Вправи на повторення та закріплення теми "Ненаголошені [е],[и]",які допоможуть сформувати в учнів вміння писати слова з ненаголошеними голосними в коренях слів.
Списати, вставляючи пропущені букви. У ранкове небо зринув птах, н_бесної досяг блакиті. До води сх_ляються запашні квіти. Камінці поблискують у темній гл_бині. Ось родина л_бедина по оз_ру пливе. Розлилась по с_лу і по місту повінь з_лена з з_леного листу.
Номер слайду 5
До початку прислів'я добери його другу частину. Запиши, вставляючи ненаголошені Е чи И(усно добирай перевірні слова). Сонце бл_щить, та в_сні дорогу готує. Січ_нь не так січе, а зиму поч_нає. Грудень рік кінчає, як у вуха пече. Лютий лютує, а мороз тріщить.
Замініть словосполучення одним словом, користуючись довідкою. Встав пропущені букви Е чи И, добери перевірні слова, запиши. Зразок: Дерти носа – пишатися(пишно). Байдики бити, не спускати ока,залишити з носом. Довідка: п_льнувати,перех_трити,л_дарювати.
Номер слайду 8
Запишіть подані слова за алфавітом, вставляючипропущені букви(е,и). З двома словами на вибір скласти речення. К_піти, ап_тит, пш_ниця, кол_ктив, п_ріг, абр_кос, ч_решня, дир_ктор,кор_дор.
Номер слайду 9
Малюнковий диктант. Запишіть назви предметів на малюнках, до кожного доберіть перевірне слово.
Номер слайду 10
Відгадайте загадки, запишіть слова-відгадки. Хвиля б’є у береги,в небі-дивні батоги. Сім веселих кольорівпіднялося з-за борів. В річку,ніби в синь люстерка,заглядає що?У морі купався,сухеньким зостався. Під дзьобом торбинка,в торбинці-рибинка. Я неначе віз, тільки без коліс. По воді я їду- не лишаю сліду. Як перевернуся-зразу утоплюся. Хто на зиму роздягається,а на літо одягається. Вірно людям я служу,їм дерева стережу. Дзьоб міцний і гострий маю,Шкідників ним добуваю.
Номер слайду 11
Спишіть, вставляючи пропущені букви(е,и). Випишіть слова з пропущеними буквами, доберіть до них перевірні. Р_ве та стогне Дніпр ш_рокий,С_рдитий вітер завива,Додолу верби гне в_сокі,Горами хвилю підійма.