Презентація стане у пригоді під час проведення шкільних методичних об'єднань, у підготовці та проведенні майстер-класів учителів з проблеми "Проектна діяльність".Містить основні відомості про метод проектів, етапи планування змісту та їх проведення.
Основні теоретичні поняття. Проект ( з лат. projectus, в буквальному перекладі – кинутий вперед). Навчальний проект – це форма організації занять, яка передбачає комплексний характер діяльності всіх його учасників щодо отримання освітньої продукції за певний проміжок часу – від кількох уроків до кількох місяців. Навчальний проект – це будь-яка діяльність, виконана від “щирого серця” з високим ступенем самостійності групою дітей, об’єднаних в даний момент загальним інтересом. (У. Килпатрік)
Номер слайду 3
Типи проектів. За діяльністю учнів1. Дослідницько -пошуковий2. Ознайомлювально - інформаційний3. Прикладний4. Рольовий (ігровий)5. Творчий
Номер слайду 4
За тривалістю. Короткостроковий (від 2 до 6 уроків)Середньої тривалості (від тижня до місяця)Довгостроковий (більше 1 місяця)
Номер слайду 5
Етапи планування змісту та ходу навчальних проектівІ етап. Організація проекту. Визначення вчителем виду проекту. Вибір учителем теми проекту. Формулювання основної проблеми та дидактичної мети.
Номер слайду 6
ІІ етап. Планування проекту. Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою. Вибір учнями теми індивідуальних (групових проектів). Обдумування шляхів вирішення проблеми. Формування груп для проведення дослідження. Визначення форми презентації результатів. Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності учасників.
Номер слайду 7
ІІІ етап. Реалізація проекту. Складання учнями плану роботи над проектом. Визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу. Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту. Самостійна пошукова робота учнів. Аналіз та обробка інформації. Виготовлення освітнього продукту.
Номер слайду 8
IV етап. Підсумок проекту. Оформлення результатів дослідження. Підготовка до презентації. Захист проектів. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.
Номер слайду 9
5. Результативність застосування проектної діяльностіЕфективне виконання вимог програми. Уміння орієнтуватися в інформаційному просторі (інтернет, енциклопедії, довідники, науково-популярні видання). Набуття навичок самостійності (індивідуальної, в парах, в групах). Формування навичок мислення високого рівня. Розвиток творчості, креативності, самореалізація кожного учня.