Презентація на тему "Значення грибів"

Про матеріал
Презентація до уроку з біології для 6 класу на тему: "Значення грибів". Мета: розкрити роль грибів в екосистемах та практичній діяльності людини; розвивати вміння працювати в групах, висловлювати свою думку; виховувати любов до оточуючого середовища та живих організмів; сприяти розумінню того, що Земля – наш дім.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Незнайомі знайомці»(Значення грибів у природі та житті людини)

Номер слайду 2

Цілі уроку: виховувати любов до оточуючого середовища та живих організмів; виховувати бережливе ставлення до власного організму; сприяти розумінню того, що Земля – наш дім. розвивати вміння працювати в групах, висловлювати свою думку; розвивати вміння працювати з додатковою літературою. розкрити роль грибів в екосистемах та практичній діяльності людини;

Номер слайду 3

«Сила в наших знаннях. Просто знати – це не все. Знання потрібно використовувати» Йоганн Гете

Номер слайду 4

В нашої сімейки ніжки тоненькі,Шиї, мов цівки, круглі голівки.І на пні, і коло пня. Нас велика рідня. Опеньки

Номер слайду 5

Лисички. Ми — грибочки невеличкі,Маємо жовтенькі личка,Не червиві, дуже чисті,Не ховаємося в листі.

Номер слайду 6

Я куцоногий, блідолиций, але витримую фасон. Французьку гарну назву маюі звуся, діти, шампіньйон. А хто гриби всі гарно знає, українську назву пригадає. Печериця

Номер слайду 7

Я барвистий і цікавий,Жить на булках полюбляю. Хто в пакеті хліб забуде,Той знайде мене там всюди. Мукор

Номер слайду 8

Ми не маєм шапки й ніжки,В тісті любим жити трішки.І рум’яний та пахучий. Хліб пекти людей ми учим. Дріжджі

Номер слайду 9

Актуалізуємо наші знання

Номер слайду 10

Взаємоперевірка{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}Тестові завдання1г2б3б4г5в6г7б8в9б10г11а12б{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}“Вірю – не вірю”1так2ні3так4ні5ні6так7так8так9ні 10так11ні12так

Номер слайду 11

У молодому сосновому лісі ростуть здебільшого маслюки, у старому — боровики, а в осиковому підосичники. Чому? Поясни явище

Номер слайду 12

Юні науковціОбґрунтуйте походження назв грибів «підосичник», «підберезник», «опеньок» у зв’язку з їхніми умовами зростання. Підосичник. Підберезник. Опеньки

Номер слайду 13

Гра “Хрестики-нулики”Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з назв:1) Їстівних грибів{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}білий грибстрочок свинуха мухомор червонийпідосичникпечериця рудіючанесправжній опеньоксироїжка блювотнамаслюк

Номер слайду 14

Гра “Хрестики-нулики”Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з назв:2) Отруйних грибів{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}польський грибпечерицялисичка справжнямухомор Цезарязеленухапіддубникбліда поганкаговорушка сірачортів гриб

Номер слайду 15

Гра “Хрестики-нулики”Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з назв:3) Їстівних грибів{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}несправжній опеньокмухомор Цезарясатанинський гриблепіота отруйнапечериця польовабілий мухомормухомор червонийрижикгнойовик чорнильний

Номер слайду 16

Гра “Хрестики-нулики”Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з назв:4) Отруйних грибів{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}чорний трюфельпольський грибмухомор пантернийпарасолька великамухомор смердючийзелена сироїжкабілий мухомормаслюкмухомор Цезаря

Номер слайду 17

Довгий час гриби вважали породженням пекла…

Номер слайду 18

Звіт творчих груп1)  беруть участь у кругообігу речовин;2)  беруть участь у ґрунтоутворенні;3)  формування мікоризи;4)  складова частина лишайників;5)  шапкові гриби є їжею для багатьох тварин. Роль грибів у природі:

Номер слайду 19

Звіт творчих груп. Цілющі властивості грибів— лисички й деякі види сироїжок здатні пригнічувати розмноження стафілококів;— білий гриб ефективний проти кишкової палички й палички Коха;— деякі види маслюків містять речовину, що знімає головний біль. — чайний гриб допомагає впоратися з безліччю захворювань, боротися із зайвою вагою, а також з успіхом використовується для косметичних цілей. 

Номер слайду 20

Звіт творчих груп. Використання грибів у харчовій промисловості— у хлібопекарській, пивній, виноробній та спиртовій галузях харчової промисловості;— у виробництві лимонної кислоти;— є продуктом харчування;— у виробництві молочних продуктів (твердих сирів з гострим смаком та специфічним запахом);— для отримання вітамінів.

Номер слайду 21

Звіт творчих груп. Шкідливе значення грибів:— руйнують деревину;— псують мастила, книжки, тканини, папір, шкіряні вироби, спричиняють ржавіння металу;— спричиняють псування харчових продуктів;— призводять до втрати врожаю;— викликають захворювання людини і тварин, рослин.

Номер слайду 22

Легенди, міфи та вигадки про грибиІІІ група — «Якщо головка цибулі або часнику темнішає при варінні їх разом з грибами, то серед грибів є отруйні». Підтвердіть або спростуйте твердження:І група — «Личинки комах і слимаки не їдять отруйних грибів».ІІ група — «Отруйні гриби обов’язково повинні мати неприємний запах».ІV група — «Опущена у відвар грибів срібна ложка чорніє, якщо в каструлі є отруйні гриби».

Номер слайду 23

Складіть прислів’я{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Їж борщ із грибамитам і гриби. Колоситься житоі держи язик за зубами. Де дубипочинають з’являтися білі гриби{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Літо з дощамита не всякий в кошик кладуть. Всякий гриб в руки берутьа восени, як будуть родити. Не тепер по гриби ходитиосінь з грибами{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}З’явились опенькитреба мати щастя. Де пиріг із грибамиліто скінчилосьІ гриба знайтитам і ми з руками{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Чим отруйніший грибяк з грибами борщ. Травневий дощз’явились маслюки. Зацвіла соснатим красивіша в нього шапочка

Номер слайду 24

Пам’ятайте!Навіть смертельно отруйні для людини гриби є корисними для природи. Вони допомагають рости деревам, розкладають відмерлі рештки рослин і очищають середовище від залишків загиблих організмів. ТОМУ В ПРИРОДІ БУДЬ-ЯКІ ГРИБИ НЕ МОЖНА ЗНИЩУВАТИ!Отруйний гриб треба просто оминути, залишити рости, і не брати до кошика.

Номер слайду 25

Продовжте речення: На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було …Урок важливий тому, що …Мені сподобалося …Мені не сподобалося …Від наступного уроку я чекаю …

Номер слайду 26

«Людина без знань однаково, що гриб: хоч на вигляд і міцний, а за землю погано тримається»

Номер слайду 27

Домашнє завдання: Для всього класу: Повторити § 50 – 54. Індивідуальні та творчі завдання: Підібрати або скласти загадки про тварин, рослини, гриби. Підготувати повідомлення на тему “Будова та життєдіяльність живих організмів.

Номер слайду 28

Любіть природу та бережіть своє здоров’я!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Ліна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бардукова Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. коверко ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мартинюк Зоряна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
11421
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку