Презентація на тему уроку: "Розв’язування задач на застосування ознак паралельних прямих та властивостей кутів, утворених у результаті перетину паралельних прямих січною

Про матеріал
Узагальнити та систематизувати знання про означення, ознаки та властивостей паралельних прямих; повторити алгоритми розв’язування типових задач на застосування вивчених теоретичних відомостей, розглянути випадки застосування вивченої теорії в нестандартних ситуаціях; формувати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, оцінювати набуті знання;виховати культуру математичного мовлення та запису; розвивати зацікавленість, логічне мислення та пам’ять.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач на застосування ознак паралельних прямих та властивостей кутів, утворених у результаті перетину паралельних прямих січною. Тема уроку:

Номер слайду 2

Щоб перетрави-ти знання, потрібно поглинати їх з апетитом. Анатоль Франс

Номер слайду 3

МЕТА – мислити нестандартно– ефективно використовувати можливості уроку– творчо підходити до роботи – активно працювати style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Сьогодні в детективному агенстві: Повторимо розміщення прямих на площині, означення паралельних прямих. Повторимо види кутів, утворених при перетині прямих січною Повторимо ознаки паралельності прямих. Повторимо властивості кутів, утворених у результаті перетину паралельних прямих січною.

Номер слайду 5

СПр. АВА № 1. Чому наше детективне агентство називається « Евклід» ?

Номер слайду 6

Евклід

Номер слайду 7

Евклід( близько 365 — близько 300 до н. е.) Історія не зберегла для нас достовірних відомостей про життя цього видатного вченого. Вважають, що Евклід народився в Афінах близько 325 p. до н. е. і на запрошення царя Птолемея І на початку III ст. до н. е. прибув до Александрії. Працюючи в бібліотеці Музейону над упорядкуванням математичних манускриптів, Евклід створив славнозвісну працю з математики, яку назвав «Начала». «Начала» Евкліда складаються з 13 «книг»-сувоїв. Перші шість книг присвячені планіметрії, VII—X книги — арифметиці і несумірним величинам, які можна побудувати за допомогою циркуля і лінійки, XI— XIII — стереометрії. І книга починається викладом 23 означень і 10 аксіом, причому перші п'ять з цих аксіом називаються «загальними поняттями», а решта — «постулатами» (у різних списках «Начал» є різні кількості аксіом і постулатів).  З книги Евкліда почалась дедуктивна будова геометрії – з аксіом і основних понять будують означення, що доводять теореми. Евклідова геометрія побудована на базі аксіом абсолютної геометрії та аксіоми Евкліда про паралельні прямі.

Номер слайду 8

Справа № 2. Дати чіткі відповіді на поставлені теоретичні запитання та усно розв’язати задачі.

Номер слайду 9

КОМNLАОВСЯкі кути зображено на малюнках, їх властивості?

Номер слайду 10

Дві прямі на площині називаються паралельними, якщо…Два відрізка називаються паралельними, якщо…Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести …Пряма m називається січною прямих а і b, якщо…При перетині двох прямих січноюутворюються …нерозгорнутих кутів.

Номер слайду 11

bb. IIcc. АЯк побудувати пряму, паралельну до даної, що проходить через точку, що не лежить на даній прямій?style.colorstyle.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 12

авс. Як називаються кути, утворені при перетині двох прямих січною?

Номер слайду 13

BAMECFDа) внутрішніх односторонніх кутів Кб)внутрішніх різносторонніх кутів в) відповідних кутів. Назвати кут, який утворює з кутом АВС пару:

Номер слайду 14

Ознаки паралельності прямих. Якщо при перетині двох прямих січноюто ці прямі паралельні. Внутрішні односторонні в сумі дорівнюють180°Внутрішні різносторонні кути рівніВідповідні кути рівніабоабо

Номер слайду 15

Якщожуравлi летять у вирiй. Топрийшла осiнь

Номер слайду 16

Ознаки паралельностi прямих1. За вiдповiдними кутами2. За рiзностороннiми кутами3. За одностороннiми кутамиabcabcabc122112 Якщо. Якщо. Якщотототовiдповiднi кути рiвнiрiзностороннi кути рiвнi. Сума одностороннiх кутiв 180прямi паралельнiпрямi паралельнiпрямi паралельнi. Властивостi кутiв, утворених при перетинi паралельних прямих сiчноювiдповiдних кутiврiзностороннiх кутiводностороннiх кутiв

