«Творчості можна вчити, дотримуючись трьох умов: навчання інтелектуальних операцій; навчання процедур творчої діяльності; формування ціннісного ставлення до творчості…» Відомий дидакт І.Я. Лернер
Номер слайду 3
Інформаційнні технології МО вчителів біології, географії, хімії, фізики Title in here Title in here Title in here Title in here Title in here Title in here Накопичення дидактичного матеріалу Електронні програмні засоби Ресурси мережі інтернет Презентації Оновлення джерел інформації з предметів Власні електронні програмні засоби
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Встановити відповідність Кошик Китиця Щиток
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Способи розділення сумішей
Номер слайду 10
Дніпровсько-Донецькій западині в рельєфі відповідає: А)Придніпровська височина Б)Донецький кряж В)Придніпровська низовина Г)Поліська низовина Контроль знань учнів Тести
Номер слайду 11
А Г Й Л Л І Е І Р О З Л П Н А Е И Т С В С І Е В Т Е М З Я Л
Номер слайду 12
Третій зайвий Місяць - Уран – Нептун Овен – Козоріг – Кассіопея Молочний шлях – Весняний шлях- Чумацький шлях Астероїди – комети – планети Венера – Сатурн – Марс Гагарін – Коперник – Каденюк
Номер слайду 13
- Окапі - Баобаб - Нігер - Атлас - Кіліманджаро
Номер слайду 14
ВІРЮ – НЕ ВІРЮ Яскрава полярна зоря завжди показує напрям на південь. Найбільше супутників у Марса. До малих небесних тіл належать метеороїди. Вчені поділили небо на 77 сузір'їв. Найближчою планетою до Сонця є Венера. Сонце – найбільша зірка. Зорі допомагають орієнтуватись на місцевості. Траєкторію руху планети називають віссю. Велетенське скупчення зір – це сонячна система. Температура на поверхні жовтих зірок дорівнює 12 000 градусів
Номер слайду 15
«ЛОГІЧНІ ПАРИ» А. Великотокмацьке 2. Марганцеві руди Б. Дашавське В. Іршанське 4. Природний газ Г. Мужіївське
Д. Микитівське 1.Ртутні 3. Золото
Номер слайду 16
«ЛОГІЧНІ ПАРИ» А. Великотокмацьке 2. Марганцеві руди Б. Дашавське В. Іршанське 4. Природний газ Г. Мужіївське
Д. Микитівське 1.Ртутні 3. Золото
Номер слайду 17
Загадка Мені зірка відкрила секрет І на вушко шепнула здаля – Є на світі багато планет, Та найкраща планета – ……...
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Мотивація навчальної діяльності Щоб зацікавити учнів, треба їх здивувати. А здивувавши, формуємо потребу знати більше. Для цього учні готують цікаве повідомлення, або ставиться проблемне питання, чи створюється проблемна ситуація типу «А як ви думаєте…?», «Чи знаєте що або чому..?». Картина Карла Брюллова «Останній день Помпеї» Ударив грім, земний, утробний І все потонуло в пітьмі І рев оглушливий та злобний , Звучав, як у примарнім сні. І потім злякано носився, Готуючи землі броню, І хижо кратер засвітився Від знавіснілого вогню Палила все на схилах лава, Вмирало місто на очах. І, як від погляду удава, Серця людські морозив жах. Спливуть віки, і наче в море Той рев потоне в небуття. Як добре, що біди та горя Не нагромаджує життя. Прийом «Дивуй»
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Збережемо планету Земля
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Духовне життя дитини повноцінне тільки тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості… її повинні виховувати так, щоб дитина почувала себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена, стомлююча робота школяра забарвлюється радісним почуттям і може принести маленьким людям переживання творця. В.О. Сухомлинський