Презентація " Обчислення значень виразів, які містять квадратні корені"

Про матеріал
Мета уроку: сформувати вміння застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення значень виразів, розв'язування рівнянь. Тип уроку: удосконалення й застосування знань і вмінь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУ. Обчислення значень виразів, які містять квадратні корені

Номер слайду 2

Мета Уроку: ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ- Сформувати вміння застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення значень виразів, розв’язування рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики, толерантність.- учні повинні вміти застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення виразів, розв’язання рівнянь.

Номер слайду 3

4. 1. Обчислить: 1)𝟏 ; 2) 𝟒 ; 3) 𝟏𝟒𝟒; 4) 𝟎,𝟐𝟓  2. Чи має зміст вираз: 1) 𝟏𝟔; 2) 𝟎; 3) −𝟑𝟔; 4) 𝟎,𝟑𝟔  3. Знайдіть значення кореня: 1) 𝟑𝟔𝟒𝟗; 2) 𝟏𝟔𝟏𝟐𝟏; 3) 𝟏𝟕𝟗; 4) 𝟔𝟏𝟒 Чи існує квадратний корінь із числа: 1) 64; 2) -100; 3) 0; 4) 25; 5) 0,09 ПРИГАДАЙ!

Номер слайду 4

Якщо рівність є правильною, поставте позначку «+» , якщо ні, - позначку « –».1) 49=7 ;2) 16=−4;      3)1,44=1,2;4)0,0121=0,11;5) −949=−37;6) 279=123 МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

Номер слайду 5

ВІДПОВІДІ.+; -; +; +;-;+.

Номер слайду 6

Потрібно знати означення арифметичного кваратного кореня. Що потрібно знати, щоб обчислити значення виразу 3+36 ? Отже, сьогодні ми використовуватимемо означення арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів і розв’язання рівнянь.  

Номер слайду 7

- Як розв’язати рівняння?  Приклад 2. 𝑥=−5  Розв’язання: Приклад 1. 𝑥=3. 3≥0𝑥=9  Розв’язання:−5<0, розв′язків немає  𝒙=𝒎;𝒎≥𝟎.𝒙=𝒎;𝒎<𝟎 

Номер слайду 8

№ 1. Розвяжіть рівняння: ТРЕНУЙМОСЯ!№ 2. Обчисліть:𝟑+𝟑𝟔;                                𝟓)𝟏𝟔𝟗⋅𝟒;𝟕−𝟗;                                   𝟔)𝟏𝟗:𝟐𝟐𝟓;𝟏𝟒𝟒+𝟏𝟎𝟎;                       𝟏𝟐𝟏−𝟑𝟐𝟒; 𝟏)𝐱=𝟏; 5)𝟕+𝟐𝐱=𝟎;2) 𝐱−𝟔=𝟎; 6) 𝐱=𝟕;3)𝐱+𝟐𝟎=𝟎;4)𝟒−𝟑𝐱=𝟎; 

Номер слайду 9

№ 3. Знайдіть значення виразу: 1) 𝟒𝟐+𝟑𝟑; 3) 𝟎,𝟓𝟐−𝟎,𝟑𝟐; 2) 𝟒⋅𝟓𝟐−𝟔𝟐; 4) 𝟔𝟒⋅𝟎,𝟐𝟓+𝟐𝟑+𝟏𝟕. ТРЕНУЙМОСЯ!№ 4. Обчисліть значення виразу : 1) 𝟔−𝟐𝒂, якщо а=𝟏; 3) 𝟒−𝟐𝒄 , якщо с=𝟏,𝟓; 2) 𝟓𝒃𝟐+𝟏𝟎𝒃+𝟗, якщо 𝒃=𝟐; 4) 𝒂𝟑−𝒂𝟐, якщо а=𝟓. 

Номер слайду 10

1. Знайдіть значення виразу: А) 𝟐𝒚+𝟑, якщо у=𝟏𝟏.     Б) 𝟓−𝟒𝒚, якщо у=−𝟏𝟏. ПРАЦЮЄМО САМОСТІЙНО А-1в.,Б-2в.2. Обчислить: А) 𝟏𝟏⋅𝟎,𝟐𝟓−𝟒𝟓⋅𝟎,𝟎𝟎𝟎𝟏+𝟗𝟎𝟎,   Б) 𝟓⋅𝟎,𝟎𝟎𝟔𝟒+𝟐𝟕𝟎,𝟎𝟏+𝟒𝟎𝟎 

Номер слайду 11

3. Чи існує значення змінної х, за якого правильна рівність? Якщо так, то знайдіть це значення:1)𝒙=𝟏,𝟔 1)𝒙=𝟐,𝟓2)𝒙+𝟒=𝟎 2) 𝒙+𝟗=𝟎3)𝟐𝒙+𝟓=𝟕 3) 𝟖𝒙+𝟓=−𝟏4)𝟑𝒙−𝟕=−𝟑 4) 𝟑𝒙−𝟓=𝟒. 

Номер слайду 12

{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}І варіантІІ варіант5. 2. 30,05. 3. 1)2,56; 2)не існує; 3)22; 4) не існує. 7.2. 23,1.3.6,25; не існує;не існує;7. ПЕРЕВІРЬ СЕБЕ

Номер слайду 13

Що називають квадратним коренем із числа а?Чому дорівнює квадратний корінь із числа 121?Що називають арифметичним квадратним коренем іх числа а?Чому дорівнює арифметичний квадратний корінь із числа 121?За яких значень а вираз 𝑎 не має змісту?Чи має зміст вираз: 23 , −16 , 0 . Чи має розв’зки рівняння 𝑥=𝑎  , якщо 𝑎<0 ; 𝑎=0;  𝑎>0 . ПІДВЕДЕМО ПІДСУМКИ

Номер слайду 14

Повторити означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа, зміст властивостей та алгоритмів, ви­вчених на уроці. Розв'язати вправи на застосування вивчених понять (змісту та рівня, аналогічного до змісту та рівня завдань класної роботи). ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку