Мета: повторити й систематизувати знання учнів про основні способи словотвору; формувати й розвивати творчі вміння щодо використання різних способів у процесі творення слів; прищеплювати любов до рідної мови. Корекційна мета: коригувати найбільш серйозні вади сприймання, уявлення, пам'яті, мислення, мовлення і моторики; прищеплювати учням навички навчальної діяльності, вміння бути організованими під час навчання, узгоджувати свої дії з діями учнів всього класу.
Інтерактивна гра «Конструктор» (робота в парах із взаємоперевіркою)Утворіть від поданих пар нові слова способом складання основ і запишіть їх. З 5-ма з утворених слів складіть речення. Чорне море, робити хліб, зорі падають, грає вода, карі очі, сім струн, три поверхи, трусити землю, чорні брови, варити сталь
Розгадати загадки. Від слів -розгадок утворити нові слова, використовуючи префікси, суфікси. Сивий кінь на весь світ заліг. Сімсот невісток на одній подушці сплять. І не дівка, а червоні стрічки носить. Навесні веселить, улітку холодить, восени годує, узимку гріє. Без крил, без ніг, без рук, а догори лізе.