Презентація "Науково-методичне обґрунтування проблеми«Види роботи з текстом на уроках читання в початкових класах»»

Про матеріал
Презентація "Науково-методичне обґрунтування проблеми«Види роботи з текстом на уроках читання в початкових класах»» допоможе вчителю під час планування уроків літературного читання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель початкових класів ЗОШ №25 Жилкіна Марія Григорівна

Номер слайду 2

формування в учнів повноцінних читацьких навичок розвиток комунікативних умінь, розвиток образного мислення і мовлення Зміст предмета «Читання» має широкий спектр можливостей для цілеспрямованого формування усіх загальнонавчальних умінь, визначених програмою, а саме: аналізувати, виділяти головне, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, планувати, висловлювати оцінні судження.  

Номер слайду 3

Мета вчителя створювати сприятливі умови для роботи над змістом, аналізом і засвоєнням прочитаного на основі різноманітності форм ,методів і видів роботи пов'язувати уроки читання з уроками української мови, природознавства, розвитку мовлення належну уваги приділяти словниковій роботі урізноманітнювати творчі завдання, поєднувати колективну та індивідуальну роботу створювати “ситуацію успіху ” для всіх учнів під час роботи над текстом

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Вступна бесіда. Проблемне запитання. Відгадування автора за назвами творів або іменами героїв. Цікавий момент із життя автора Загадки з відгадками — герої твору або пора року. Ім'я героїв чи автора, назва твору або ключове слово теми зашифровані у криптограмі (ребусі, акровірші, розсипанці, метаграмі, анаграмі, шараді тощо). «Мозковий штурм» — учитель називає ключові слова, діти добирають асоціації за темою. «Розмовна хвилинка»: учитель називає групу прикметників, учні — іменник, у результаті отримуємо тему уроку або назву твору. Визначення поняття «повість» («оповідання», «казка» тощо): ознаки жанру, чим відрізняється від інших. Літературна вікторина (за творами автора, опрацьованими раніше). Слухання музичного твору. Складання дітьми казки про когось або про щось. Опрацювання (обговорення) епіграфа, обраного вчителем. Кросворд, чайнворд.

Номер слайду 6

Переказ: стислий, докладний, вибірковий, за планом, за малюнками. Характеристики героїв: головного - другорядного, позитивного - негативного героя, найстаршого - найменшого, порівняти героїв твору, щоразу підтверджуючи свою думку рядками тексту. Скласти міркування за прочитаним, виразити і довести власну думку. Вибіркове читання:, зачину, кінцівки, діалогу, опису, міркування, ставлення автора до героїв твору і т.д. Виразне читання за завданнями.

Номер слайду 7

ТРЕТІЙ ЕТАП РОБОТА НАД ТЕКСТОМ ПІСЛЯ ЙОГО ЧИТАННЯ Закінчи по-іншому казку, оповідання. Перетворюю минуле у майбутнє і навпаки. Малюнки або ілюстрації до прочитаного: один малюнок, кадри до діафільму. Роздуми над прочитаним: порівняння творів. Повідомлення: про письменників, пори року (особливості), про тварин (Взяти до уваги. Робота відноситься до того, що перевіряється). За допомогою ляльок продемонструвати твір. Власні загадки, прислів'я до твору. Лист героєві твору. Реклама твору. Власна поезія до твору. Тлумачний словник до прочитаного.

Номер слайду 8

Вправа роз'єднай слово і назви гасло уроку Подати заголовок твору у вигляді анаграми. Добрати (знайти) фразеологізми, вдалі вислови. Скласти «паспорт» героїв Знайти уривок який може прочитати ця людина Прочитати «диктором» текст Утворити сходинки споріднених слів (наприклад, лід, льодок, льодочок) Впізнай героя за ознаками (“літературний ланцюжок”) Ребуси-вірші. Фразеологізми, вдалі вислови. ПІДТРИМКА СТІЙКОЇ МАТИВАЦІЇ ЗАСОБАМИ “ЦІКАВИНОК – РОДЗИНОК”

Номер слайду 9

Читання – особливий вид навчальної діяльності молодших школярів. Тільки усвідомлене знання вимог нормативних документів,уміння творчо підходити до розробки сучасного уроку, бажання створити його живим, корисним допоможе вчителю обрати ефективні методи , форми роботи, які будуть запорукою результативності якості знань молодших школярів під час роботи над текстом, взагалі. Реалізуючи програмні вимоги до уроків читання, учителю початкових класів з професійної точки зору варто пам'ятати, що і вправний, і поганий читач — це наслідок його особистої роботи з класом.

ppt
Додано
5 серпня 2021
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку