Презентація "Основи вироблення науково-дослідницьких умінь учнів в освітньому процесі з біології"

Про матеріал
У презентації представлені методичні рекомендації щодо організації науково-дослідницької роботи школярів в освітньому процесі з біології.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель біології гімназії села Муравище. Луцького району Волинської областіОснови вироблення науково-дослідницьких умінь учнів в освітньому процесі з біології

Номер слайду 2

«Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання – допомогти їм розкритися» Йоганн Генріх ПесталоцціКондратюк С. А. Основне завдання сучасної школи:формування у школярів ключових компетентностей, опанування яких забезпечує формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях(Навчальна програма для ЗНЗ, затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)успішність

Номер слайду 3

У пам'яті людини залишається90 % інформації, яку вона здобуває сама;50% того, що вона бачить;10% того, що вона чує. Дослідницька діяльність – вища форма самоосвітиспрямована на:- становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань;- використання цих знань в умовах творчості;- формування нових пізнавальних цінностей;- збагачення пізнавальної ціннісної орієнтаціїКондратюк С. А.

Номер слайду 4

Освітній процес як дослідження. Кондратюк С. А.

Номер слайду 5

Стійкий пізнавальний інтерес. Як забезпечити. Кондратюк С. А. У яку воду ( холодну чи киплячу) слід опустити м’ясо, щоб приготувати смачний бульйон?Куряче яйце у колбі збереглося свіжим 20 років. Чому?

Номер слайду 6

Чітко визначений алгоритм діяльностіЯк організувати. Як вибрати. Як визначити(дозволяє систематизувати роботу та побачити освітній продукт) Кондратюк С. А. Тема. Об'єкт дослідження Предмет дослідження. Мета. Основні завдання та методи дослідження. Факти про об'єкт. Досліди. Вироблення рекомендацій. Висновки. Список використаних джерел. Додатки. Можливості використання

Номер слайду 7

Тема: «Забезпечення водопостачання та перевірка якості питної води села Муравище Ківерцівського району»Об'єкт (що розглядається?) - вода для досліджень, взята зі свердловини, криниці та придбана у сільському магазині. Предмет (що вивчається?) - стан питної води, яку використовують жителі нашого села. Методи - спостереження, порівняння, аналіз, синтез, експеримент. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Кондратюк С. А. Як вибрати. Як визначити?

Номер слайду 8

Мета: встановити, як забезпечене питною водою населення села, оцінити її якість; проаналізувати та узагальнити отримані результати, розробити певні рекомендації жителям села. Основні завдання:- ознайомитися з … ;- вивчити … ;- провести аналіз … ;- опитати … ;- дослідити …;- проаналізувати зібрану інформацію;- зробити висновки та запропонувати своє бачення вирішення даної проблеми;- довести результати досліджень до громади. Уміння вчитися впродовж життя. Кондратюк С. А. Що планується зробити?

Номер слайду 9

Факти про об'єкт дослідження: поняття, терміни та їх походження;нормативно-правове забезпечення;історична довідка (дати, події, імена та фото українських та іноземних вчених, їх внесок у вивчення даного питання);цікаво знати, що … - вислови на рідній та іноземній мові про об'єкт дослідження. Соціальна та громадянська компетентність , спілкування рідною та іноземною мовами. Кондратюк С. А.кристали води під впливом думки змінюються

Номер слайду 10

Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Досліди з чітко визначеною структурою. Наношу на предметні скельця по краплині досліджуваної води. Чекаю доки вона випариться. Розглядаю скло.що після випаровування води, взятої з криниці залишаються білі плями; з свердловини – лише нечітка біла межа, а від купленої води, взагалі, не залишилося і сліду. Отже, у криничній та воді зі свердловини виявлено домішки розчинних у воді сполук. У першому зразку їх вміст вищий, ніж у другому; куплена вода – без домішок. Кондратюк С. А.

Номер слайду 11

Математична та інформаційно-цифрова компетентність. Результати анкетування учнів школи. Дослід. Визначення середніх розмірів та маси яблук. Назва сорту. Ширина, см. Висота, см. Маса, г123 Середнєзначення123 Середнєзначення123 Середнєзначення. Слава переможцям777755,555113117114115 Пепінка золотиста78679868166165159164 Кондратюк С. А.

Номер слайду 12

Обізнаність і самовираження у сфері культури. Об'єкт у житті людини (життєва доцільність і функціональність, обізнаність і самовираження у сфері культури) Натюрморт «Яблука на столі» Малюнок «Бджілка-трудівниця» Яблука стали елементом української народної творчості. Цвіт яблуні українці здавна вважають символом материнської любові. Про яблука складено прислів’я та приказки, написано вірші. Вони надихають людей на прекрасне. Після виконання роботи я теж намалювала натюрморт «Яблука на столі» . Куксо Дарина 6 клас. Кондратюк С. А.

Номер слайду 13

Вироблення рекомендацій, власні погляди та міркування;інформування громади про результати досліджень та залучення до ціннісного ставлення до навколишнього середовища, власна позиція. Кондратюк С. А. Тому, я вирішила розробити рекомендації для господинь. Отже, - вживайте лимони у свіжому вигляді чи додавайте до чаю, захистите себе від застуди та грипу;- використовуйте сік лимона та його цедру при головному болі, запальних процесах у ротовій порожнині, для зниження температури та поліпшення слуху;- добавляйте його до страв, застосовуйте при випічці та готуванні варення;- очищуйте лимоном чайники від накипу та мікрохвильові печі від бруду;- виводьте плями від іржі, чорнила та чаю з ваших виробів. Будьте впевнені – лимон ніколи не підведе. Екологічна грамотність і здорове життяІніціативність та підприємливість

Номер слайду 14

Інформаційно-цифрова компетентність. Оформлення результатів. Сайт БюлетеніПрезентації проектів та робіт Друковані видання. Буклети. Кондратюк С. А.

Номер слайду 15

Презентація робіт у НЕНЦіОбговорення на засіданні волонтерського загону. Виступи перед учнями школи. Кондратюк С. А.Ініціативність Представлення результатів

Номер слайду 16

Завдання учителя по формуванню дослідницьких навичок- поступовість та методичність;- контроль за виконанням та аналіз помилок;- вироблення найефективніших шляхів виконання роботи;- поєднання з наукою;- можливості подальшого застосування. Кондратюк С. А. Процес складний і довготривалий

Номер слайду 17

Стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника В. Сухомлинський. Кондратюк С. А. Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить М. Форбс

pptx
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку