Цифрова компетентність сучасного вчителя (онлайн опитування)

Про матеріал
Онлайн-опитування щодо готовності вчителів до використання онлайн засобів під час здійснення дистанційного та змішаного навчання. Мета: визначити, як саме вчителі закладу організовують дистанційне навчання та які засоби вони використовують для проведення уроків під час дистанційного та змішаного навчання, які онлайн-ресурси використовуються для підготовки до уроків, що саме з цих ресурсів є найбільш популярним і корисним для учнів та вчителів.
Перегляд файлу

Цифрова компетентність сучасного вчителя.

(Онлайн опитування)

 

Онлайн-опитування щодо готовності вчителів до використання онлайн засобів під час здійснення дистанційного та змішаного навчання.

Мета: визначити, як саме вчителі закладу організовують дистанційне навчання та які засоби вони використовують для проведення уроків під час дистанційного та змішаного навчання, які онлайн-ресурси використовуються для підготовки до уроків, що саме з цих ресурсів є найбільш популярним і корисним для учнів та вчителів.

1.      ПІБ вчителя

2.      Який предмет викладаєте?

3.      Чи застосовуєте Ви ІКТ у роботі?

4.      Як давно використовуєте інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у професійній діяльності:

 (1рік; 2 роки; 3 роки, більше 5 років; не використовую).

5.      Де Ви проходили підготовку та підвищення рівня кваліфікації щодо впровадження та використання ІКТ?

(на курсах підвищення кваліфікації; самонавчання; не проходив взагалі, інше).

6.      Чи потрібно Вам підвищення рівня кваліфікації щодо використання ІКТ в професійній діяльності?

(так; ні)

7.      Оцініть свою готовність до використання ІКТ в своїй професійній діяльності:

(не володію комп’ютерними технологіям, не бачу необхідності використання ІКТ в своїй роботі; не використовую ІКТ в силу різних обставин, але розумію їх необхідність; володію лише елементарними навичками роботи з ІКТ та використовують їх епізодично; систематично використовують ІКТ в своїй педагогічній діяльності; удосконалюю форми та методи роботи з використання ІКТ; володію на високому рівні та навчаю інших).

8.      Оцініть своїх потенціальні можливості роботи за комп'ютером: (відчуваю страх перед комп’ютерною технікою, не вірю в свої сили та здібності; не впевнений, що зможу засвоїти комп’ютерні технології; відчуваю певні труднощі, але переконаний що зможуть їх подолати, якщо прикладу певні зусилля і старанність; впевнений в своїх можливостях і відчуваю почуття задоволення під час досягнення успіхів у засвоєнні та використанні ІКТ; не сумніваюсь в своїх можливостях, маю досвід роботи з ІКТ, можу поділитись з досвідом з іншими).

9.      Як ви використовуєте ІКТ в освітньому процесі: 

(під час викладання нового матеріалу; як засіб визначення рівня навчальних досягнень учнів (тестування тощо); закріплення навчального матеріалу; тренінги; проведення віртуальних лабораторних робіт  тощо; самостійна робота учнів; проведення інтегрованих уроків; використання сучасних Інтернет-технологій, не використовую, не маю достатніх навичок; не використовую, не маю часу , підготовка уроків з ІКТ займає багато часу; не використовую, не маю доступу до комп’ютерного класу на своїх уроках; не використовую, маю лише один комп’ютер у класі, але цього не достатньо; інше:).

10. Який вплив на учня, на Вашу думку, має використання ІКТ? (сприяє підвищенню пізнавального інтересу до предмета; формує навички самостійної продуктивної діяльності; сприяє зростанню успішності учнів із предмета; дозволяє учням проявити себе в новій ролі; сприяє створенню ситуації успіху для кожного учня; відволікає учня від уроку; на рівень знань не впливає).

11. Який вплив на Вашу педагогічну діяльність має використання ІКТ?

(використання ІКТ дозволяє економити час на уроці; використання ІКТ дозволяє збільшити глибину занурення в матеріал; використання ІКТ підвищує ефективність уроку; використання ІКТ дозволяє здійснювати індивідуальний підхід у навчанні; використання ІКТ дозволяє інтегрувати вивчення предметів; використання ІКТ дозволяє реалізувати дослідницькі та проектні технології у навчанні; заважає моїй педагогічній діяльності; відволікає учня від уроку).

12. Якими загальнодоступними Web-ресурсами з навчально методичними матеріалами Ви користуєтесь для організації дистанційного навчання?

13. Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах? Як що так то на яких і які?

14. Чи використовуєте Ви ІКТ для самоосвіти та узагальнення педагогічного досвіду. Як що використовуєте, то як?

15. Оцініть свій рівень володіння комп’ютерними технологіями за 5 бальною системою:

(робота з файловою системою; робота в текстовому редакторі; робота з мережею Інтернет; робота з електронною поштою; створення презентацій; виконання розрахунків за допомогою електронної таблиці; опрацювання графічного зображення; встановлення необхідного програмного забезпечення; створення Web-сайту; ведення блогу).

 

 

 

Використовувалися матеріали Національної академії педагогічних наук України, Інститут цифровізації освіти.

pdf
Додано
20 листопада
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку