«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань» В.О. Сухомлинський. Нова українська школа – це школа, у якій приємно навчатися і яка дає учням не тільки знання , а й уміння їх застосовувати у житті.
В сучасному освітньому середовищі завданням співпраці дошкільного відділення і початкової школи є: . 2 Створення умов, що забезпечують сприятливий перебіг адаптації першокласників Підготовка до навчання в школі 5-6 річних дітей Поглиблення інтересу до життя в школі Надання допомоги сім'ї при підготовці до навчання в школі
Пріоритети співпраці Формування класів на основі групи дошкільного закладу. Вихователі та вчителі початкових класів можуть працювати над спільним впровадженням інноваційних методик навчання, ділитися досвідом своєї роботи. Виникають умови для відстеження вихователями та вчителями індивідуального розвитку кожної дитини протягом тривалого часу та створення для неї комфортних умов Скорочення термінів адаптації першокласників
Наступність у змісті дошкільної та початкової освіти БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Сфери життєдіяльності: - природа культура люди Я сам Освітні галузі: мовно-літературна математична природнича технологічна інформатична соціальна і здоров’язбережувальна громадянська та історична мистецька фізкультурна. Мовленнєва, пізнавальна, фізична, соціально – моральна, емоціональна – ціннісна, художньо – естетична, креативна лінії розвитку Навчальні предмети
Дієвий засіб для забезпечення перспективності дошкільної і початкової освіти * реалізація діяльнісного підходу через введення в освітній процес різних видів дитячої діяльності творчого характеру (ігор, технічного і художнього моделювання тощо) * насичення освітнього простору практико-орієнтованими ситуаціями, наближеними до реального життя