Продзвенів уже дзвінок. Починаємо урок. Сядьте, діти, всі рівненько,Посміхніться всім гарненько.- Добрий день!
Номер слайду 3
Що роблять діти?Скільки дітей розмовляє?А може більше осіб брати участь у розмові?Як називається розмова двох і більше осіб?
Номер слайду 4
Запам’ятайте!Діалог – це розмова двох або декількох осіб. Діалог складається з реплік. Репліка – це слова, звернені до співрозмовника.
Номер слайду 5
(с.20)Робота з підручником. «Чарівна паличка» Читаємо самостійно напівголосно Читаємо для друга Читаємо назагал
Номер слайду 6
Руханка
Номер слайду 7
Робота над розумінням тексту. Хто головні герої твору?Про що йдеться у творі ?Чому тато подарував дівчинці «чарівну паличку»?Яка головна думка твору?Як думаєш, чи здійсниться мрія дівчинки?Складіть список з п’яти справ, які можуть розважити дівчинку.
Номер слайду 8
Що тато назвав чарівною паличкою?А. Фломастер. Б. Олівець. Як тато назвав ображену донечку?А. Пеппі Довгапанчоха. Б. Пані Ображальська. Яку казку тато обіцяв прочитати? А. Котигорошко. Б. Ріпка. Як звали дівчинку?А. Марійка. Б. Христинка. Куди пішла мама?А. В супермаркет. Б. В перукарню. Де сидів тато?А. Біля телевізора. Б. Біля комп’ютера. АБЗакріплення вивченого.