Презентація "Офісні приміщення"

Про матеріал
Презентація "Офісні приміщення" буде корисною для візуального супроводу під час пояснення особливостей проєктування офісного середовища. Наводяться пояснення і фото для кращого розуміння, їх характеристика. Матеріал буде корисним для вчителів технологій та учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Офісні приміщення. Лекція з дисципліни “Основи дизайну”

Номер слайду 2

План: Колористика офісних приміщень.4 Класифікація офісних приміщень. Архітектурно-планувальне рішення.1 Функціональне зонування офісних приміщень.2 Фірмовий стиль. Офісні перегородки.3 Сучасні офісні меблі.5

Номер слайду 3

Класифікація офісних приміщень. Архітектурно-планувальне рішення. Відмінні риси офісних приміщень різних класів

Номер слайду 4

Офіс – це складна система, де будь-який елемент впливає на ефективність роботи компанії. Завдання проєктувальника – знайти в кожному випадку оптимальне рішення, не перевищуючи певного бюджету. На макрорівні:аналіз вимог замовника;аналіз його організаційної структури;аналіз функціональних зв'язків;створення оптимального планувального рішення. На мікрорівні:проєктування ергономічних робочих місць;якісних матеріалів оздоблення;створення комфортного середовища;якісного і зручного обладнання.

Номер слайду 5

Етапи розробки проєктуІнформаційно-упоряджувальний. Опрацювання планів приміщень, визначення класу проєктуємого офісу, уточнення завдання на проєктування;Вибір оптимального типу архітектурно-структури офісу та стилю дизайну відповідно до діяльності фірми;Визначення технології організації робочих місць та їх кількість, необхідність місць загального користування.творчий. Розробка дизайн-концепції.

Номер слайду 6

Критерії оцінки категорії об'єкта нерухомості: місцезнаходження будівлі; інфраструктура району; тип і вік будівлі; технічний стан будівлі; ергономіка і екологічність; площа скління і вид з вікон; безпека і контроль доступу; наявність місць для паркування.

Номер слайду 7

Бізнес-центри класу Авідносяться до категорії елітної нерухомості, використовуваної в комерційних цілях. Це найпрестижніші приміщення представницького рівня, розташовані в найкращих місцях центральної частини міста.

Номер слайду 8

Бізнес-центри класу А Бізнес-центри класу А відповідають найвищим вимогам міжнародних стандартів якості. Нові, спеціально побудовані або повністю реконструйовані високоякісні будівлі з грамотним вільним плануванням простору, сучасними інженерними системами і найвищим рівнем сервісу. Архітектурне рішення і внутрішнє оздоблення таких офісних комплексів, як правило, виконане за авторським дизайном з використанням якісних дорогих матеріалів відомих світових брендів. Зовнішній та внутрішній вигляд, просторова, планувальна і функціональна організація бізнес-центрів підкреслює високий стиль і статус своїх клієнтів. Зручні під’їзні шляхи, наявність достатньої кількості надземних і підземних паркувальних місць, власна служба безпеки та управління, повна автоматизація всіх систем життєзабезпечення та розвинена інфраструктура самого комплексу роблять ведення комерційної діяльності в офісах даного рівня більш ніж комфортним.

Номер слайду 9

Офісні будівлі категорії BДля бізнес центрів класу «В» допустимі деякі послаблення до вимог: будівля може мати не самий свіжий ремонт і відрізнятися неідеальним розташуванням. Також менш строгі вимоги пред'являються до рівня комфорту і інженерних систем. У ряді випадків спостерігається дефіцит місць для паркування.

Номер слайду 10

Офісні будівлі категорії СДля бізнес-центрів в сегменті «С» класу допустима погана шумоізоляція, застарілі комунікації, не найвдаліше планування приміщень і не дуже розвинена навколишня інфраструктура.

