Презентація "НІ булінгу" ( 8 -10 клас)

Про матеріал
Матеріали даної презентації "НІ булінгу" можна використати для проведення годин спілкування в старшій школі. Мета: протидіяти насиллю (булінгу) в учнівському середовищі, ознайомлення з формами і методами подолання насилля та відповідальністю, яка чекає кривдника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НІ булінгу Година спілкування 8-10 клас Підгірненська ЗОШ І-ІІІ ступенів Новомиколаївського району Запорізької області Класний керівник : Бейдик Н. І.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, цькування.

Номер слайду 4

Форми шкільного булінгу можуть бути  систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини); задирство;

Номер слайду 5

словесні (вербальні) систематичні словесні образи, глузування, обзивання, погрози; образливі жести або дії, наприклад, плювки; залякування за допомогою слів, загрозливих інтонацій, щоб змусити жертву щось зробити чи не зробити;

Номер слайду 6

фізичні і психічні приниження; різного виду знущання;

Номер слайду 7

соціальні (емоційні) ігнорування, відмова від спілкування, виключення із гри, бойкот; фізичні вимагання грошей, їжі, речей, умисного пошкодження особистого майна жертви, удари, щипки, штовхання, підніжки, викручування рук, будь-які інші дії, які заподіюють біль і навіть тілесні ушкодження;

Номер слайду 8

бойкот та ігнорування; псування особистих речей та ін.

Номер слайду 9

електронні (кібербулінґ) приниження за допомогою мобільних телефонів та інтернету (СМС-повідомлення, електронні листи, образливі репліки і коментарі у чатах і т.д.), поширення чуток і пліток.

Номер слайду 10

Булінґ вкрай негативно впливає на соціалізацію жертви: неадекватне сприймання себе – занижену самооцінку, комплекс неповноцінності, беззахисність; негативне сприймання однолітків – відсторонення від спілкування, самотність, часті прогули у школі

Номер слайду 11

неадекватне сприймання реальності – підвищену тривожність, різноманітні фобії, неврози; девіантну поведінку – схильність до правопорушень, суїцидальні наміри, формування алкогольної, тютюнової чи наркотичної залежності.

Номер слайду 12

Як впоратися з ситуацією самостійно? 1. Ігноруйте кривдника. 2. Стримуйте гнів і злість. 3. Говоріть спокійно і впевнено, покажіть силу духу.

Номер слайду 13

4. Не вступайте в бійку. 5. Не соромтеся обговорювати такі загрозливі ситуації з людьми, яким ви довіряєте.

Номер слайду 14

Запитання для обговорення: Які кроки подолання булінгу? Крок 1. «Це не твоя провина!» — написати список своїх досягнень. Крок 2. «Створи свою армію»— оточи себе людьми, які дбають про тебе. Крок 3. «Ігноруй задираку» — не піддавайся на провокації, не ходи сам, відчувши небезпеку, — втікай.

Номер слайду 15

Крок 4. «Знайди допомогу» — звернися до батьків, класного керівника, психолога, завуча або директора. За телефонуй на дитячу лінію телефону довіри 0 800 500 225.

Номер слайду 16

Вміння обирати добрих, надійних друзів дуже важливе. Справжні друзі зможуть допомогти вам в складних ситуаціях.

Номер слайду 17

Пам'ятай! Друзі — дуже важливі люди у твоєму житті. Друзі повинні підтримувати і захищати одне одного, та якщо хтось збирається зробити щось небезпечне, обов’язок друзів — зупинити його. Якщо ти побачив, що когось кривдять, не будь байдужим — захисти його або поклич на допомогу дорослих. Не підтримуй тих, хто знущається!

Номер слайду 18

Відповідальність, яка чекає на кривдника Адміністративна відповідальність: Зобов’язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого. Попередження. Догана або сувора догана. Передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання

Номер слайду 19

У разі вчинення особами віком від 16 до 18 років деяких адміністративних правопорушень (наприклад, дрібне викрадення чужого майна, стрільба з вогнепальної або пневматичної зброї, злісна непокора законному розпорядженню поліцейського, дрібне хуліганство), вони підлягають відповідальності на загальних підставах.

Номер слайду 20

Якщо особа вчинила дрібне хуліганство у віці від 14 до 16 років до відповідальності у виді штрафу буде притягнуто її батьків.

Номер слайду 21

Кримінальна відповідальність, за загальним правилом настає з 16 років, але за окремі види злочинів, особу може бути притягнуто до кримінальної відповідальності і з 14 років (наприклад умисне вбивство, умисне тяжке або середньої тяжкості тілесне ушкодження, крадіжку, грабіж, розбій, хуліганство).

Номер слайду 22

У разі, якщо неповнолітній вчинив злочин невеликої або середньої тяжкості, щиро розкаявся та має бездоганну поведінку на момент постановлення вироку до нього можуть бути застосовані такі примусові заходи виховного характеру:

Номер слайду 23

Застереження. Обмеження дозвілля і встановлення особливих вимог до поведінки неповнолітнього. Передача неповнолітнього під нагляд батьків чи осіб, які їх заміняють, чи під нагляд педагогічного або трудового колективу за його згодою, а також окремих громадян на їхнє прохання. Покладення на неповнолітнього, який досяг п'ятнадцятирічного віку і має майно, кошти або заробіток, обов'язку відшкодування заподіяних майнових збитків. Направлення неповнолітнього до спеціальної навчально-виховної установи для дітей і підлітків до його виправлення, але на строк, що не перевищує трьох років. Умови перебування в цих установах неповнолітніх та порядок їх залишення визначаються законом.

Номер слайду 24

В інших випадках неповнолітні відповідають за злочин на загальних підставах, у тому числі до них може бути застосовано такі види покарань: штраф, громадські роботи, виправні роботи, арешт, позбавлення волі на певний строк.

Номер слайду 25

До зустрічі! Підгірне

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ставер Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шатковська Оксана
    Дякую! Обов'язково скористаюся!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дегтярьова Наталія Сергіївна
    Щиро дякую за розробку! Актуально!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
17 жовтня 2019
Переглядів
8474
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку