Вправи на просторову уяву. В хлопчика в руці було чотири монети. Він випустив їх по черзі на пісок при різному положенні руки. Розташування ніг хлопчика і монет на піску показано на малюнку. Скажіть, при якому положенні руки була випущена кожна монета. Відповідь: Хлопчик випустив монету із руки:1) закладеної за спину;2) опущеної поздовж тулуба;3) витягнутої вперед;4) зігнутої в лікті.
Мистецтво мотивації: Слова підтримки, підбадьорення, схвалення. Ти робиш значні успіхи. Це дуже втішно. Добре впоралась/впорався. Продовжуй у тому ж дусіТи це зробила/зробив. У тебе дуже добре виходить. Рада/радий за тебе. Я знала/знав, що ти впораєшся. Ти швидко вчишся. Ти на правильному шляху. Значно краще
Твоя робота з кожним днем стає краще. Ти робиш впевнені кроки вперед. Ти дійсно рухаєшся вперед. Ти вже маєш значні успіхи в цьому. Щоразу краще. Так тримати. Ти все зрозуміла/зрозумів. Я рада бачити, що ти так вправно креслиш. Ти робиш все так просто. Дякую,ти – молодчина. Ти швидко вчишся. Це найкраще, що ти коли-небудь робила/робив. Вірю у твої сили. Я ніколи не бачила, щоб хтось робив це краще. Такі репліки дозволяють зробити зауваження без зайвих образ, підтримати та надихнути кожну дитину.
Якщо є певні помилки, доречно зауважити таке: Уважніше, будь ласка. Відшукай помилку. Перечитай, спробуй знайти помилку. Тут сховалась помилка. Спробуй самостійно знайти помилку. Не все вдалося, наступного разу буде краще. Треба потренуватися ще. Треба попрацювати додатково над такими завданнями. Спробуй ще раз. Ти зможеш.Є над чим працювати, я тобі допоможу. Не поспішай.