Номер слайду 11

Класифікація офісів Категоризація офісних приміщень (будівель) залежно від їх рівня і розміщення. Прийняті категорії А; А+; А-; В; В+; В -; С; D; Е. Офіси класу А - офісні будівлі, які претендують на клас А відносять до категорії елітної нерухомості, використовуваної в комерційних цілях. Це найпрестижніші приміщення представницького рівня, розташовані в найкращих місцях центральної частини міста. Мінімальна висота стель - 3,6 м.

Номер слайду 12

Офіси класу А+ Додаток до класності у вигляді знаку “+” в першу чергу супроводжує будівлі, вік яких не більше 3 років. Офіси в бізнес центрах класу А + характеризуються так званими розумними технологіями (централізованим управлінням системами життєзабезпечення, налаштованим мікрокліматом, температурою, вологістю тощо). Обов’язковим є:наявність місць для відпочинку і прийняття їжі;ефективне планування;багато світлих приміщень із великими вікнами і високими стелями;наявність достатньої кількості місць на стоянці, що охороняється;місткий підземний паркінг;наявність систем високого ступеня безпеки;наявність професійного управління і високого сервісного обслуговування об’єкта нерухомості.

Номер слайду 13

Офіси класу А Офіси класу А дуже близькі за своїми характеристиками до категорії офісів А +, але дещо поступаються їм за своїми другорядним характеристикам. Так, це можуть бути не заново відбудовані, а якісно відреставровані будівлі порівняно недавно побудовані. Допускається менш ефективне планування простору, менша кількість вікон і трохи більше занижені вимоги до безпеки об’єкту в порівнянні з А +. Це може бути вторинна реконструйована нерухомість, в якій організація планування не настільки ефективна, ніж в попередніх класах, можливо трохи нижча якість систем підтримки мікроклімату, і не підземні, а наземні місця для паркування.

Номер слайду 14

Офіси класу ВОфіси класу В мають практично ті ж характеристики, що й офіси А класу, але дещо не дотягують до їх рівня. На відміну від категорії А сюди відносять бізнес-центри, оренда приміщень в яких не призначена для представницьких цілей. Такі офісні центри на відміну від будівель більш високого класу, можуть бути розташовані в деякому віддаленні від центру міста, але обов’язково в престижному діловому районі. Офіси класу В часто називають бюджетними.

Номер слайду 15

Офіси класу С Офіси цієї категорії розташовуються в старих адміністративних будівлях радянської епохи (колишніх інститутів, НДІ та заводоуправлінь), перепрофільованих під офісне використання. Це мінімально реконструйовані будівлі, з ремонтом середнього і нижче середнього рівня, виконаним часто найдешевшими матеріалами. Несучасне планування приміщень з довгими коридорами і маленькими за площею кабінетами. Ні зручного під’їзду до будівлі, проблемна (занадто маленька) стоянка автомобілів, а сама будівля розташовується на значній відстані від центру.

Номер слайду 16

Офіси класу D До категорії D відноситься комерційний фонд, який потребує ремонту, часто навіть капітального. Це будівлі з застарілими інженерними комунікаціями, старими дерев’яними перекриттями та відсутністю спеціалізованих служб життєзабезпечення. Не дивлячись на базовий сервіс у вигляді найпростіших комунікацій, невеликої автостоянки і простенької їдальні, такого роду офіси мало придатні для ведення бізнес-діяльності.

Номер слайду 17

Офіси класу E Це нежитлові приміщення, пристосовані під офісну діяльність. У цю групу входять переобладнані під офісне використання цоколі, підвали і напівпідвали, а також колишні дитячі садки і так звані квартирні офіси (житлові та нежитлові приміщення, що знаходяться на нижніх поверхах багатоквартирних будинків). Цінність цього класу представляють ті приміщення, які обладнані окремим входом, мають вдале фасадне розташування на вулиці з високою прохідністю і зручний під’їзд декількох одиниць транспорту. При цьому якісний ремонт, оснащення хорошими меблями та оргтехнікою дає можливість таким офісам конкурувати з офісами більш високого класу.

Номер слайду 18

Функціональне зонування офісних приміщень. Зонування офісу

Номер слайду 19

Завдання проєктувальника – знайти в кожному випадку оптимальне рішення, не перевищуючи певного бюджету. На макрорівні:аналіз вимог замовника;його організаційної структури;функціональних зв'язків;створення оптимального планувального рішення. На мікрорівні:проектування ергономічних робочих місць;якісні матеріали в оздобленні;створення комфортного середовища;якісного і зручного обладнання.

Номер слайду 20

Етапи розробки проєкту:Інформаційно-упоряджувальнийопрацювання планів приміщень, визначення класу, уточнення завдання на проєктування;вибір оптимального типу архітектурно-планувальної структури офісу та стилю дизайну відповідно до діяльності фірми;визначення технології організації робочих місць та їх кількість, необхідність місць для користування.творчийрозробка дизайн-концепції.

Номер слайду 21

Варіанти планувань офісукласичний кабінетнийгнучкий open space

Номер слайду 22

Варіанти планувань офісу Відкритий тип офісу характеризується наступним чином: весь простір кімнати – одна кімната, позбавлена явного поділу на окремі кімнати. Офісні приміщення діляться на певні функціональні зони. Дана конструкція офісів приміщень ідеально підходить для команди, яка працює як команда або компанія, в якій взаємопов’язана робота всіх відділів. Інтер’єр сучасного відкритого офісу може бути єдиним спільним простором, розділеним на зони за допомогою скляних перегородок – групового офісу. У приміщенні закритого типу офісу весь простір розділено на кабінети. Такий дизайн офісу більше підходить для компаній, де для роботи важливі зосередження і ізоляція, а не спілкування. Офіс закритого коридорного типу в свою чергу може бути двох видів: кабінети для одного-двох чоловік і кабінети, розраховані на більш ніж трьох співробітників. Інтер’єр кабінету для роботи кількох людей дозволяє зробити чітку організацію простору і встановити постійне устаткування.

Номер слайду 23

Під час розробки дизайн-проєкту враховується формат роботи та перспективи розвитку компанії. Незалежно від площі весь простір поділяється на дві основні частини: фронт (front): представницька, приймання клієнтів, переговори; бек (back): основна робота, зосереджена та спільна робота, відпочинок колективу. Чи то індивідуальне робоче місце чи зона комунікації, приміщення має бути багатофункціональним, комфортним та сприятливим для вирішення співробітниками повсякденних завдань.

Номер слайду 24

Планування офісного простору. Кофіс Також можна розмістити в офісі зони так званого "кофісу", що схильні до неформального спілкування з клієнтом. Це щось середнє між кафе та офісом, де за чашкою чаю можна обговорити спільні плани. На відміну від їдальні, де обідають співробітники компанії, кофіс розташовується в безпосередній близькості від робочих зон і обладнується автоматом для приготування кави та інших напоїв. Open space. Open space - це поширений тип планування офісного простору, що передбачає загальне розташування робочих столів в приміщенні (без явного зонування). Таку організацію робочого простору вперше застосували в американських офісах в 1960-х роках. Автором ідеї став архітектор Денк Даффі. Він об'єднав усіх співробітників компанії у великому приміщенні і виділив керівнику окремий кабінет.

Номер слайду 25

До складу приміщень офісного центру, як правило, входять:– вхідна група та приймальня; – робочі приміщення (відповідно до типу офісу);– кабінет керівника;– кімнати переговорів або конференц-зали; – зони загального користування та відпочинку; – санвузли й інші допоміжні приміщення.

Номер слайду 26

Дизайн інтер’єру офісу «Американського»Дизайн приміщення являє собою максимально відкритий простір, розподіл на робочі зони в якому проводиться за допомогою різного виду перегородок (простих в монтажі, мобільних, трансформованих), корпусних меблів (стелажі, шафи).

