Презентація "ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ "

Про матеріал
Презентація знайомить з основними рекомендаціями та формами організації дистанційного навчання. Наводяться приклади та демонструються форми мотивації учнів, корегування діяльності вчителя, педагогічні прийоми, засоби та інструменти дистанційного навчання. Наводяться приклади форм комунікації, веб-ресурси та форми цифрової творчості учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Басько Т. П. Спеціаліст вищої категорії, старший вчительвикладач мистецтва

Номер слайду 2

ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ТА ІНСТРУМЕНТИДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 3

МЕТОДОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯВЗАЄМОДІЯ МІЖ УЧАСНИКАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУзавдання

Номер слайду 4

Запроваджуючи дистанційне навчання слід зважати:

Номер слайду 5

Як уникнути хаосу в організації дистанційного навчання?

Номер слайду 6

Дистанційне навчання дасть результати, лише якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу. Вчитель/ка зобов’язаний/а. Виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надавати інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряти й оцінювати їх, надавати відгуки на виконані завдання. АЛГОРИТМрозуміти мету, план виконуваних завдань, інструментарій для праці, її обсяг, методику оцінювання виконаної роботи.

Номер слайду 7

Рекомендуєтся

Номер слайду 8

Завдання вчителям та асистентам вчителів інклюзивних класів/груп індивідуальної освітньої траєкторії осіб з особливими освітніми потребами

Номер слайду 9

Учні мають:

Номер слайду 10

Батьки зобов’язані:

Номер слайду 11

Перед початком роботи бажано зробити:

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: КОМУНІКАЦІЯ МІЖ УЧИТЕЛЕМ ТА УЧНЯМИ

Номер слайду 14

Завдання вчителя/вчительки

Номер слайду 15

Мотивація досягнення

Номер слайду 16

МЕТОД СЕНДВІЧАПохвала. Вказівка на недоліки. Похвала-мотивація

Номер слайду 17

ГНУЧКІСТЬ МІСЦЯ, ЧАСУ, ТЕМПУ ТА ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ

Номер слайду 18

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ

Номер слайду 19

Педагогічні прийоми

Номер слайду 20

Найголовніша профілактика списування — розумна помірність навантаження.

Номер слайду 21

ЗАСОБИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯКритерії вибору засобів організації дистанційного навчання:.

Номер слайду 22

Що потрібно ураховувати?

Номер слайду 23

Основні форми онлайн-комунікації

Номер слайду 24

Соціальні мережі, служби обміну миттєвими повідомленнями

Номер слайду 25

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Приклади реалізації комунікаційної структуриза допомогою різних сервісів. Padlet.com — це віртуальна дошка, на якій можна розміщувати окремі плитки-дописи з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати файли, аудіо-, відеозаписи.

Номер слайду 30

Google Classroom — це один із сервісів Google, призначений для створення віртуальних класів.

Номер слайду 31

G Suite for Education. Для дистанційних занять у закладі формальної освіти потрібно заздалегідь подбати про розгортання G Suite for Education (https://gsuite.google.com/intl/uk/) — безкоштовної платформи з корпоративними обліковими записами для всіх учасників освітнього процесу.

Номер слайду 32

Створення комунікативного простору використовується:

Номер слайду 33

Створення простору для організації дистанційного навчання, його функції.

Номер слайду 34

ІНСТРУМЕНТАРІЙДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 35

Січень 2020 р. Освітній хаб «ОСВІТА «3.0»»

Номер слайду 36

Скрінкаст

Номер слайду 37

Youtube

Номер слайду 38

Онлайн-дошки https://jamboard.google.com/ https://miro.com/app// Тести Google-форма https://www.classtime.com/uk

Номер слайду 39

Практика та інструменти формувального оцінювання

Номер слайду 40

Цифрова творчість учнів

Номер слайду 41

Що робити, коли використання цифрових та онлайн-технологій неможливе?

Номер слайду 42

МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ РІЗНОГО ВІКУВчителі недооцінюють значення встановлення взаємин з батьками. Найкращий спосіб уникнути непорозумінь з батьками — чіткі правила спілкування, які варто запропонувати з самого початку навчання. Первинна комунікація вчителя/вчительки початкових класів з батьками з організаційних питань має бути довшою і тривалішою. Поширена помилка вчителів і початкових класів, і основної та старшої школи — це недостатня комунікація або звернення лише тоді, коли виникають проблеми.

Номер слайду 43

Зворотний зв’язок під час оцінювання навчальних результатів

Номер слайду 44

Формувальне оцінювання

Номер слайду 45

Методу ПОРТФОЛІО

Номер слайду 46

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 47

МОТИВАЦІЯ ТА НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ УЧНІВОСНОВНОЇ І СТАРШОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 48

Співпраця з учнями основної школи

Номер слайду 49

МЕТОДИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 50

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬскладають за будь-якого режиму;забезпечення якнайбільш рівномірного навантаження на учасників освітнього процесу;забезпечення гнучкості графіка навантаження, розміщення уроків з урахуванням базових вимог. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ/ВЧИТЕЛЬКИПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯзначна частина часу вчитель/ка витрачає на підготовку до уроку та аналізу власної діяльності;вчитель/ка не мусить працювати цілодобово і має дбати про себе.

Номер слайду 51

РЕЖИМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 52

Асинхронний режим включає:записані презентації, такі як слайд-шоу та відео;електронну пошту;дошки для обговорень;групи в соціальних мережах або Viber.опрацювання матеріалу має бутидиференційованим, практико-орієнтовані та творчі.учителю варто чітко прогнозувати час, який знадобиться для виконання завдань. Синхронний режим включає:співпраця в режимі реального часу. розрахування своїх дій та видів робіт;передбачення часу на розв’язування практичних завдань; використання різних інструментів дистанційного навчання; врахування результатів роботи;зворотний зв’язок;перевага синхронного режиму в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час.

Номер слайду 53

Приклад розкладу занять (7 клас)

Номер слайду 54

Орієнтовний графік роботи вчителя9.00-10.00: підготовка та розміщення навчальних мате-ріалів на платформі10.00-13.00: проведення уроків (з використанням обраної платформи та інструментів дистанційного навчання)13.00-14.00: 5-10-хвилинні онлайн-консультації (індивідуальні або в малих групах, перевірка творчих завдань, самостійної роботи тощо)15.00: рефлексія, підготовка до наступного робочого дня

Номер слайду 55

ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК

Номер слайду 56

ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮОрієнтиром для оцінювання є очікувані результати навчання здобувачів. Вчителю варто скоригувати календарно-тематичне планування, визначити основний матеріал і той, що підлягає повторенню або пропедевтиці.

Номер слайду 57

Пропедевтикапроцес підготовки учня до самостійної професійної діяльності

Номер слайду 58

МЕТОД «Низький поріг, висока стеля, широкі стіни»

Номер слайду 59

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Номер слайду 62

ВИСНОВКИ Узгодити взаємодія всіх учасників освітнього процесу. Обговорити і визначити зміну форм навчання з педагогічним колективом. В педколективі визначити відповідальну особу, координатора дистанційного навчання, який/яка комунікуватиме щодо питань організації дистанційного навчання. Надати допомогу в опануванні інструментарію, організувати експрес-навчання, створити банк корисних посилань. Не тиснути на вчителя, якщо в нього щось не виходить. Створити атмосферу співпраці, підтримки й допомоги. Колегіально по кафедрах відпрацювати альгоритм адаптиції та дистанційного викладання навчальних предметів.

Номер слайду 63

Адаптувати навчальні програми, розклад та завдання для уникнення перевантаження. Визначити та затвердити робочий час вчителя. Організувати можливість працювати вчителям, за потреби, у школі. Означити та затвердити навчальні матеріали для оволодіння відповідними компетентностями, дотримуючись принципу академічної доброчесності. Для батьків організувати відео конференцію, чат, тощо і обговорити форми співпраці та інші організаційні питання, скоординувати роботу всіх у зручному форматі. Створити комунікативний простір. Оприлюднити алгоритм роботи під час дистанційного навчання ( де отримати інформацію, як спілкуватися, коли і як отримати інформацію про оцінювання, тощо). Колегіально по кафедрам обговорити та затвердити види завдань і форми контролю та оцінювання.

Номер слайду 64

Зворотний зв’язок (Анкета)

Номер слайду 65

Жовтий, тут хтось є і спостерігає!

pptx
Додано
5 січня 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку