Презентація "Об'єкт в програмуванні. Проєкт в Scratch "Як розпускаються квіти""

Про матеріал

Презентація до уроку "Об'єкт в програмуванні" містить матеріали для актуалізації знань учнів про об'єкти та моделі, середовище програмування Scratch, а також інструкцію по створенню в Scratch проєкту «Як розпускаються квіти»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОБ’ЄКТ

Номер слайду 2

Пригадуємо: Об’єкт – це істота, предмет або явище, на який ми звернули увагу або з яким виконуємо дії. Об’єкти відрізняються властивостями та діями, які можна виконувати з ними. Значення властивостей об’єктів можуть бути текстовими або числовими даними. Середовище об’єкта – це місце, в якому об’єкт перебуває, або в якому з ним можна виконувати дії.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Пригадуємо: В середовищі для виконання алгоритмів Scratch об’єктами будуть виконавці команд (спрайти) та сцена. Кожному з цих об’єктів ми можемо надати певні властивості. З кожним із цих об’єктів ми можемо виконувати певні дії.

Номер слайду 5

МОДЕЛЬ

Номер слайду 6

Пригадуємо: Модель – це спрощене подання реального об’єкта. Моделювання – це створення моделей для навчання та дослідження.

Номер слайду 7

«Як розпускаються квіти»Моделювання в Scratch

Номер слайду 8

Номер слайду 9

pptx
Додано
20 травня 2022
Переглядів
2081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку