Матеріал для проведення уроку в синхронному режимі дистанційного навчання. Завдяки анімації зручно вчителю висвітити учням тему "Обернена пропорційна залежність". Пристосований до навчання за підручником О. С. Істер 6 клас.2014 рік
Обернена пропорційна залежність6 клас. О. С. Істер
Номер слайду 2
№ 563 За 2 год млин змолов 13 т зерна. Скільки тонн зерна можна. Змолоти за 6 год, якщо продуктивність млина є сталою?Розв'язання:2 год – 13 т6 год – х т. Відповідь: 39 т. Перевіряємо домашню роботу. Розв'язання:
Номер слайду 3
№ 567 За 0,4 кг ковбаси заплатили 19,2 грн. Скільки треба заплатити, за 0,6 кг такої ковбаси? Скільки кілограмів такої ковбаси можна купити на 36 грн? Розв'язання:0,4 кг – 19,2 грн0,6 кг – х грн. Відповідь: 28, 8 грн; 0,75 кг. 4,828,8 грн0,4 кг – 19,2 грнх кг – 36 грн480,75 кг43
Номер слайду 4
№ 578 Для восьми коней на 12 днів заготовили 576 кг вівса. Скільки кілограмів вівса слід заготовити для дев'яти коней на 10 днів за такої самої норми споживання? Розв'язання:8 коней – 12 днів – 576 кг9 коней – 10 днів – х кг. Відповідь: 540 кг. 48540 кг Перевіряємо домашню роботу6
Номер слайду 5
Друге грудня. Класна робота. Обернена пропорційна залежність{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Швидкість велосипедиста, км/год810121520 Час, год. Велосипедисту треба подолати 120 км. Скільки часу він Витратить на дорогу, якщо їхатиме зі швидкістю 8 км/год, 10 км/год, 12 км/ год,15 км/год, 20 км/год? 15121086
Номер слайду 6
Дві величини, добуток відповідних значень яких є сталим, називають обернено пропорційними. Приклади обернено пропорційних величин: Час, за який проїде автомобіль певну відстаньз різними швидкостями. Довжина прямокутника, площа якого є сталою величиною, А ширина змінюється. Кількість деталей яку зробить токар за годину, якщо завдання на виготовлення є величиною сталою, а продуктивність змінюється
Номер слайду 7
№ 677 (усно)Визнач, у яких таблицях величини х і у є обернено пропорційними.
Номер слайду 8
Із збільшенням (зменшенням) значень однієї з обернено пропорційних величин у кілька разів значення другої величини зменшується (збільшується) у стільки ж разів.в k разв k раз
Номер слайду 9
№ 678 Якщо вантажівка перевозитиме за годину по 4 т зерна, то все зерно може перевезти за 10 год. Проте вантажівка за годину перевозила по 5 т зерна. За скільки годин було перевезено все зерно? 4 т – 10 год5 т – х год. Розв'язання: Відповідь: 8 год.
Номер слайду 10
№ 680 Пішохід пройшов відстань між двома селами за 1,5 год зі швидкістю 3,6 км/год, а на зворотний шлях витратив 2,4 год. З якою швидкістю він повертався? 1,5 год – 3,6 км/год2,4 год – х км/год. Розв'язання: Відповідь: 2,25 км/ год. 32034
Номер слайду 11
№ 686 Для перевезення деякого вантажу 3 машини вантажопідйомністю 7,5 т здійснили по 8 рейсів. Скільки треба машин вантажопідйомністю 4,5 т, щоб на перевезення вантажу знадобилось 10 рейсів? Розв'язання:7,5 т – 8 рейсів – 3 маш. 4,5 т – 10 рейсів – х маш. Відповідь: 4 машини. 4 машини