Мета проекту:можливості для розвитку творчих здібностей учнів.впровадження дидактичних засобів міжпредметного змісту у процес викладання фізики та інформатики міжпредметні зв’язки - спосіб формування в учнів наукової картини світу, комплексне сприйняття навколишнього світу. Показати єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму, розвиток науки та техніки
У сучасних умовах розвитку освіти важливим фактором системного формування змісту навчального предмета, який засвоюється у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей і теорій, а також структури предмета є міжпредметні зв’язки. Міжпредметні зв’язки дають можливість виділити основні елементи змісту освіти і взаємозв’язки між навчальними предметами
Міжпредметні зв’язки розвивають загальні природничо-наукові поняття й показують місце людини у науковій картині світу. Сукупність функцій міжпредметних зв’язків реалізується у процесі навчання, якщо вчитель фізики використовує все розмаїття їх видів. Розрізняють внутрішньоциклові (зв’язки фізики з біологією, хімією) і міжциклові зв’язки (зв’язки фізики з історією, всесвітньою літературою тощо)
Зв'язок фізики і біології має три аспекти: -Фізика в живих організмах. При вивченні різних тем на уроках фізики наводяться приклади, які показують роль фізичних процесів у перебігу біологічних процесів. - Біоніка. Багато принципів, реалізованих в живих організмах широко використовуються в сучасних технічних пристроях, основою яких є фізика. -Екологія. Фізичні закони мають відношення до процесів, які відбуваються в природі в зв'язку з виробничою діяльністю людини. І для ліквідації негативних впливів такої діяльності, для охорони природи потрібно використати знання законів фізики.
МЕТА ПРОЕКТУПоказати єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму, розвиток науки та техніки. ОЗНАЙОМИТИ ТА ВДОСКОНАЛИТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ІЗ БУДОВОЮ ОКА ЛЮДИНИ, ЯК З ОПТИЧНОЮ СИСТЕМО ТА ОРГАНОМ ЗОРУЗВЕРНУТИ УВАГУ ДІТЕЙ НА ДОТРИМАННІ САНІТАРНИХ НОРМ, ГІГІЄНОЮ ТА Бережливого СТАВЛЕННЯ ДО СВОЇХ ОЧЕЙОРГАНИ ЗОРУ У ТВАРИН, ЯК ВОНИ БАЧАТЬ ВСЕСВІТ розглянути будову ока та вади зору. Розвинути пізнавальний інтерес у дітей до природничих наук. Виховувати відчуття відповідальності та уміння працювати в колективі
Украінська мова та література- твори, поеми, вірші Очі- дзеркало душі…Очима багато так можна сказати… І зло, і любов, і тепло передати. А очі, як море, глибокі й бездонні, Бувають гарячі, бувають холодні… І деколи очі сльозу проливають, Бо біль, що в душі, вони відображають… Із тисяч очей, що ми бачимо в світі, Шукаєм лиш ті, що нас можуть зігріти…
Підготовчий , клас ділимо на 6 груп, кожна вибирає предмет з якого буде досліджувати та виконувати проект. Пошук, збирання та підготовка матеріалу проекту;Аналіз зібраного матеріалу та створення презентацій;Апробація та внесення коректив;Представлення результатів роботи. Етапи проекту
Алгоритм Аналізу презентацій проекту. Уважно слухаємо презентацію іншої групи, запам’ятовуючи основні тези проекту. Зверни увагу на те, які висновки зроблено групою після презентації проекту. Чи погоджуєшся із цими висновками?Оціни якість виконання проекту (УКАЖИ СЛАБКІ ТА СИЛБНІ СТОРОНИ). ЯКЩО ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ, ПОСТАВ ЇХ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Захист проектів
Список використаної літератури. Войтович О. П. Використання уроків міжпредметного змісту в навчанні фізики /О. П. Войтович // Нова педагогічна думка. Рівне: РОІППО.- 2008.- грудень. – С.116–119 Федорчук О. М. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення фізики / О. М. Федорчук // Фізика в школах України. — 2009. — № 22. — С. 2.