Коливальний рух.
Амплітуда, період
і частота коливань
Тема:Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Мета уроку:
Навчальна. Ознайомити учнів з особливостями коливального руху, ввести поняття амплітуди, періоду та частоти коливань; ознайомити учнів з видами маятників; показати практичне застосування маятників у техніці, в побуті.
Розвивальна. Розвивати мислення, вміння обробляти фізичну інформацію та співставляти її з математичною, учитися складати опорні конспекти.
Виховна. Виховувати культуру наукового мислення, відповідальне ставлення до навчання.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Доброго дня. Розпочинаємо урок, епіграфом
“Дорога , яка веде до успіху, вічно оновлюється. Успіх – це поступальний рух, а не крапка, яку можна досягти”. Ентоні Роббінс
IІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
Ми продовжуємо вивчати механічний рух.
Згадайте :
Фронтальне опитування:
3. Чому дорівнює період обертання Землі навколо Сонця? Місяця навколо Землі? (365 днів, 29 днів)
4. З якою метою над колесами велосипеда встановлюють щитки?
IІI. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Коливальний рух
Коливальний рух або просто коливання – одна з поширених форм руху тіл в навколишньому світі й техніці. Коливаються:
- гойдалка;
- гілки й листя дерев на вітру;
- під дією вітру коливаються висотні будинки;
- автомобіль на ресорах під час руху;
- струни музичних інструментів;
- маятник заведеного годинника.