Будова тіла. Познайомтесь, я дитина,Хоч маленька, а людина. Всі частини тіла знаю,Визначаю й називаю.Є у мене головаІ вона творить дива,Шия голову тримає,Повертає, нахиляє.Є у мене дві руки,Це мої помічники. А непосидючі ноги Прокладають в світ дороги. Тулуб з’єднує частини,Є живіт у мене й спина.І всьому хребет опора, Ось така моя будова.
Номер слайду 3
Про що розповідалося у віршові? Назвіть частини тіла названі у вірші. Чи всі люди мають однакову будову тіла?Чим вони відрізняються?
Номер слайду 4
Заглянь, заглянь, сонечко,До нас у віконечко,Тут малята граються,Тебе дожидаються.
Номер слайду 5
Дидактична вправа “Мама яка?” Мета: діти добирають епітети до слова мама: красива, люба, добра, мила,…
Номер слайду 6
Дидактична вправа “Який? Яка? Яке?” Мета: збагатити словник прикметниками, вчити помічати «свої» ознаки дивлячись в люстерко. За чим розрізняють хлопчиків і дівчаток? (за одягом)
Номер слайду 7
Дидактична гра “Скажи навпаки”Мета: збагачення словника антонімами. Дівчатка низенькі, а хлопчики - … (високі)Дівчатка волосся відрощують, а хлопчики … (стрижуть)У хлопчиків волосся коротке, а у дівчаток … (довге)Хлопці сильні, а дівчатка … (слабкі)Дівчата боязкі, а хлопці … (відважні)Коли дівчинка виросте вона стане - жінкою, а хлопчик -… (чоловіком)Жінка народить дитину стане – мамою, а чоловік …(папою)Для онуків жінка – бабуся, а чоловік(… дідусь)