Цифрова компетентність сучасного вчителя.
(Онлайн опитування)
Онлайн-опитування щодо готовності вчителів до використання онлайн засобів під час здійснення дистанційного та змішаного навчання.
Мета: визначити, як саме вчителі закладу організовують дистанційне навчання та які засоби вони використовують для проведення уроків під час дистанційного та змішаного навчання, які онлайн-ресурси використовуються для підготовки до уроків, що саме з цих ресурсів є найбільш популярним і корисним для учнів та вчителів.
1. ПІБ вчителя
2. Який предмет викладаєте?
3. Чи застосовуєте Ви ІКТ у роботі?
4. Як давно використовуєте інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у професійній діяльності:
(1рік; 2 роки; 3 роки, більше 5 років; не використовую).
5. Де Ви проходили підготовку та підвищення рівня кваліфікації щодо впровадження та використання ІКТ?
(на курсах підвищення кваліфікації; самонавчання; не проходив взагалі, інше).
6. Чи потрібно Вам підвищення рівня кваліфікації щодо використання ІКТ в професійній діяльності?
(так; ні)
7. Оцініть свою готовність до використання ІКТ в своїй професійній діяльності:
(не володію комп’ютерними технологіям, не бачу необхідності використання ІКТ в своїй роботі; не використовую ІКТ в силу різних обставин, але розумію їх необхідність; володію лише елементарними навичками роботи з ІКТ та використовують їх епізодично; систематично використовують ІКТ в своїй педагогічній діяльності; удосконалюю форми та методи роботи з використання ІКТ; володію на високому рівні та навчаю інших).
8. Оцініть своїх потенціальні можливості роботи за комп'ютером: (відчуваю страх перед комп’ютерною технікою, не вірю в свої сили та здібності; не впевнений, що зможу засвоїти комп’ютерні технології; відчуваю певні труднощі, але переконаний що зможуть їх подолати, якщо прикладу певні зусилля і старанність; впевнений в своїх можливостях і відчуваю почуття задоволення під час досягнення успіхів у засвоєнні та використанні ІКТ; не сумніваюсь в своїх можливостях, маю досвід роботи з ІКТ, можу поділитись з досвідом з іншими).
9. Як ви використовуєте ІКТ в освітньому процесі:
(під час викладання нового матеріалу; як засіб визначення рівня навчальних досягнень учнів (тестування тощо); закріплення навчального матеріалу; тренінги; проведення віртуальних лабораторних робіт тощо; самостійна робота учнів; проведення інтегрованих уроків; використання сучасних Інтернет-технологій, не використовую, не маю достатніх навичок; не використовую, не маю часу , підготовка уроків з ІКТ займає багато часу; не використовую, не маю доступу до комп’ютерного класу на своїх уроках; не використовую, маю лише один комп’ютер у класі, але цього не достатньо; інше:).
10. Який вплив на учня, на Вашу думку, має використання ІКТ? (сприяє підвищенню пізнавального інтересу до предмета; формує навички самостійної продуктивної діяльності; сприяє зростанню успішності учнів із предмета; дозволяє учням проявити себе в новій ролі; сприяє створенню ситуації успіху для кожного учня; відволікає учня від уроку; на рівень знань не впливає).
11. Який вплив на Вашу педагогічну діяльність має використання ІКТ?
(використання ІКТ дозволяє економити час на уроці; використання ІКТ дозволяє збільшити глибину занурення в матеріал; використання ІКТ підвищує ефективність уроку; використання ІКТ дозволяє здійснювати індивідуальний підхід у навчанні; використання ІКТ дозволяє інтегрувати вивчення предметів; використання ІКТ дозволяє реалізувати дослідницькі та проектні технології у навчанні; заважає моїй педагогічній діяльності; відволікає учня від уроку).
12. Якими загальнодоступними Web-ресурсами з навчально методичними матеріалами Ви користуєтесь для організації дистанційного навчання?
13. Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах? Як що так то на яких і які?
14. Чи використовуєте Ви ІКТ для самоосвіти та узагальнення педагогічного досвіду. Як що використовуєте, то як?
15. Оцініть свій рівень володіння комп’ютерними технологіями за 5 бальною системою:
(робота з файловою системою; робота в текстовому редакторі; робота з мережею Інтернет; робота з електронною поштою; створення презентацій; виконання розрахунків за допомогою електронної таблиці; опрацювання графічного зображення; встановлення необхідного програмного забезпечення; створення Web-сайту; ведення блогу).
Використовувалися матеріали Національної академії педагогічних наук України, Інститут цифровізації освіти.