Дану презентацію можна використовувати на урок алгебри у 9 класі при закріпленні теми "Квадратичні нерівності"
Побудуйте графіки функцій 1)у = -х² + 2х – 32) y= x2 + 6x – 5 Застосовуючи графік, дайте відповідь на наступні питання: 1. Область визначення D(f)2. Область значень Е(f) 3. Нулі функції4. Проміжки знакосталості у>0, у<0 5. Проміжок зростання Проміжок спадання6. Найбільше (найменше) значення функції уmax (уmin ) при х=.
Схема розв'язування квадратних нерівностей1. Розглянути функцію y=ax2+bx+c2. Визначити напрямок віток параболи3. Знайти нулі функції (значення x, при яких у=0) або визначити, що їх немає.4. Побудувати ескіз графіка квадратичної функції у = ах2 + bх + с5. За графіком визначити проміжки знакосталості функції та вибрати потрібніДля випадку > 0 відповідно отримаємо проміжок (проміжки), для якого точки параболи лежать вище осі Ох, для випадку < 0 відповідно отримаємо проміжки (проміжок), для яких точки параболи лежать нижче осі Ох