26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Презентація "НІ булінгу" ( 8 -10 клас)

Про матеріал
Матеріали даної презентації "НІ булінгу" можна використати для проведення годин спілкування в старшій школі. Мета: протидіяти насиллю (булінгу) в учнівському середовищі, ознайомлення з формами і методами подолання насилля та відповідальністю, яка чекає кривдника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НІ булінгу Година спілкування 8-10 клас Підгірненська ЗОШ І-ІІІ ступенів Новомиколаївського району Запорізької області Класний керівник : Бейдик Н. І.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, цькування.

Номер слайду 4

Форми шкільного булінгу можуть бути  систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини); задирство;

Номер слайду 5

словесні (вербальні) систематичні словесні образи, глузування, обзивання, погрози; образливі жести або дії, наприклад, плювки; залякування за допомогою слів, загрозливих інтонацій, щоб змусити жертву щось зробити чи не зробити;

Номер слайду 6

фізичні і психічні приниження; різного виду знущання;

Номер слайду 7

соціальні (емоційні) ігнорування, відмова від спілкування, виключення із гри, бойкот; фізичні вимагання грошей, їжі, речей, умисного пошкодження особистого майна жертви, удари, щипки, штовхання, підніжки, викручування рук, будь-які інші дії, які заподіюють біль і навіть тілесні ушкодження;

Номер слайду 8

бойкот та ігнорування; псування особистих речей та ін.

Номер слайду 9

електронні (кібербулінґ) приниження за допомогою мобільних телефонів та інтернету (СМС-повідомлення, електронні листи, образливі репліки і коментарі у чатах і т.д.), поширення чуток і пліток.

Номер слайду 10

Булінґ вкрай негативно впливає на соціалізацію жертви: неадекватне сприймання себе – занижену самооцінку, комплекс неповноцінності, беззахисність; негативне сприймання однолітків – відсторонення від спілкування, самотність, часті прогули у школі

Номер слайду 11

неадекватне сприймання реальності – підвищену тривожність, різноманітні фобії, неврози; девіантну поведінку – схильність до правопорушень, суїцидальні наміри, формування алкогольної, тютюнової чи наркотичної залежності.

Номер слайду 12

Як впоратися з ситуацією самостійно? 1. Ігноруйте кривдника. 2. Стримуйте гнів і злість. 3. Говоріть спокійно і впевнено, покажіть силу духу.

Номер слайду 13

4. Не вступайте в бійку. 5. Не соромтеся обговорювати такі загрозливі ситуації з людьми, яким ви довіряєте.

Номер слайду 14

Запитання для обговорення: Які кроки подолання булінгу? Крок 1. «Це не твоя провина!» — написати список своїх досягнень. Крок 2. «Створи свою армію»— оточи себе людьми, які дбають про тебе. Крок 3. «Ігноруй задираку» — не піддавайся на провокації, не ходи сам, відчувши небезпеку, — втікай.

Номер слайду 15

Крок 4. «Знайди допомогу» — звернися до батьків, класного керівника, психолога, завуча або директора. За телефонуй на дитячу лінію телефону довіри 0 800 500 225.

Номер слайду 16

Вміння обирати добрих, надійних друзів дуже важливе. Справжні друзі зможуть допомогти вам в складних ситуаціях.

Номер слайду 17

Пам'ятай! Друзі — дуже важливі люди у твоєму житті. Друзі повинні підтримувати і захищати одне одного, та якщо хтось збирається зробити щось небезпечне, обов’язок друзів — зупинити його. Якщо ти побачив, що когось кривдять, не будь байдужим — захисти його або поклич на допомогу дорослих. Не підтримуй тих, хто знущається!

Номер слайду 18

Відповідальність, яка чекає на кривдника Адміністративна відповідальність: Зобов’язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого. Попередження. Догана або сувора догана. Передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання

Номер слайду 19

У разі вчинення особами віком від 16 до 18 років деяких адміністративних правопорушень (наприклад, дрібне викрадення чужого майна, стрільба з вогнепальної або пневматичної зброї, злісна непокора законному розпорядженню поліцейського, дрібне хуліганство), вони підлягають відповідальності на загальних підставах.

Номер слайду 20

Якщо особа вчинила дрібне хуліганство у віці від 14 до 16 років до відповідальності у виді штрафу буде притягнуто її батьків.

Номер слайду 21

Кримінальна відповідальність, за загальним правилом настає з 16 років, але за окремі види злочинів, особу може бути притягнуто до кримінальної відповідальності і з 14 років (наприклад умисне вбивство, умисне тяжке або середньої тяжкості тілесне ушкодження, крадіжку, грабіж, розбій, хуліганство).

Номер слайду 22

У разі, якщо неповнолітній вчинив злочин невеликої або середньої тяжкості, щиро розкаявся та має бездоганну поведінку на момент постановлення вироку до нього можуть бути застосовані такі примусові заходи виховного характеру:

Номер слайду 23

Застереження. Обмеження дозвілля і встановлення особливих вимог до поведінки неповнолітнього. Передача неповнолітнього під нагляд батьків чи осіб, які їх заміняють, чи під нагляд педагогічного або трудового колективу за його згодою, а також окремих громадян на їхнє прохання. Покладення на неповнолітнього, який досяг п'ятнадцятирічного віку і має майно, кошти або заробіток, обов'язку відшкодування заподіяних майнових збитків. Направлення неповнолітнього до спеціальної навчально-виховної установи для дітей і підлітків до його виправлення, але на строк, що не перевищує трьох років. Умови перебування в цих установах неповнолітніх та порядок їх залишення визначаються законом.

Номер слайду 24

В інших випадках неповнолітні відповідають за злочин на загальних підставах, у тому числі до них може бути застосовано такі види покарань: штраф, громадські роботи, виправні роботи, арешт, позбавлення волі на певний строк.

Номер слайду 25

До зустрічі! Підгірне

ppt
Додано
17 жовтня 2019
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку