Презентація "Новинки літератури з інклюзивної освіти"

Про матеріал
Презентація з описом новинок літератури з інклюзивної освіти, яка допоможе кожному знайти необхідну книгу для роботи чи саморозвитку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Новинки літератури з інклюзивної освіти. Підготувала: Антіпова Анжела Андріївнаасистент вчителя. Половинкинського ліцею Старобільської районної ради Луганської області

Номер слайду 2

Інклюзивна освіта – вже не новинка для України, але ще досі для багатьох здається чимось невідомим та часто незрозумілим. Просвітницькі програми й освітні проєкти доступності успішно намагаються таку ситуацію подолати. Література ж привносить у цей процес свою, досить вагому, частинку. Бо що, як не художнє слово найкраще донесе повідомлення, націлене на позитивне розуміння потрібної теми?

Номер слайду 3

Література з інклюзивної освіти націлена на забезпечення інформативними та методичними знаннями основних ідей інклюзивної освіти. Впровадження у навчальному закладі принципи інклюзивності, поради щодо інклюзії батькам та педагогам.

Номер слайду 4

Методична література - широкий спектр методичної літератури для вчителів, вихователів дитячих  закладів, методистів і батьків дітей з особливостями розвитку. У книжках і брошурах читачі знайдуть опис специфічних розладів, що зустрічаються в дітей, і методичні рекомендації щодо роботи із цим контингентом. Батьки можуть тут ознайомитися із сучасними педагогічними технологіями інклюзивної освіти, законодавчими документами, особливостями програми Нової Української школи і отримати  корисні поради. Види літератури з інклюзивної освіти

Номер слайду 5

Художня інклюзивна література - ця категорія літератури представлена художніми творами зарубіжних авторів на тему: «Дитина пізнає світ і себе». Ці книжки стануть незамінними помічниками батькам, які виховують дітей з особливими потребами, а також для батьків дітей без особливостей розвитку. Історії написані від лиця дітей, які некомфортно почувалися у цьому світі, не приймали себе через особливості розвитку або обмежені фізичні можливості. Завдяки героям цих книжок дитина навчиться приймати себе, відчує смак до життя, набуде впевненості в собі. Види літератури з інклюзивної освіти

Номер слайду 6

Книги про особливих дітей, видатних дітей та дорослих з певними порушеннями допомагають краще зрозуміти саму людини чи порушення. А ще такі книжки можуть стати неймовірним джерелом натхнення. «Історії про видатних людей із дислексією» - це збірка оповідей про людей, які досягли значних, навіть видатних, успіхів у своєму житті. І все це не зважаючи на дислексію (порушення писемного мовлення та читання). Історії життя Карла Великого, Леонардо да Вінчі, Агати Крісті, Тома Круза чи Джона Леннона дозволять подолати будь-який страх перед дислексією і зневіру у собі. 

Номер слайду 7

Серія «Інклюзивна освіта» видавничої групи «Кенгуру», і зокрема, такі книжки як «Педагогічні технології інклюзивного навчання», «Інклюзивне навчання: вибір батьків», «Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх закладів» дасть відповіді  на багато запитань, пов’язані з темою доступної освіти для всіх.    У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

Номер слайду 8

Матеріали посібника «Інклюзивне навчання:вибір батьків» розкривають теоретичні і практичні питання інклюзивного навчання, враховують сучасні тенденції, передовий міжнародний та український досвід. Автори посібника надають корисні поради щодо забезпечення належних видів адаптації для дитини з особливими освітніми проблемами в навчальному закладі. Метою посібнику «Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів» є надати корисні поради щодо створення компетентної команди в навчальному закладі, де навчаються діти з особливими освітніми потребами, діти із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра тощо, для індивідуального планування й успішної адаптації дитини в освітнє середовище.

Номер слайду 9

З кожним роком з’являється все більше методичної літератури для вчителів, асистентів вчителя, вихователів та батьків дітей з особливими освітніми потребами. У навчально-методичному посібнику «Теорія і практика інклюзивної освіти» проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання. Мета посібника «Інклюзивна освіта»– оволодіння педагогами компетентностями щодо засад інклюзивної освіти, системи державно-громадського управління, особливостей психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів та технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти. Особлива увага зосереджена на питаннях навчання дитини з особливими освітніми потребами в системі закладів загальної середньої освіти.

Номер слайду 10

Також існує велика кількість книг та статтей на тему інклюзивної освіти. Книги: Бондар В. Історія олігофренопедагогіки : підручник / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. – К. : Знання, 2007. – 376 с. Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство : наук.-метод. зб. / [ред. кол. : Н. Софій (голова), Л. Артемова, Н. Бібік та ін. ; за ред. І. Єрмакова]. – К. : Контекст, 2000. – 336 с. + додатки. Колупаєва А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посібник / А. А. Колупаєва ; МОН України ; НАПН ; Ін-т спец. педагогіки. – К. Науковий Світ, 2010. – 196 с. – (Інклюзивна освіта). Малярчук А. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів [дисграфія] : навч. посіб. / А. Я. Малярчук. – К. : Літера, 2008. – 336 с. : ілюстр. Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом : [посібник] / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; за ред. І. В. Сухіної. – Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. – 192 с. Шевців З. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. – Київ : ЦУЛ, 2017. – 248 с. Статті: Безклинська О. Музикотерапія під час роботи з дітьми з особливими потребами / О. Безклинська, Т. Миронова // Позашкілля. – 2014. – № 12. – С. 61–64. Галицька Н. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності. – 2013. – № 8. – С. 27–29. Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина. – 2018. – № 3. – С. 7–19. – Бібліогр. в кінці ст. Дивнич Л. Соціалізація дитини з особливими потребами : соціально-педагогічна діяльність як спосіб супроводження процесу соціалізації / Л. Дивнич // Соціальний педагог. – 2018. – №12. – С. 7–10. Маланчій В. Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. Маланчій // Початкова школа. – 2014. – № 4. – С. 62–63. Масловська Ю. Особливості формування мотивації до навчання в дітей з особливими потребами / Ю. С. Масловська // Дитина з особливими потребами. – 2016. – № 7. – С. 13–14.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!!!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
16 серпня 2021
Переглядів
2689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку