Презентація "Організація інклюзивного навчання у початковій школі"

Про матеріал
Дидактичний матеріал "Організація інклюзивного навчання у початковій школі" на допомогу організації освітнього процесу для учнів та батьків
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лебединець Оксана Вікторівнавчитель початкових класів, заступник директора з НВРХарківська загальноосвітня школа Ι - ΙΙΙ ступенів № 91 Харківської міської ради Харківської областіВиступ на батьківських зборах на тему «Організація інклюзивного навчання в початковій школі»

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 Знайомство з батьками2 Особливості інклюзивної освіти в школі3 Організація навчального процесу, обов’язки вчителя-асистента4 Обговорення с батьками спільного навчання дітей норми з дітьми з особливими освітніми потребами5 Наша допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами6 Підсумки. План проведення зборів

Номер слайду 3

Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу. Особливості інклюзивної освіти в школі

Номер слайду 4

Школа створює рівні можливості для життєдіяльності та розвитку дітей з особливими потребами в суспільстві. Спеціалісти стверджують, що якщо дитина з особливими потребами вчиться у колективі звичайних здорових дітей, це позитивно впливає на дітей з особливими потребами (їхній розвиток підвищується). Навчання в інклюзивних класах допомагає їм адаптуватися до нормальних життєвих ситуацій, позбутися відчуття ізольованості, відчуження; вчить дітей, які поряд, спілкуватися на рівних, працювати та допомагати разом. Для того, щоб дитина нормально розвивалася і добре почувалася, батьки та школа повинні стати для неї однією великою сім’єю. Особливості інклюзивної освіти в школі

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Під час проведення уроків та протягом навчального дня, в класі буде працювати асистент вчителя, завданням якого є допомога вчителю та дитині з ООП, в разі потреби - іншим учням класу. Саме асистент вчителя допомагає дитині з особливими освітніми проблемами працювати за програмою. Ваші діти також можуть надати допомогу дитині з особливими освітніми потребами, прийти на допомогу в разі потреби. Всі ці дії сприятимуть згуртуванню колективу та вчать дітей, які поряд, спілкуватися на рівних, працювати та допомагати разом. Організація навчального процесу, обов’язки асистента вчителя

Номер слайду 7

Чи не вийде так, що вчитель приділятиме більше уваги дитині з особливими потребами порівняно з іншіми дітьми, та учні не встигатимуть за навчальною програмою?Ми вже говорили про посаду асистента вчителя - фахівця, який і допомагатиме дитині з особливими освітніми проблемами. Кожен педагог буде намагатися зробити процес більш гнучким, щоб усі діти могли опанувати матеріал. В мене виникає занепокоєння з того, що моя дитина побачить прояви інвалідності однокласника та її реакція буде неоднозначною. Я рекомендую після нашої з вами зустрічі провести бесіди зі своїми дітками, рекомендую переглянути відео, спеціалізовану літературу, мультиплікаційні фільми про особливих дітей, людей. Все це допоможе підготувати дитину до зустрічі з дитиною з ООП. Крім того, в школі є практичний психолог, який обов’язково буде працювати з вашими дітьми, та проводити корекційні заняття з дітьми з особливими потребами. Чи не буде дитина з особливими потребами ображати однокласників?Якщо таку дитину допустили до навчання, то її діагноз дозволяє навчатися нарівні з іншими дітьми. До того ж у класі перебувають учитель та асистент - вони не допустять виникнення проблемної ситуації. Увесь клас знаходиться під наглядом дорослих. Обговорення з батьками спільного навчання дітей норми з дітьми з особливими освітніми потребами

Номер слайду 8

Ми з вами можемо допомогти батькам дітей з особливими потребами, адже для них навчання їхніх дітей в школі з дітьми норми - це новий життєвий етап, і не кожен з батьків легко на це погоджується. В декого з батьків має місце тривога та невпевненість в тому, що їхній дитині буде комфортно серед звичайних дітей. Ми дійсно повинні допомогти таким батькам, підтримати їх добрим словом, своїми діями. Провести певну роботу дома зі своєю дитиною, поговорити про таких діток, розповісти, як потрібно з ними спілкуватися та поводитись. Розмовляйте з дітьми, вчіть їх толерантності, доброті, знайдіть потрібні слова, щоб пояснити своїй дитині, що з такими дітьми можна і слід дружити, разом з ним вчитися і навчатися – і вони вас почують. Наша допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 9

Ми повинні пам’ятати:

Номер слайду 10

https://courses.ed-era.com/asset-v1: Ed. Era-Smart. [email protected][email protected]_inclusia-batky_KIS.pdf Посібник «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» https://www.youtube.com/watch?v=u. Ve8 CLHDI68 Мультфільм про інклюзіюhttps://www.youtube.com/watch?v=3 IO9ukj0 FQA Вебінар "Хто вони - діти з особливими освітніми потребами?«Матеріали, рекомендовані до ознайомлення

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федьович Христина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
14 січня
Переглядів
550
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку