Мета Уроку: ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ- Сформувати вміння застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення значень виразів, розв’язування рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики, толерантність.- учні повинні вміти застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення виразів, розв’язання рівнянь.
Що називають квадратним коренем із числа а?Чому дорівнює квадратний корінь із числа 121?Що називають арифметичним квадратним коренем іх числа а?Чому дорівнює арифметичний квадратний корінь із числа 121?За яких значень а вираз 𝑎 не має змісту?Чи має зміст вираз: 23 , −16 , 0 . Чи має розв’зки рівняння 𝑥=𝑎 , якщо 𝑎<0 ; 𝑎=0; 𝑎>0 . ПІДВЕДЕМО ПІДСУМКИ
Повторити означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа, зміст властивостей та алгоритмів, вивчених на уроці. Розв'язати вправи на застосування вивчених понять (змісту та рівня, аналогічного до змісту та рівня завдань класної роботи). ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