Презентація "Організація тематичних тижнів 1 клас НУШ"

Про матеріал
Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Організація міжпредметних горизонтальних та вертикальних зв'язків. Планування тематичного навчання. Створення інтелект карти.Таблиця типових значень кольорів . Підручники "Я досліджую світ" І.В. Андрусенко, Н.В. Котелянець, О. В. Агєєва. Ласкаво просимо. 1 тиждень "Я школяр", 2 тиждень "Мої шкільні справи". 3 тиждень "Від рідного порога безпечна дорога". 4 тиждень "Що оточує мене в довкіллі ?" 5-6 тиждень "Я пізнаю довкілля". 7-8 тиждень "Осінь така мила". 9 тиждень "Досліджую повітря". 10 тиждень "Вода - справжнє диво !" 11 тиждень "Ми дослідники". 12 тиждень "Моя родина". 13 тиждень "Таємниці космосу". 14 тиждень "Винаходи". 15 тиждень лекбук "Зима". 16 тиждень "Зимові свята" стіна слів. Педагогу необхідно. Рецепт учительського щастя. Дякую за увагу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1 клас НУШОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНИХТИЖНІВ«КЗ Рибальський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ»вчитель початкових класів. Хитренко Тетяна Іванівна

Номер слайду 2

Постановка міжпредметних навчальних проблем і самостійний пошук їх вирішення на окремих уроках. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Етапиреалізації

Номер слайду 3

МІЖПРЕДМЕТНІЗВ’ЯЗКИГоризонтальніВертикальні

Номер слайду 4

Навчання грамоти. Читання складів , слів з літерою С Мистецтво. Малювання зимових пташок. Я досліджую світ. Навчання грамоти Написання великої букви СМатематика. Лічба предметів. Дизайн і технологіїВиготовлення паперової пташки. Вертикальні міжпредметні зв’язки

Номер слайду 5

ГОРИЗОНТАЛЬНІМІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИВивчення одного поняття на уроках з різних предметів впродовж деякого часу (не одночасно)

Номер слайду 6

Планування тематичного навчання5 кроків. Створюємо “неіснуючу тварину” Об’єднуємо блоки знань з різних навчальних предметів навколо однієї проблеми. Створюємо інтелект карту

Номер слайду 7

Крок 1 Увага на ключове поняття. Оберіть тему тематичного дня. Сформулюйте її одним словом або словосполученням. Наприклад:“Папір”

Номер слайду 8

Крок 2 Починайте роботу з центру. Напишіть центральне поняття – назву об’єкта чи явища посередині аркуша. Можна намалювати малюнок до цього поняття.папір

Номер слайду 9

1. Пишіть стисло.2. Пишіть різними буквами.3. Пишіть друкованими літерами.4. Розфарбуйте!5. Малюйте матеріал6. Групуйте!Крок 3 Пишіть ключові слова за годинниковою стрілкоюдля друкудля малюваннядля шпалердля фільтрівпапір. Види

Номер слайду 10

Правила:1. Лінії та стрілки.2. Використовуйте не більше ніж 7+ 2 відгалужень від кожного об’єкта , а краще 5.3. Зв’язки головного поняття показуйте за допомогою лінії, потовщуючи її біля основи і поступово звужуючи біля другорядного поняття.4. Якщо ключові слова із сусідніх гілок пов’язані один з одним, варто з’єднувати їх стрілками. Іноді ви будете відчувати , що необхідно додати ще, наприклад, дві гілки, але ніяк не буде виходити сформулювати їх назву. У такому випадку рекомендується проводити гілки і залишати їх порожніми. Крок 4 Зв’язуйте думки!

Номер слайду 11

Крок 5 Дописуй нові ідеї Нові асоціації, які продовжують з’являтися, можете зазначати в подальших гілках карти або в коментарях навколо об’єктів карти, які при паперовому написанні зручно робити на стікерах

Номер слайду 12

Таблиця типових значень кольорів. Швидкість сприйняттявисокависокависоканизьканизькасереднясередняивисокависокависоканизьканизькасереднясередня. Чорнийсередня

Номер слайду 13

І. В. Андрусенко, Н. В. Котелянець, О. В. Агєєва. ПІДРУЧНИК

Номер слайду 14

ЛАСКАВОПРОСИМО! Моя школа

Номер слайду 15

1тиждень. Коловиборушкола. Я школяр. Навчання грамотиматематика. Я досліджую світ. Мистецтво. Дизайн і технологіїФізкультура. Англійська мова. Розклад уроків

Номер слайду 16

2тиждень. МОЇ ШКІЛЬНІ СПРАВИШкільні правила. Мій розпорядок дня. ДОРУЧЕННЯ

Номер слайду 17

Від рідного порога – безпечна дорога3тиждень

Номер слайду 18

4тиждень. Що оточує мене в довкіллі ?

Номер слайду 19

5-6т иждень. Я пізнаю довкілля

Номер слайду 20

Осінь така мила7-8тиждень. Я вранці Сонце радо зустрічаю

Номер слайду 21

9т иждень. Досліджую повітря

Номер слайду 22

10т иждень. Вода -справжнє диво !

Номер слайду 23

11т иждень. МИ ДОСЛІДНИКИ

Номер слайду 24

12т иждень Підтримувати у першокласників інтерес до навчання не завжди легко. .. Але за допомогою батьків навчання може стати для дітей корисним і захоплюючим. МОЯ РОДИНА

Номер слайду 25

13тиждень

Номер слайду 26

14тиждень

Номер слайду 27

15тиждень

Номер слайду 28

ЗИМА

Номер слайду 29

Номер слайду 30

16тиждень. Стіна слів

Номер слайду 31

Педагогу необхідно- Дозволити учням вільно розмірковувати; - Виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення; - Приймати різноманітні ідеї та думки;- Сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;- Виражати віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження;- Забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від насмішок;- Цінувати критичні міркування учнів

Номер слайду 32

Рецепт учительського щастя. Візьміть чашу терпіння Налийте туди повну чашу любові,Вкиньте дві пригорщі щедрості,Хлюпніть туди ж гумору,Посипте добром,Додайте якомога більше віри,І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок Відпущеного вам життяІ пропонуйте всім,Кого зустрінете. На своєму шляху.

Номер слайду 33

Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
3021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку