3 клас: поділено словникові слова на 4 групи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Депутáт, секýнда, черéшня, черéмха, колекти́в, очерéт, фéрмер, пшени́ця, апельси́н, апети́т. Горизóнт, гримі́ти, дирéктор, кипі́ти, елéктрика, тривóга, хвили́на, кишéня, коридóр, крини́ця, минýлий, вóгнище, пирі́г, абрикóс. Асфáльт, адрéса, áйстра, аквáріум, велосипéд, вокзáл, внéсок, вдячний, гармóнія, космонáвт,милосéрдний, комбáйн, при́язний. Президéнт, децимéтр, сантимéтр.
1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е»Депутáт, секýнда, черéшня, черéмха, колекти́в, очерéт, фéрмер, пшени́ця, апельси́н, апети́т. Ці слова пов’язуємо цікавою фантастичною розповіддю. Учні легко її запам’ятовують і знають, якщо слово з цієї розповіді, то треба писати у словах, у ненаголошеній позиції, букву «Е»
1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е» РОЗПОВІДЬ до першої групи слів Депутáт за секýнду з’їв черéшню, набрав черéмхи і пішов пригостити свій колекти́в. По дорозі, за очерéтом, він побачив фéрмера, який косив пшени́цю. І пригостив його апельси́ном, а той з’їв його з апети́том.
2 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «И»Горизóнт, гримі́ти, дирéктор, кипі́ти, елéктрика, тривóга, хвили́на, кишéня, коридóр, крини́ця, минýлий, вóгнище, пирі́г, абрикóс. Ці слова пов’язуємо другою цікавою розповіддю. Учні швидко її запам’ятовують і знають, якщо слово з цієї розповіді, то треба писати у словах, у ненаголошеній позиції, букву «И»
2 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «И» РОЗПОВІДЬ до другої групи слів На горизóнті почало гримі́ти. А в дирéктора саме кипі́в чайник. Раптом вимкнули елéктрику і директору стало тривóжно. Він хвили́ну подумав, поклав руки в кишéні і пішов по коридóру. У дворі школи постояв біля крини́ці. Минýв час, директор дібрався додому, розпалив вóгнище і спік пирі́г з абрикóсами.
Для кращого запам’ятовування (опора на образи), додаємо картинки. На горизóнті почало гримі́ти. А в дирéктора саме кипі́в чайник. Раптом вимкнули елéктрику і директору стало тривóжно. Він хвили́ну подумав, поклав руки в кишéні і пішов по коридóру. У дворі школи постояв біля крини́ці. Минýв час, директор дібрався додому, розпалив вóгнище і спік пирі́г з абрикóсами.
3 група: Асфáльт, адрéса, áйстра, аквáріум, автомобіль, велосипéд, вокзáл, внéсок, вдячний, гармóнія, космонáвт, милосéрдний, комбáйн, комбайнер, при́язний.«Айстра, комбáйн, комбайнер»Комбайнер Йосип на комбайні косить айстри.«Вокзáл»Коля поїхав на вокзал.«Автомобіль, космонáвт» Віталька їде на автомобілі і мріє бути космонавтом.
«Асфальт» При написанні цього слова діти можуть зробити помилку – написати «в», а не «ф». Ми підібрали листівку, на якійзображено машину, що їде по асфальту. На передній частині машини видно дві фари з різних кінців, а посередині – випуклу деталь (тобто уявляємо букву «ф»). Отже, при написанні слова «асфальт» учні пригадують цю листівку.
«Аквáріум»Щоб запам’ятати, що в цьому слові слід писати «у», ми знайшли на листівці цю букву – маленький пінгвінтримає вудку з волосінню, які разом нагадують букву «у».«Велосипéд»Уявляємо руль, круглу частину, до якої кріпляться педалі, та багажник велосипеда. Ці частини велосипеда схожі на букви, які слід писати у цьому слові.
Технології ейдотехніки задіюють резерви правої півкулі головного мозку, сприяють розвитку образної пам’яті, образного мислення, творчих здібностей. Це спосіб якісного засвоєння нової інформації шляхом свідомого утворення асоціативних зв’язків, за допомогою спеціальних методів і прийомів. Для запам’ятовування словникових слів було використано методи - фантастичні розповіді, асоціації, робота з листівками та картинками.