вдома дружиною, чоловіком, матір’ю, батьком, а не вчителем!Ресурси:сервіс для упорядкування конспектів, справ, ідей,сервіс із побудови «колеса життя»,книжка «Формула продуктивності» (О. ЗУБ).

Номер слайду 17

«Виживає не найсильніший і не найрозумніший, а той, хто краще за всіх відгукується на зміни, що відбуваються»ГОРДОН ДРАЙДЕН (співавтор книги «Революція у навчанні»)

Номер слайду 18

pptx
Додано
9 січня 2018
Переглядів
3836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку