Розвиток особистості як педагогічна проблема

Про матеріал
Розвиток особистості як педагогічна проблемаРозвиток особистості як педагогічна проблемаРозвиток особистості як педагогічна проблема
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток особистості як педагогічна проблема. Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 2

Вікові кризи у розвитку особистості школяра. Криза розвитку. Криза розвитку - зосередження різких і капітальних зрушень і зсувів, змін і переломів особистості дитини. Криза розвитку виникає на стику двох віків і знаменує собою завершення попереднього вікового періоду і початок наступного. Сутністю кожної кризи є перебудова внутрішнього переживання, що визначає ставлення дитини до середовища, зміна потреб і спонукань, рушійні його поведінкою. Причиною виникнення кризи є незадоволення нових потреб дитини. Суперечності, що становлять суть кризи, можуть протікати в гострій формі, породжуючи сильні емоційні переживання, порушення у поведінці дітей, у їхніх взаєминах з дорослими. 03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 3

Продовження…Вікова криза - цілісні зміни особистості дитини, які виникають при зміні стабільних періодів, які відокремлюють один віковій період від іншого. Вікові кризи визначаються межами стабільних періодів: криза новонародженого, криза одного року, криза трьох років, криза семи років, підліткова криза. Під час кризи дитина за дуже короткий термін змінюється у основних рисах цілком. Зміни в період криз охоплюють три основні компонента: «соціальну ситуацію розвитку», провідний тип діяльності, структуру свідомості дитини. Цікавий факт. Слово «педагог» родом з Древньої Греції і означає дослівно « той, що веде дитину ». Але називали так не вчителя, а раба, котрий відводив дитину в школу і приводив назад.03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 4

На вашу думку якими шляхами можливо подолати кризу розвитку у школяра?03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій. Питання до вчителя та аудиторії

Номер слайду 5

Фактори, що впливають на розвиток особистості. Спадковість Спадковість — відновлення в нащадків біологічних особливостей батьків. Від неї залежить як те спільне, що визначає належність індивіда до людського роду загалом, так і те відмінне, що робить людей різними за зовнішнім виглядом і внутрішніми якостями. Маю ще до цього розділу невелику цитату:"Спадковість, оточення, випадковість - ось три речі, керуючі нашою долею.”Рюноске Акутагава03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 6

Виховання. Виховання не може змінити вроджений тип вищої нервової системи, але здатне внести корективи в силу і динамічність нервових процесів. Природні задатки можуть розвинутися в здібності тільки під впливом виховання і залучення людини до відповідного виду діяльності. Виховання визначає вияв і вдосконалення задатків і здібностей. Цікавий факт. У В’єтнамі батьки рідко беруть участь у вихованні дітей, там малеча з дитинства фактично "сама по собі". Діти багато часу проводять на вулиці та навчаються соціальним навичкам у своїх однолітків або старших.03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 7

Запитання. На вашу думку який фактор більше всього впливає на розвиток особистості?03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 8

Особистість. Особистість - прояв соціальної сутності людини. Також воно має особливості психології: спрямованість, мотивація, здібності, характер, темперамент. В момент народження дитина не є особистістю, але особистістю віна стане тільки в людському суспільстві.“Ти сам – остання з усіх таємниць” Оскар Уальд03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 9

Східна та західна цивілізаційна модель особистостіПотрібно відзначити, що в східних мовах (китайській, японській) поняття особистості зв'язується не тільки і не стільки з обличчям людини, але і з усім його тілом. Як у східному, так і в західному мисленні збереження свого "обличчя", тобто особистості - це категоричний імператив людського достоїнства, без чого наша цивілізація втратила би право називатися людською. Наприкінці XX століття це стало справжньою проблемою для сотень мільйонів людей, через вагу соціальних конфліктів і глобальних проблем людства, що можуть стерти людину з лиця землі. Цікавий факт. У європейській традиції обличчя розглядається в опозиції з тілом, тому що обличчя символізує душу людини, а для китайського мислення характерне поняття "життєвість" куди входять і духовні, і тілесні якості індивіда.03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 10

Теорії розвитку особистостіКогнітивний напрям. Теорії когнітивного напряму займають проміжне положення між біогенетичними і социогенетическую підходами, оскільки провідними детермінантами розвитку вважають і генотипическую програму, і умови, в яких ця програма реалізується. Тому рівень розвитку (рівень досягнень) обумовлюється не тільки розгорткою генотипу, але й соціальними умовами, завдяки яким відбувається когнітивний розвиток дитини.03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 11

Теорії розвитку особистостіСоціогенетичний напрям. Социогенетический підхід, представники якого роблять акцент на вивченні процесів соціалізації людини, освоєння ним соціальних норм і ролей, придбання соціальних установок і ціннісних орієнтації, яке відбувається під впливом середовища, насамперед, тих соціальних груп, які складають найближче оточення людини. Середа є визначальним чинником формування особистості, її вплив практично необоротно.03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 12

Теорії розвитку особистостіБіогенетичний напрям. Біогенетичний підхід, в центрі уваги якого знаходяться проблеми розвитку людини як індивіда, що володіє певними антропогенетически властивостями (темперамент, вік, стать), який проходить різні стадії дозрівання в міру реалізації філогенетичної програми в онтогенезі. Людина, з позицій даного підходу, суто природна істота. Його духовні властивості мають біологічну основу. Розвиток і поведінка визначається вродженими потребами, потягами та інстинктами, а також зовнішніми вимогами, до яких людина змушена пристосовуватися. “Особистість — це лише шлях. Людина, яка обрала цей шлях, — ось головне.”Антуан де Сент-Екзюпері03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 13

Запитання. На вашу думку яка теорія розвитку особистості більше всього зацікавила вас?03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій

Номер слайду 14

“ Тільки через невдачі ми осягаємо мудрість. Поразка здатна дати нам найцінніший досвід на майбутнє. ”Коносуке Мацушіта“ Кризи, що повторюються, — це лише симптом недбайливості і ліні. ”Пітер Друкер03.10.2020 Студент 3-го курсу групи Інб-1-18-4.0d Мельник Андрій. Цитати великих людей

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
14 січня 2021
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку