Тема: Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
Мета:
Тип уроку: засвоєння та застосування нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп'ютери, підручники, презентація, проектор.
Повторюємоhttp://vsimppt.com.ua/1. У чому полягає процес опрацювання даних?2. Які нові дані можуть бути отримані в результаті опрацювання даних про: а) кількість та ціну проданих у магазині товарів; б) зріст учнів класу; в) відстань між двома населеними пунктами та швидкість руху потягу, що курсує між ними?З. У чому полягає процес кодування повідомлень?4. З якою метою кодують повідомлення?5. З якою метою звуки музики кодують нотами; повідомлення про особливості руху по дорозі кодують дорожніми знаками?
Домашнє завдання. Стор.6-7, опрацювати(Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів)Інформаційна підтримка: http://inf8-st.blogspot.com/Практичне завдання (Office 365): 1. Створити QR-код власного фото (картинка)2. Портфоліо про себе (текстової інформації)http://vsimppt.com.ua/*