Презентація стане у пригоді під час проведення шкільних методичних об'єднань, у підготовці та проведенні майстер-класів учителів з проблеми "Проектна діяльність".Містить основні відомості про метод проектів, етапи планування змісту та їх проведення.
Основні теоретичні поняття. Проект ( з лат. projectus, в буквальному перекладі – кинутий вперед). Навчальний проект – це форма організації занять, яка передбачає комплексний характер діяльності всіх його учасників щодо отримання освітньої продукції за певний проміжок часу – від кількох уроків до кількох місяців. Навчальний проект – це будь-яка діяльність, виконана від “щирого серця” з високим ступенем самостійності групою дітей, об’єднаних в даний момент загальним інтересом. (У. Килпатрік)
ІІ етап. Планування проекту. Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою. Вибір учнями теми індивідуальних (групових проектів). Обдумування шляхів вирішення проблеми. Формування груп для проведення дослідження. Визначення форми презентації результатів. Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності учасників.
ІІІ етап. Реалізація проекту. Складання учнями плану роботи над проектом. Визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу. Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту. Самостійна пошукова робота учнів. Аналіз та обробка інформації. Виготовлення освітнього продукту.
5. Результативність застосування проектної діяльностіЕфективне виконання вимог програми. Уміння орієнтуватися в інформаційному просторі (інтернет, енциклопедії, довідники, науково-популярні видання). Набуття навичок самостійності (індивідуальної, в парах, в групах). Формування навичок мислення високого рівня. Розвиток творчості, креативності, самореалізація кожного учня.