Номер слайду 27

Дизайн інтер’єру офісу «Європейського»«Європейський офіс» як і американський заснований на максимально відкритому просторі. Однак є одна істотна відмінність: в офісі присутня велика кількість ізольованих кабінетів або кімнат самого різного призначення: кімната відпочинку, кухня для співробітників, приміщення для переговорів, структурні підрозділи компанії.

Номер слайду 28

Дизайн інтер’єру офісу «Японського»«Японський офіс»: дизайн офісу ґрунтується на принципах трудової ієрархії, але при цьому такий інтер’єр завжди відрізняється функціональністю. Розмір і розташування робочого простору, виділеного для працівника, безпосередньо залежить від його посади. Так, керівники, займають центральну площу офісного приміщення, а навколо них розташовуються підлеглі. Керівники завжди сидять обличчям до підлеглих, щоб контролювати їх роботу. Японський варіант організації офісного простору не приймає використання перегородок в інтер’єрі.

Номер слайду 29

Вхідна група

Номер слайду 30

Зона зустрічі клієнта або рецепціяЇї можна віднести до місця загального користування, адже тут зустрічають відвідувачів та координують їхнє подальше переміщення. Приймальня (зона очікування) – це обличчя компанії, вона інформує та справляє перше враження.

Номер слайду 31

Робочі приміщення Зона призначена для діяльності окремого співробітника або цілого колективу. Цей простір повинен підвищувати ефективність роботи та комунікацій колективу, а також вміщати особисті речі працівників. Приміщення може бути поділено перегородками на окремі зони або бути загальним.

Номер слайду 32

Робочі приміщення

Номер слайду 33

Класифікація робочих місць

Номер слайду 34

Кабінет керівника. Кабінет директора оформляється відповідно до особистого стилю та статусу. Саме тут окрему увагу слід приділити дизайну. Оскільки необхідно інтегрувати корпоративний стиль у представницький інтер’єр приміщення.

Номер слайду 35

Типове робоче місце керівника

Номер слайду 36

Кабінет керівника

Номер слайду 37

Кабінет керівника

Номер слайду 38

Кімнати для переговорів, нарад та тренінгів. Простір для групової роботи може містити кілька зон: офіційну і неформальну, зону переговорів з партнерами, клієнтами та зону нарад з підлеглими. Такий кабінет повинен бути просторим і багатофункціональним, мати відповідні меблі в достатній кількості.

Номер слайду 39

Кімнати для тренінгів або конференц-зали

Номер слайду 40

Зони загального користування та відпочинку. Дуже часто в офісах облаштовують так звані «міні простори». Зона харчування, зона відпочинку, кімнату неформального спілкування та зона фітнесу – макси-мально зближують колектив, забезпе-чуючи обмін інфор-мацією та необхід-ний відпочинок.

Номер слайду 41

Зони загального користування та відпочинку

Номер слайду 42

Зони загального користування та відпочинку

Номер слайду 43

Технічні зони. Архівні, гардеробні, підсобні приміщення, приміщення для техніки існують для оптимізації простору офісу.

Номер слайду 44

Модель системи дизайну внутрішнього середовища офісних приміщень для людей з порушеннями опорно-рухового апарату

Номер слайду 45

Фірмовий стиль. Офісні перегородки. Фірмовий стиль — це головна частина брендінга будь-якої компанії

Номер слайду 46

Фірмовий стиль

Номер слайду 47

Фірмовий стиль компанії (корпоративний стиль) Фірмовий стиль компанії (корпоративний стиль) – це те, що визначає вас, виділяє серед тисяч і навіть мільйонів інших організацій. Це «обличчя» Вашої фірми, завдяки якому Вас будуть впізнавати. Щоб ваше «обличчя» було презентабельним і викликало довіру, над ним треба ретельно попрацювати і продумати до найменших та, часом, навіть непомітних деталей.

Номер слайду 48

Що входить до процесу створення фірмового стилю:розробка товарного знаку та логотипу;складання слогана компанії;підбір шрифтів для фірмової документації й подальшої рекламної продукції;вибір кольорової палітри.

Номер слайду 49

Складові фірмового стилю:

Номер слайду 50

Фірмовий стиль. Логотип є не що інше, як графічне або шрифтове зображення, яке є основним розпізнавальним знаком бренду, і чим точніше логотип передає характер бренду, тим швидше його стануть впізнавати.

Номер слайду 51

Розробка фірмового стилю компанії спрямована на забезпечення таких його функцій: Іміджева функція – припускає формування і подальшу підтримку легко і швидко впізнаваного позитивного образу компанії, що підвищить її престиж та репутацію. Позитивне сприйняття самої фірми автоматично переноситься й на продукцію. Ідентифікуюча функція – завдяки корпоративному стилю в свідомості споживача відбувається ідентифікація товару й рекламної компанії з фірмою взагалі. Дифференціруюча функція – саме ця функція і відповідає за те, щоб виділити ваш товар і рекламу із загальної гущі аналогічних. Що в свою чергу полегшить споживачеві процес вибору.

Номер слайду 52

Офісні перегородкиофісні перегородки здатні розділити офісний простір на декілька кабінетів для праці, локації для відпочинку.

Номер слайду 53

Типи офісних перегородок. За типами перегородки ділять на мобільні (розсувні) та стаціонарні (стійкі), а також торгові – призначені для створення або поділу торгових приміщень та сантехнічні – для створення туалетних та душових кабін у місцях загального користування. Також перегородки виконуються з різних матеріалів: скла, полікарбонату, гіпсокартону чи ДСП. Основу конструкції зазвичай складає каркас із алюмінієвого профілю.

Номер слайду 54

Скляні перегородки. Скляні пересувні, розсувні здатні підкреслити особливості стилю, форми простору. Виготовлені із загартованого безпечного скла.

Номер слайду 55

Скляні перегородки. Розсувні скляні перегородки можуть виконувати не лише роль стіни, а й двері. Вони зручні для швидкого поділу простору як у великому, так і маленькому приміщенні. Завдяки даним конструкціям кожна частина приміщення може мати різне призначення, при цьому зберігається цілісність та не порушується освітленість.

Номер слайду 56

Розсувні стіни. Як правило, розсувні стіни використовують для поділу простору на кілька робочих зон або приміщень для переговорів та презентацій. Розсувні стіни легко трансформуються та забезпечують відмінну шумоізоляцію. Підвищена шумоізоляція до 53 д. Б. Можливість встановлення розсувних стін заввишки до 12 метрів. Можливість паркувати панелі будь-де в приміщенні.

Номер слайду 57

Розсувні перегородки. Розсувний варіант. Конструкції із декількох частин, вони складаються у вигляді «акордеону», що дозволяє із двох приміщень створити повноцінне одне. Частіше за все вони встановлюються у офісних приміщеннях, де висока прохідність. Механізм, що використовується для відкривання займає небагато місця.

Номер слайду 58

Колористика офісних приміщень. Функції кольору

Номер слайду 59

На несвідомому рівні колір піднімає у людини настрій і працездатність, але також може, навпаки, дратувати або розслабляти. В сучасних офісах дизайн створюють обов’язково з урахуванням багатьох тонкощів і правил вибору колірної гами для інтер’єру.

Номер слайду 60

Критерії оцінки вибору кольору. В сучасних офісах дизайн створюють обов’язково з урахуванням багатьох тонкощів і правил вибору колірної гами для інтер’єру.

Номер слайду 61

Вибір кольору. Обов’язково варто звернути увагу на розташування приміщення: якщо вікна офісу виходять на південну сторону – в інтер’єрі можна використовувати «холодні» відтінки (синій, блакитний, аметистовий), і навпаки, якщо вікна дивляться на північ, інтер’єр можна «утеплити» (трав’яні відтінки, ліловий, кремовий). Дизайн сучасного офісу передбачає підбір гармонійних колірних рішень, які формують ідеальні стилі оформлення офісів.

Номер слайду 62

Щодо колірної гармоніїЛюдина живе у світі предметів. Кожний колір викликає у неї цілком конкретні реакції й відчуття. Найбільш сприятливі для нервової системи світлі, пастельні тони - зеленувато-блакитний, ясно-сірий, золотавий. Яскраві, контрастні поєднання (синій і жовтогарячий, червоний і фіолетовий) надають інтер'єру особливого колориту, але водночас викликають стомлення, роздратування.

Номер слайду 63

Щодо колірної гармоніїОсновним кольором офісу рекомендується вибирати легкий і нейтральний, але його необхідно «розбавити» яскравими акцентами. Дуже важливо не перевантажувати інтер’єр, щоб замість підйому працездатності у персоналу не почалася апатія або неуважність. Для невеликого офісу переважно використовувати світлі відтінки в інтер’єрі.

Номер слайду 64

Функції забарвлення приміщеньфізіологічна; психологічна; естетична. Фізіологічна функція кольору полягає у впливі на нервову систему людини. Психологічна функція полягає у впливі на психологічний стан людини. Функції кольору поділяються на дві групи:- колір як засіб інформування (застереження);- колір як фактор психологічного комфорту та підвищення продуктивності праці. У відповідності з призначенням кольорів встановлені й відповідні знаки: заборонні, попереджуючі, зобов'язуючі та вказівні. Колір також є засобом створення психологічного комфорту та підвищення продуктивності праці. За емоційно-почуттєвим впливом кольори поділяють на "теплі" та "холодні", "важкі" і "легкі", "тривожні" та "заспокійливі".

Номер слайду 65

Колір як елемент дизайну

Номер слайду 66

Колір як елемент дизайну

Номер слайду 67

Використовуючи співвідношення світла й кольорів, можна змінити зорове сприйняття габаритів і пропорцій приміщення, зробити його візуально вищим або ширшим. Світлі тони стін роблять кімнату просторішою, світлішою, а при насичених контрастних вона виглядатиме меншою, нижчою й темнішою.

Номер слайду 68

Комбінації кольорів: Монохром — відтінки з одного сектору. Комплементарне поєднання — два контрастні відтінки, що лежать навпроти

Номер слайду 69

Комбінації кольорів: Аналогове поєднання — три відтінки, що лежать у суміжних секторах. Класична тріада — контрастні кольори на кінцях рівностороннього трикутника

Номер слайду 70

Комбінації кольорів: Комплементарна тріада — один відтінок та два суміжні з контрастним до нього. Прямокутні й квадратні поєднання — 2 пари контрастних відтінків

Номер слайду 71

Завдання колірної гами. Колірна гама проєкту виконує одразу декілька задач: підкреслює індивідуальні риси проєкту; допомагає створити візуальну відмінність проєкту від конкурентів; забезпечує гармонійне сприйняття продукту та передачу контексту.

Номер слайду 72

Індивідуальні риси проєкту в колірній гамі: Кожен проєкт має власний характер та адресований різним людям. Це проєкт з грунтовним підходом до справ та офіційною манерою спілкування чи, може, навпаки — грайливий та дружній? Кольори здатні розповісти про це.

Номер слайду 73

Візуальна відмінність проєкту від конкурентів. Ми, певно, і самі цього не помічаємо, але часто саме завдяки колірним гамам ми відрізняємо поміж собою банки, споживчі товари, фітнес-зали та бренди з будь-якої категорії чи галузі.

Номер слайду 74

Гармонійне сприйняття продукту та передача контексту. Звісно, що кольори — це не лише спосіб вирізнити проєкт або ж передати його емоцію. На додачу до цього кольори — інструменти для створення продукту. Так, завдяки правильно підібраній палітрі кольорів, тексти стає зручно читати, кнопки дії в інтерфейсі привертають до себе увагу, забороняючі дорожні знаки передають попередження водіям.

Номер слайду 75

Сучасні офісні мебліголовні критерії для офісних меблів

Номер слайду 76

Меблі для офісу. Проект розміщення меблів або розстановка меблів в офісі – одне з найбільш цікавих, але при цьому важких завдань. Офісні меблі повинні одночасно відповідати багатьом параметрам: мають бути зручними, ергономічними, міцними, запобігати виникненню захворювань хребта і підходити по стилю під інше устаткування.

Номер слайду 77

Існує декілька головних критеріїв для офісних меблів: надійність; зручність; естетика; ергономіка; функціонал.

Номер слайду 78

Меблі для офісу. Комп’ютерне крісло працівника — головний атрибут будь-якого офісу. Воно зобов’язане поєднувати комфорт при довгому сидінні та функціонал, необхідний для якісної роботи. Крісло має без проблем обертатися: адже часто потрібні документи чи офісна техніка знаходяться збоку, а не перед очима. Знизу — обов’язково безшумні ролики. Зайвий шум у робочій зоні, звісно ж, нікому не потрібен.

Номер слайду 79

Меблі для офісу. Для переговорів чи нарад стіл повинен бути достатньо великим, щоб комфортно розмістити за собою від 2-3 до десятка людей одночасно. У керівників завжди набагато більше турбот. А значить стіл для них буде більшим за габаритами, з великою кількістю шухляд чи полиць. Працівники, зазвичай, відповідають лише за обмежену кількість задач. Для більшості вистачить відносно невеликі столи: поставити ноутбук чи монітор, покласти стандартну канцелярію, розмістити важливі документи. Все решта можна розмістити на полицях стелажів окремого кабінету або зони. Офісним кухням потрібні поверхні, які не бояться пролитої рідини та розсипаної їжі. Поверхня робочого столу, зазвичай доволі гладка, без рельєфного покриття. Таким чином, комп’ютерна миша не пошкодить свої ніжки та працюватиме без помилок. Інакше доведеться купувати спеціальні килимки.

Номер слайду 80

Меблі для офісу. Стелажі для документів — річ масивна та надійна. Адже саме тут будуть зберігатися важливі папери, великі та товсті папки. Все те, що обов’язково знадобиться, але потім. При їх виборі зверніть увагу на кількість полиць: як відкритих, так і закритих. Обирайте ті, що зможуть вмістити всю вашу необхідну канцелярію та самі помістяться у просторих (чи не дуже) офісних приміщеннях.

Номер слайду 81

Столи зі змінюваною висотою стільниці (Conset 501-15-7 S):а – індивідуальний;б – блок столів «обличчя до обличчя» (face-to-face).

Номер слайду 82

Стільці для профілактики захворювань хребта:а – ергономічний стілець з 8 вузлами налаштувань (GT Chair MARRIT GT07-39 X); б – стілець-сідло (Salli – Twin); в – накладка сидіння-балансир (Humantool); г – колінний стілець (Jobri® Jazzy); д – стілець для роботи стоячи (Frapett Solo 7000).

Номер слайду 83

Додаткове ергономічне обладнання робочого місця: а – динамічний підтримувач передпліччя (Ergorest 350); б – статична ліктьова підставка (Salli – Ergo. ELBO); в – кріплення-регулятор для монітору (Lumi LDT39-C012); г – підставка для ніг (DESQ 60076)

Номер слайду 84

При розробці дизайн проєкту виходьте із завдань офісу: клієнти відвідують рідко – створіть максимально комфортні умови для персоналу; клієнти бувають часто – зосередьтеся на комфорті спілкування зі співробітниками, позитивному іміджеві.

Номер слайду 85

Дякую за увагу! Гарного дня!

pptx
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку