Презентація на тему: Використання міжпредметних зв'язків при вивченні фізики та інформатики

Про матеріал
"Використання міжпредметних зв'язків при вивченні фізики та інформатики" презентація- проєк на допомогу вчителю природничих наук у школі 7-11 класи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема проекту : Використання міжпредметних зв'язків при вивченні фізики та інформатики Виконала вчитель фізики та інформатики Борівського академічного ліцею Медвідь Галина Василівна

Номер слайду 2

Мета проекту:можливості для розвитку творчих здібностей учнів.впровадження дидактичних засобів міжпредметного змісту у процес викладання фізики та інформатики міжпредметні зв’язки - спосіб формування в учнів наукової картини світу, комплексне сприйняття навколишнього світу. Показати єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму, розвиток науки та техніки

Номер слайду 3

Міжпредметні зв'язки - це дидактична категорія, яка відображається у взаємозв'язаному і взаємообумовленому вивченні навчальних предметів у школі

Номер слайду 4

У сучасних умовах розвитку освіти важливим фактором системного формування змісту навчального предмета, який засвоюється у формі фактів, уявлень, понять, закономірностей і теорій, а також структури предмета є міжпредметні зв’язки. Міжпредметні зв’язки дають можливість виділити основні елементи змісту освіти і взаємозв’язки між навчальними предметами

Номер слайду 5

Міжпредметні зв’язки розвивають загальні природничо-наукові поняття й показують місце людини у науковій картині світу. Сукупність функцій міжпредметних зв’язків реалізується у процесі навчання, якщо вчитель фізики використовує все розмаїття їх видів. Розрізняють внутрішньоциклові (зв’язки фізики з біологією, хімією) і міжциклові зв’язки (зв’язки фізики з історією, всесвітньою літературою тощо)

Номер слайду 6

Зв'язок фізики і біології має три аспекти: -Фізика в живих організмах. При вивченні різних тем на уроках фізики наводяться приклади, які показують роль фізичних процесів у перебігу біологічних процесів. - Біоніка. Багато принципів, реалізованих в живих організмах широко використовуються в сучасних технічних пристроях, основою яких є фізика. -Екологія. Фізичні закони мають відношення до процесів, які відбуваються в природі в зв'язку з виробничою діяльністю людини. І для ліквідації негативних впливів такої діяльності, для охорони природи потрібно використати знання законів фізики.

Номер слайду 7

Хронологічні зв'язки забезпечують узгоджене викладання предметів у часі відповідно до потреб кожного навчального предмета.

Номер слайду 8

Інформаційні зв'язки проявляються у єдності трактування понять, фактів положень, які розглядаються при вивченні різних предметів.

Номер слайду 9

Шляхи здійснення міжпредметних зв'язків: 1.використання знань, одержаних при вивченні інших дисциплін; 2. виконання комплексних експериментальних робіт; 3. проведення комплексних екскурсій; 4. узагальнююче повторення.

Номер слайду 10

Розглянемо приклад здійснення міжпредметних зв’язків, як узагальнююче повторення в вигляді проектних робіт учнів 11 класу

Номер слайду 11

Урок - проект«Око , як оптична система та орган зору »

Номер слайду 12

МЕТА ПРОЕКТУПоказати єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму, розвиток науки та техніки. ОЗНАЙОМИТИ ТА ВДОСКОНАЛИТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ІЗ БУДОВОЮ ОКА ЛЮДИНИ, ЯК З ОПТИЧНОЮ СИСТЕМО ТА ОРГАНОМ ЗОРУЗВЕРНУТИ УВАГУ ДІТЕЙ НА ДОТРИМАННІ САНІТАРНИХ НОРМ, ГІГІЄНОЮ ТА Бережливого СТАВЛЕННЯ ДО СВОЇХ ОЧЕЙОРГАНИ ЗОРУ У ТВАРИН, ЯК ВОНИ БАЧАТЬ ВСЕСВІТ розглянути будову ока та вади зору. Розвинути пізнавальний інтерес у дітей до природничих наук. Виховувати відчуття відповідальності та уміння працювати в колективі

Номер слайду 13

Краса в очах того, хто дивиться Оскар Уайльд. В очах відбивається душа. У мові відбивається суспільство... Жуль Ренар

Номер слайду 14

Учасники проекту. Учні 11 класу Борівського Академічного ліцею

Номер слайду 15

До проекту залучені такі предмети: Фізика. Біологія. Основи здоров'я Образотворче мистетство УкраЇнська мова та літер. АТУРАІнформатика

Номер слайду 16

Фізика- «око та зір» з точки зору, будови ока, зображення та вади зору, офтальмологічні прилади

Номер слайду 17

Інформатика- сприймання зорової інформації, створення цифрових зображень. застосування оптичних приладів на уроках інформатики

Номер слайду 18

Біологія - будова ока, зорова сенсорна система, органи чуттів та сприйняття. М'язи

Номер слайду 19

Основи здоров'я –здоровий спосіб життя, догляд за очима, гігієна зору для школярів, надання першої допомоги при травмі очей, вправи для поліпшення зору, дієта для покращення зору

Номер слайду 20

Образотворче мистетство – як наше око сприймає витвір мистетства?

Номер слайду 21

Украінська мова та література- твори, поеми, вірші Очі- дзеркало душі…Очима багато так можна сказати… І зло, і любов, і тепло передати. А очі, як море, глибокі й бездонні, Бувають гарячі, бувають холодні… І деколи очі сльозу проливають, Бо біль, що в душі, вони відображають… Із тисяч очей, що ми бачимо в світі, Шукаєм лиш ті, що нас можуть зігріти…

Номер слайду 22

Підготовчий , клас ділимо на 6 груп, кожна вибирає предмет з якого буде досліджувати та виконувати проект. Пошук, збирання та підготовка матеріалу проекту;Аналіз зібраного матеріалу та створення презентацій;Апробація та внесення коректив;Представлення результатів роботи. Етапи проекту

Номер слайду 23

(визначення теми, мети проекту; створення сценарію та планування змісту проекту);Підготовчий епап

Номер слайду 24

Не можуть бути красивими очі, які жодного разу не плакали. Софі Лорен

Номер слайду 25

Алгоритм роботи з учнями. Визначити головну ідею. Обговорити мету та кінцевий результат проекту. Спланувати та організувати пошук необхідної інформаціїСпланувати необхідні дослідження. Розподілити ролі в проекті та послідовність виступів. Обміркувати висновоки проектів

Номер слайду 26

Коли я пізнаю твою душу, я намалюю твої очі... Амедео Модільяні

Номер слайду 27

Пошук, збирання та підготовка матеріалу

Номер слайду 28

Аналіз матеріалу та створення презентації

Номер слайду 29

Алгоритм Аналізу презентацій проекту. Уважно слухаємо презентацію іншої групи, запам’ятовуючи основні тези проекту. Зверни увагу на те, які висновки зроблено групою після презентації проекту. Чи погоджуєшся із цими висновками?Оціни якість виконання проекту (УКАЖИ СЛАБКІ ТА СИЛБНІ СТОРОНИ). ЯКЩО ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ, ПОСТАВ ЇХ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Захист проектів

Номер слайду 30

Список використаної літератури. Войтович О. П. Використання уроків міжпредметного змісту в навчанні фізики /О. П. Войтович // Нова педагогічна думка. Рівне: РОІППО.- 2008.- грудень. – С.116–119 Федорчук О. М. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення фізики / О. М. Федорчук // Фізика в школах України. — 2009. — № 22. — С. 2.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Презентації
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку