Засоби масової інформаціїВиконав: Стрельбицький Євгеній
Номер слайду 2
Засоби масової інформаціїЦе-форми розповсюдження інформації, спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб, соціальних груп та організацій з метою оперативного інформування їх про події, явища в світі, конкретній країні, певному регіоні, а також мобілізації об ' єктів свого впливу на виконання спеціальних соціальних функцій.
Номер слайду 3
Розрізняють наступні види ЗМІ: друковані засоби масової інформації – преса ( газети, журнали, бюлетені тощо ), які мають постійну назву, нумерацію й періодично виходять у світ ;
Номер слайду 4
недруковані засоби та способи передачі на відстань звукової або візуальної інформації, тобто аудіовізуальні засоби масової інформації (радіомовлення, телебачення, Інтернет, кіно, звукозапис, відеозапис тощо).
Номер слайду 5
Засоби масової інформації мають характерні риси, це: 1.публічність (необмежене, не персоніфіковане коло споживачів) 2.наявність спеціальних технічних засобів. 3.непряма, розділена в просторі та часі взаємодія комунікаційних партнерів. 4.непостійний характер аудиторії. 5.переважна односпрямованість впливу від комунікатора до реципієнта.
Номер слайду 6
Свобода слова і друку – це природне право будь - якої людини вільно висловлювати свої думки, у тому числі, за допомогою засобів масової інформації. Свобода слова стосується усіх громадян, свобода друку – у першу чергу, журналістів. У демократичних державах свобода слова та інформації розглядаються як індивідуальні права, тобто права окремого громадянина на самооборону від держави.
Номер слайду 7
ЗМІ забезпечують можливість представникам різних суспільних груп публічно висловлювати свої думки, чітко формулювати і представляти громадській думці свої інтереси, шукати і об єднувати однодумців. Доступ до ЗМІ – необхідна умова існування впливової опозиції, особливо при агресивному ставленні до неї з боку державних радіо і телебачення.