Номер слайду 17

Відомо, що кут АВС дорівнює 300,а кут МОВ дорівнює 1300 . Які ще кути, утворені при перетині прямих, можна знайти?АСВКМОDРРозв’язати задачу:

Номер слайду 18

3 Дано: Довести: m ll n.1=450, 2=1350mna12 Внутрішніодносторонніm ll n. Розв’язати задачу:

Номер слайду 19

bс21a1mnk2 Чи паралельні прямі?334

Номер слайду 20

1234авср. Розв’язати задачу:800

Номер слайду 21

abm50°130°abmabm45°45°150°150°a||b, т.як. внутрішні різносторонні кути рівніa||b, т.як. відповідні кути рівніa||b, т.як. Внутріші одностороннів сумі180°123 Встановити відповідність

Номер слайду 22

Який величиною замінимо знак питання,для того, щоб прямі були паралельні?авс?150°150°?30°?150°

Номер слайду 23

Фізкультхвилинка:Із-за парт усі миттю встали,Гарно спинки порівняли. Вгору тягнемося всі,Мов трава в дрібній росі. Потім легко всі присіли,Наче ноги заболіли. Потім встали, руки в бокиІ зробили два підскоки. Каблучками цок-цок-цокІ продовжуємо урок.

Номер слайду 24

Справа № 3 Розв’язати запропоновані задачі за готовими малюнками.

Номер слайду 25

аb13456782c. Знайти:а ll b, с-січна

Номер слайду 26

12аbcа ll b, с-січна. Знайти:

Номер слайду 27

ABDC123 AB ll DC, BC ll ADЗнайти:

Номер слайду 28

bacd1234 Довести:

Номер слайду 29

Справа № 4 Все про паралельні прямі

Номер слайду 30

Виконали: Павлова Дарія та Лутай Анатолій. А ви хочите дізнатися про параллельні прямі?

Номер слайду 31

Слово «паралельний» є прикметником до іменника «паралель», яке утворено від латинського слова «parallelus», що означає "лінія, що йде вздовж іншої".

Номер слайду 32

Світ без паралельних прямих ... Це фантастика чи   реальність?

Номер слайду 33

Яким був би світ, якщо в нім не було паралельності?

Номер слайду 34

Номер слайду 35

ХРАМ АФІНИ ПАРФЕНОН В АФІНАХ 447-438 ГГ ДО Н. Э.

Номер слайду 36

Раніше паралельні прямі використовували в побудову лабіринтів. СВЯТОГО КВЕНТіНАтесея

Номер слайду 37

Основна властивість паралельних прямих полягає в тому, що через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести на площині не більше однієї прямої, паралельної даній. Давайте розглянемо, як властивості паралельних прямих застосовується на практиці. Найпростішим прикладом служать залізничні рейки, які розташовуються строго паралельно один одному :

Номер слайду 38

Ще одним прикладом застосування властивості паралельних прямих, є ескалатор:r

Номер слайду 39

Всі ці пристрої допомагають нам в повсякденному житті. Але властивість паралельних прямих використовується набагато ширше.

Номер слайду 40

Будівнитводрукарня. Вишивка

Номер слайду 41

Зможуть чи не зможуть паралельні прямі перетинатися?

Номер слайду 42

Ілюзія Герінга (Ілюзія віяла)Прямі, насправді, паралельні.

Номер слайду 43

ілюзія Вундта(1896)Лінії в центрі, в дійсності, паралельні.

Номер слайду 44

Ілюзія виявлена ​​Р. Грегорі в кафе "Wall" в Брістолі(Richard Gregory, 1979). Так, параллельні!

Номер слайду 45

Ілюзія Цолльнера (Zolliner, 1860).Ілюзія витими мотузками(James Frazer, 1908). Це прямі чи ні?

Номер слайду 46

Бути сильним - добре.       Бути розумним -   краще удвічі.  І. А. Крилов

Номер слайду 47

Справа № 5 Розв’язати задачу підвищеної складності з підручника № 349 ст. 122

Номер слайду 48

Справа № 6 Виконати тестові завдання

Номер слайду 49

ПІДСУМОК детективного агентства

Номер слайду 50

ПІДСУМОК УРОКУ.

Номер слайду 51

Домашнє завдання: Достатній рівень: розв’язати № 331 Високий рівень: Розв’язати № 348

Номер слайду 52

Бажаю успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. левчук ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лазорко Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Порохня Інна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
11757
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку