Презентація до уроку з інформатики 9 клас на тему: "Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів" за підручником "Інформатика" для 9-го класу, авторів: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько, видавництво "Генеза", 2017р.
Запитання4. Який елемент керування в середовищі Lazarus дає нам можливість створити данні фігури? 3. За допомогою яких фігур можна подати дані в діаграмі?2. Що дає можливість людині проаналізувати великий масив даних?За допомогою якого способу подання інформації людина запам’ятовує найбільший об’єм інформації?
Повторення. Компонент Фігура має властивості, що визначають колір і стиль контуру та внутрішньої області. Що визначає її значення. Властивість. Колір контуру. Pen. Color. Товщина контуру. Pen. Width. Стиль лінії контуру. Pen. Style. Колір заливки внутрішньої областіBrush. Color. Стиль заливки внутрішньої областіBrush. Style
Візуалізація елементів табличної величини. А як можна графічно подати (візуалізувати) елементи табличної величини, використовуючи компонент Фігура, який ви вже знаєте?Наприклад, як можна зобразити значення елементів табличної величини висотами відповідних прямокутників і таким чином отримати зображення, аналогічне стовпчастій діаграмі?
Візуалізація елементів табличної величини. Під час виконання обробника події Click для кнопки буде прочитано цілі числа з багаторядкового текстового поля, з них утворено табличну величину з 5 елементів і значення цих елементів буде присвоєно висотам відповідних прямокутників. Результат виконання цієї процедури наведено на малюнку.
Візуалізація елементів табличної величини. Текст відповідної процедури:procedure TForm1. Button1 Click(Sender: TObject);var a: array [1..5] of integer; i: integer;begin for i := 1 to 5 do a[i] := Str. To. Int(Memo1. Lines[i-1]); Shape1. Height := a[1]; Shape2. Height := a[2]; Shape3. Height := a[3]; Shape4. Height := a[4]; Shape5. Height := a[5];end;
Візуалізація елементів табличної величини. Побудувати діаграму, кожний елемент якої є прямокутник зі стороною рівною кількості кілограм зібраного меду з вулика та зафарбувати прямокутники відповідним кольором вулика. Зберегти проєкт у папці з іменем Вправа 6.3.1 Розглянемо таку задачу:
Дайте відповіді на запитання. Для чого використовують візуалізацію? Наведіть приклади. Використовуючи які об'єкти, можна візуалізувати дані табличної величини?Якими командами можна сформувати масив із 6 компонентів Фігура?Як у рядку var описати табличну величину з 10 компонентів Фігура?Якими командами можна поставити у відповідність числам з табличної величини фігури з відповідними висотами?