Презентація "Організація комплексної корекційно - розвиткової роботи з молодшими школярами із порушеннями психофізичного розвитку"

Про матеріал
Організація комплексної корекційно - розвиткової роботи з молодшими школярами із порушеннями психофізичного розвитку. Результати відсоткового співвідношення дітей за методикою «Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» у експериментальній та контрольній групі на констатувальному етапідослідження
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація комплексної корекційно - розвиткової роботи з молодшими школярами із порушеннями психофізичного розвитку

Номер слайду 2

Програма «Здорова дитина – щаслива родина»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Фізичний розвиток. Мета. Здоров’я зберігаючі технології Очікувані результати Кількість годин, спеціалісти Зняття розумової втоми та навантаження, розвиток м’язової сили, координції рухів, налагодження відносин в колективів, налагодження кровообігу, сенсорний розвиток. Загально – педагогічні : Кардіо - вправи; ігри та вправи на координацію рухів; ЛФК; масаж; релаксація; пропаганда здорового способу життя з боку вчителів, батьків, старших учнів. Спеціальні: TRX – тринажер ; Дні здоров’я Підвищення рівня адаптивності, оптимізація мислинннєвої діяльності, налагодження зв’зку рук та очей, координація10 занять по 30 хвилин Психічний розвиток. Розвиток мовлення, прагнення до роботи у групі, розвиток дрібної моторики та мислення, пам’яті, уяви, формування «Я» дитини. Загально педагогічні : психогімнастика, аутотренінг. Спеціальні: кімната казкотерапії, постановка діалогів та сценок з життя у школі; пальчиковий театр; театр тіней; проведення вистав та свят разом із батьками; використання кімнати соціальної адаптації. Покращення монологічного та діалогічного мовлення дітей, довготривалої пам’яті, дрібної та загальної моторики – уяви. Постанова вистав для старших та молодших класів разом із батьками.10 занять по 60 хвилин. Духовий розвиток. Прищеплення дітям відчуття прекрасного та бажання його творити, ознайомлення з релігійними традиціями та культурними надбаннями, засвоєння морально – етичних норм суспільства. Загально-педагогічні: прослуховування та обговорення музичних творів. Спеціальні: проведення виставок художніх робіт що сезону; постановка міні спектаклів до свята осені. Соціалізація та поява бажання до творчої діяльності; засвоєння традицій та культури народу6 занять по 45 хвилин 

Номер слайду 3

Результати відсоткового співвідношення дітей за методикою «Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» у експериментальній та контрольній групі на констатувальному етапідослідження{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень. Зріст(кг)Вага(кг)Обхват грудної клітини (кг)Зріст (ЕГ)Вага (ЕГ)Обхват грудної клітини (ЕГ)Високий33%47%17%36%48%39%Вище середнього20%10%13%19%23%6%Середній37%43%60%42%29%45%Нижче середнього10%0%7%3%0%10%Низький0%0%3%0%0%0%

Номер слайду 4

Результати контролю групи за методикою« Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» на констатувальному етапі

Номер слайду 5

Результати контролю групи за методикою« Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» на констатувальному етапі

Номер слайду 6

Результати контролю групи за методикою« Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» на констатувальному етапі

Номер слайду 7

Результати контролю групи за методикою« Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» на констатувальному етапі

Номер слайду 8

Результати експериментальної та контрольної групи за методикою «Сходинки» В. Г. Щур на констатувальному етапі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень самооцінки Експериментальна група Контрольна група. Завищена58%47%Адекватна19%19%Занижена23%34%

Номер слайду 9

Результати експеременталної та контрольної групи за методикою «Сходинки» В. Г. Щур на констатувальному етапі

Номер слайду 10

Результати експериментальної та контрольної групи за методикою «Тест тривожності » Р. Теммла, М. Дорки, В. Амена на консттувальному етапі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень тривожностіЕкспериментальна група. Контрольна група. Високий55%53%Середній27%23%Низький18%24%

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Показники розвитку досліджуваних дітейввічливість, толерантність - неодноразово були зафіксовані факти неввічливого відношення до інших учнів (частіше);відсутність рамок - 35 % дітей були помічені у псуванні речей інших школярів;творча активність - лише 12 % усіх досліджуваних приймали участь у творчих конкурсах, запропонованих в школі;доброзичливість - 96 % дітей завжди приходили на допомогу, якщо їх хтось просив.

Номер слайду 13

Результати відсойкового співвідношення дітей за методикою «Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» у та контрольній групах на контрольному етапі експериментальній дослідження{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень. Зріст (ЕГ)Вага (ЕГ)Обхват грудної клітини (ЕГ)Зріст (КГ)Вага (КГ)Обхват грудної клітини (КГ)Високий33%27%12%35%40%17%Вище середнього30%33%20%20%52%13%Середній37%40%68%40%8%60%Нижче середнього0%0%0%5%0%0%Низький0%0%0%0%0%0%

Номер слайду 14

Результати відсойкового співвідношення дітей за методикою «Оцінка фізичного розвитку методом сигмальних відхилень» на констатувальному та контрольному етапах

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Результати експерементальної та контрольної групи за методикою «Сходинки» В. Г. Щур на контрольному етапі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень самооцінки. Експериментальна група. Контрольна група. Завищена63%60%Адекватна 77%40%Занижена0%0%

Номер слайду 17

Номер слайду 18

𝑈=𝑛1∙𝑛2+𝑛𝑥 ∙(𝑛𝑥 +1)2 −𝑇𝑥  𝑛1- кількість досліджуваних в першій групі𝑛2- кількість досліджуваних в першій групі𝑇𝑥 - більша з двох рангових сум𝑛𝑥 − кількість досліджу в групі з більшою ранговою сумою 

pptx
Додав(-ла)
Кізіль Марина
Додано
18 листопада
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку